Dat verloopje moet ik even bij de winkel halen. Van de week maar eens doen. Maar ik kan mijn mengpaneel waarschijnlijk ook wel op de computer aansluiten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:58 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Kom op man , ff crea bea , niks aan de hand !!!
Ga naar feed back , just say hello en vraag om een verloopje!!!
Zoterbamhakjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:00 schreef _Fanta het volgende:
welk lief meisje blert er zo door het nummer heen?
IKquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:00 schreef _Fanta het volgende:
welk lief meisje blert er zo door het nummer heen?
hee webhavik , heb je ook eendensaus ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat verloopje moet ik even bij de winkel halen. Van de week maar eens doen. Maar ik kan mijn mengpaneel waarschijnlijk ook wel op de computer aansluiten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:02 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
hee webhavik , heb je ook eendensaus ?
Daar drink ik er nog 1 opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:05 schreef _Fanta het volgende:
kop vol met drank? no probs, wij hebbe ONZ Radio!!!
HELLLOOOOOOOOOOOOOquote:
*proost*!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daar drink ik er nog 1 op
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
PATJE IS ZO FLUFFY I"M GONNA DIE!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
PATJE IS ZO FLUFFY I"M GONNA DIE!
Schijt aan haarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn huisgenote is boos dat ik nog niet ga slapen
boeiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het is ook annoyingquote:
het is je huisgenoten toch maar, of verwacht ie dat je bij hem in bed kruipt ofzow? :Squote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haar, en neej... maar de laatste weken doen we nooit meer wat samen bla bla bla.... zou bijna denken dak een relatie ofzow hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is je huisgenoten toch maar, of verwacht ie dat je bij hem in bed kruipt ofzow? :S
daarom, wat lult ie! is je moeder nie toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haar, en neej... maar de laatste weken doen we nooit meer wat samen bla bla bla.... zou bijna denken dak een relatie ofzow heb
Nee maar om nou een ongesteld chagrijnig mens de heel week bij je te hebben is ook geen pretje...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom, wat lult ie! is je moeder nie toch?
arme jijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar om nou een ongesteld chagrijnig mens de heel week bij je te hebben is ook geen pretje...
ik verschuil me van de week wel in een hoekje met de laptop op schoot
Typische fokkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar om nou een ongesteld chagrijnig mens de heel week bij je te hebben is ook geen pretje...
ik verschuil me van de week wel in een hoekje met de laptop op schoot
Niet huilenquote:
aaaaarhgggg onz radio zorgt ervoor dat ik op een typische fokker ga lijkenquote:
Het was ook meer een schaap vs koe achtige uitlaat aangezien hij wel duck sauce doet, maar geen Boney Mquote:
Straks heb je alleen nog maar sociale contacten via Fok!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaarhgggg onz radio zorgt ervoor dat ik op een typische fokker ga lijken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Straks heb je alleen nog maar sociale contacten via Fok!
webhawk heeft standaard uitloop daarna ben ik gister was het 3:30 of zoquote:
jemoeder@skype.nlquote:
quote:
quote:
Jij wilde om half 2 al naar bedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:19 schreef naatje_1 het volgende:
k begin op dago te lijken, die zei ook "ik ga slapen" en 3 minuten later was hij er weer...
2 uurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij wilde om half 2 al naar bed
Ach, dat is het ook al geweestquote:
byebyequote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:20 schreef -K03N- het volgende:
crap m'n laptop batterij is op 8%
te lui om in te pluggen
Dan heb je al gefaald!quote:
je hebt het gehoort, plug verdomme die kabel erin!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:20 schreef -K03N- het volgende:
te lui om in te pluggen
Je hoorde hemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:20 schreef -K03N- het volgende:
te lui om in te pluggen
Je leven is gebaseerd op een faal.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:22 schreef -K03N- het volgende:
ik hoor stemmen![]()
ze zeggen dat ik mn laptop in moet pluggen
16 jaar geleden al...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je leven is gebaseerd op een faal.
webhawkjuhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:21 schreef Martinovibes het volgende:
Maaruh is er nou een Skype adres ?
Zo kortquote:
sssssssst da was toch top secret?quote:
Het staat in mijn ondertitelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssssssst da was toch top secret?
verstond t niet maar is het dady of daddy?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah hoorde net stukje ervan op de radio..
