Ik ben op zoek naar een smalle vaatwasser. De eisen zijn:
- Smal model (+/- 45cm)
- Normale hoogte (+/- 80-90cm, dus geen vaatwasser met de afmetingen van een magnetron)
- Max. 10 jaar oud (maar jonger = beter)
- Geen grote defecten (deuken/krassen zijn geen probleem, de bovenplaat mag ook ontbreken, pootjes mogen krom zijn of verdwenen, als dat maar terug te zien is aan de prijs en het ding maar gewoon, normaal werkt)
- Merk maakt me weinig uit (maar als ik de keus heb geef ik wel de voorkeur voor een A-merk)
- Staat bij voorkeur ergens in noord-Nederland
- Richtprijs ¤50,- (maar kan aangepast worden naargelang de leeftijd/het merk/de locatie/andere waarde-bepalende factoren)
- Het zou fijn zijn als het ding niet teveel herrie maakt (hij komt in en open keuken te staan)
- Ik wil hem ter plaatse bij je testen (als die mogelijkheid er niet is heb ik geen interesse, al is het ding van perfecte afmetingen, spiksplinternieuw, 100% in orde met 100 jaar garantie, van een absoluut topmerk, op 0km afstand, gratis, geluidloos en van massief goud. Dit in verband met de 'goede' vaatwasser die ik recentelijk gekocht heb die nu klaar staat om afgevoerd te worden naar de vuilstort)
Reacties mogen wat mij betreft hier onder maar ook via PB.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/