Nu ga ik echt rokenquote:
Daddy iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verstond t niet maar is het dady of daddy?
sorry kon t gewoon niet latenquote:
dragems!!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:31 schreef Martinovibes het volgende:
Gaat dragon zo draaien ?............@ webhawk ff een DM sturen dan geef ik je die SFX
quote:
waarom sla je school niet gewoon een dagje over en geniet meer van deze geweldig muziek!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:31 schreef -K03N- het volgende:
snap jullie wel dat het jullie schuld is dat ik morgen om 9:30 op school ben ipv 8:45
Ik moet naar Hoorn toe, vet vroeg weg vanaf huisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen vrij ben!
afgelopen week was leraar ziek en was ik dus vrij , gister standaard al vrij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom sla je school niet gewoon een dagje over en geniet meer van deze geweldig muziek!
jah en nu ben jij zogenaamd ziek! dus welcome back kerel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:33 schreef -K03N- het volgende:
[..]
afgelopen week was leraar ziek en was ik dus vrij , gister standaard al vrij.
gaat een beetje op een vakantie lijken dan
laterzz kerelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
dankjewel, en ik zeg inderdaad goodbye
hoef niet "ziek" te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah en nu ben jij zogenaamd ziek! dus welcome back kerel!
waarom hadde wij vroeger niet zo'n systeemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:35 schreef -K03N- het volgende:
[..]
hoef niet "ziek" te zijn.
we werken op school met een online aanmeldsysteem , dus ik kan ook gewoon iemand anders mij laten aan en afmelden
Heeft ook niemand bij ons op school behalve de ICT opleidingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom hadde wij vroeger niet zo'n systeem
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:38 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Heeft ook niemand bij ons op school behalve de ICT opleiding
En de leraren snappen niet waarom ze niet serieus genomen worden
1997quote:
Die sharrr liefdes verzoekquote:
Ik weet ondertussen al wie het wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee, maar denk wel dat ze hele goede vriendinnen worden samen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen al wie het was
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen al wie het was
Is hij echt gek op sharr?quote:
squote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:50 schreef rutenroot het volgende:
het is nu echt tijd voor dragem!!!!!
Nee, ik dacht ook altijd dat hij homo was.. Maar hij zei van niet. Miss is hij bi.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee, hij klonk in ieder geval niet als iemand die op vrouwen valt..
dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ook altijd dat hij homo was.. Maar hij zei van niet. Miss is hij bi.
simultaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ook altijd dat hij homo was.. Maar hij zei van niet. Miss is hij bi.
Trustenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:54 schreef Monopoly het volgende:
Slaap lekker, ik ga pitten.
Bier voor allen, allen voor bier!
Wat zit je nou te zeiken danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:55 schreef rutenroot het volgende:
Wanneer is die WebHawk nou is een keer moe
Je kan meepraten hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:55 schreef Martinovibes het volgende:
Ldy gaga is gewoon de nwe madonna
Wil gewoon dragemsssquote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken dan
Trusten kerel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:54 schreef Monopoly het volgende:
Slaap lekker, ik ga pitten.
Bier voor allen, allen voor bier!
Want?quote:
Ah okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:56 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
I know maar ik heb met ouders te maken
okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:57 schreef rutenroot het volgende:
Dragems kent ons. Wij zijn zijn fans
okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:57 schreef rutenroot het volgende:
maar wie ben jij dan? kzie dat je pas net een profiel hebt aangemaakt. Ben je nieuw op FOK! ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:57 schreef rutenroot het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar wie ben jij dan? kzie dat je pas net een profiel hebt aangemaakt. Ben je nieuw op FOK! ?
ok dan!, welcome op FOK! en wens je veel plezier op forum hieroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:00 schreef rutenroot het volgende:
Ja, vanaf het moment dat we hoorde dat Dragem DJ is:)
jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:03 schreef Snaavel het volgende:
Ben ik de enige die het niet grappig vind?
Bert Visscher is geniaal!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:03 schreef Snaavel het volgende:
Ben ik de enige die het niet grappig vind?
favo cabaretierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:04 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ah, maarja.. ik vind hem toch al niet zo'n leuke cabaretier..
Ik heb hem wel ontmoet, hij speelde namelijk in een voorstelling van het zuidelijk toneel..quote:
niceeeeeeeeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:05 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik heb hem wel ontmoet, hij speelde namelijk in een voorstelling van het zuidelijk toneel..
en ik speelde in het voorprogramma van die grote voorstelling waar hij in speelde.
ok..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:05 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik heb hem wel ontmoet, hij speelde namelijk in een voorstelling van het zuidelijk toneel..
en ik speelde in het voorprogramma van die grote voorstelling waar hij in speelde.
dat jij in het hoofdprogramma speelde en hij in het voorprogramma... mjah zal wel aan mij ligge danquote:
ow wacht, last het verkeerd, jij speelde in het voorprogrammaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat jij in het hoofdprogramma speelde en hij in het voorprogramma... mjah zal wel aan mij ligge dan
Nee, hij speelde in het hoofdprogramma en ik in het voorprogramma..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat jij in het hoofdprogramma speelde en hij in het voorprogramma... mjah zal wel aan mij ligge dan
zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
maar is wel een eer niewaar?, in het voorprogramma van Bert Visscher spelen, jah toch?
lolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:11 schreef Snaavel het volgende:
Dit is trouwens de foto van mij en bert
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:11 schreef Snaavel het volgende:
Dit is trouwens de foto van mij en bert
[ afbeelding ]
jah was ff naar die foto aan t kijken, maar is dat een vrij recente foto? want dan vraag ik me wel af hoe oud je bent?quote:
kan niemand um ff wakker belle ofzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:16 schreef rutenroot het volgende:
We wachten nog steeds op Dragems. Hij stond ingepland om 2 uur
Uhm, was een foto van vorig jaar.. ben nu bijna 19quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah was ff naar die foto aan t kijken, maar is dat een vrij recente foto? want dan vraag ik me wel af hoe oud je bent?
ben wakkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan niemand um ff wakker belle ofzo?
dus 18quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:17 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Uhm, was een foto van vorig jaar.. ben nu bijna 19
Nee hij zit in de show maar als gast en niet als Djquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan niemand um ff wakker belle ofzo?
je lijkt nogal klein bij hem.. miss ligt het aan de foto of ben je niet zo heel groot?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:17 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Uhm, was een foto van vorig jaar.. ben nu bijna 19
ik ben ook kleinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je lijkt nogal klein bij hem.. miss ligt het aan de foto of ben je niet zo heel groot?
ok maakt verder ook nie uit, ik vind het een toffe foto!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:19 schreef Snaavel het volgende:
[..]
ik ben ook kleinen hij is ook heel erg groot..
valt ook wel meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:19 schreef Snaavel het volgende:
[..]
ik ben ook kleinen hij is ook heel erg groot..
iedereen is een week slaap inhalen of zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:23 schreef _Fanta het volgende:
je kan wel merken dat het weer begin van de week is, wat een rust ineens hiero
haha zoiets dacht ik ook al iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:24 schreef dragems het volgende:
[..]
iedereen is een week slaap inhalen of zo
Gastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:25 schreef rutenroot het volgende:
Ik snap wel dat iedereen weggaat, best saai allemaal, daarom moet Dragem ook gaan draaien, dan komt er weer wat leven in de brouwerij.
die linkse is lekker, maar enorme bitch, die rechtse is iets minder lekker maar wel een schat van een meidquote:
maar hier met een Squote:
zit hier op de naam dragemsquote:
had het niet over jou , meer over dat snaavel z;n moeder binnen kwam lopenquote:
Wat is daar faal aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:40 schreef -K03N- het volgende:
[..]
had het niet over jou , meer over dat snaavel z;n moeder binnen kwam lopen
hellaas nietquote:
Tja..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:42 schreef -K03N- het volgende:
dat het gewoon uit het niets en in het midden van de nacht iemand binnenkomt lopen en vraagt of je morgen naar school moet
maar wel stil bentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:44 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Tja..die iemand is dan wel mijn moeder!
Agja, die dacht dat ik morgen wel naar school moest, doodnormale vraag als je nog om half 4 wakker bent op een dinsdag nacht..
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |