gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:12 schreef DaMart het volgende:
En voor bij de thee en koffie, pak maar een punt.
[ afbeelding ]
* MaleDuck pakt een doekje...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
kwijlerd
[..]
Ik had toch niks beloofd ?![]()
[..]
![]()
ja, ja, maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh ja
[..]
[..]
ik heb dat al eens gezien![]()
in het echt
het beviel goed, dus we willen dat nog een keerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart ook dus ik zie het probleem niet zo![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen...?Nee het gaat harstikke goed
Buiten is het echt lekker ondanks de regen... je ruikt bijna de lente
5 februariquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het beviel goed, dus we willen dat nog een keer
Je Kado:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Natuurlijk mag het ook bij de warme chocolademelk.
[..]
Dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen moet wat opofferenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
niet de hele dag die trev hier![]()
Mogguh friemelquote:
Dat doe ik wel vakerquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je Kado:
Drank:
[ afbeelding ]
Gebak:
[ afbeelding ]
En wilde dames:Spoiler failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Iedereen moet wat opofferenNiks geen wilde damesch
![]()
Nu welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh friemel![]()
[..]
Dat doe ik wel vaker![]()
[..]
Spoiler failNiks geen wilde damesch
Oeh wat een goed ideequote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een uitzend kracht he......
die moet dus achter jou gaan staan en de hele dag je nek en schouders masseren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je Kado:
Drank:
[ afbeelding ]
Gebak:
[ afbeelding ]
En wilde dames:* DaMart gaat zich even voorstellen aan de dames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Iedereen moet wat opofferen
Veel plezier er meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart gaat zich even voorstellen aan de dames.
Oeh knuffelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Links de onderste rib zwaar gekneusd
Kan vanmiddag pijnstillers op halen
Ik heb al eens gehoord dat je beter iets kan breken dan kneuzen. Omdat je veel langer last kan hebben van een kneuzing dan van een breukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oeh knuffel![]()
En ik maar zitten zeuren een gebroken rib is veel ergerder
gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar houd ik je aan![]()
want ik ben er ook
vooral heeeeeeeeeeel kortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed van jou![]()
![]()
Zeker goed geslapen?
Oef dat is wel minderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
[..]
vooral heeeeeeeeeeel kort
en nu effe nieuws posten
zo terug
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef dat is wel minder
* Trevland gaat nu de FP strak in de gaten houden![]()
some ppl have all the luck ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh ja
[..]
[..]
ik heb dat al eens gezien![]()
in het echt
Gewoon posten en zie maar waar je eindigtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
Echt he? mijn postaantal van gister was weer eens behoorlijk ziek
Zal ik eens kijken of ik er vandaag weer in de buurt kan komen
moguhhhquote:
ohja wel hoor doe ik toch welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon posten en zie maar waar je eindigt
quote:
Morge MPGquote:
Er is geen minimale rust gezegd maar blijf deze week wel thuis, met de last die ik er nu van heb is werken nauwelijks te doen, dat merkte ik gisteren welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja wel hoor doe ik toch wel
maar jij blijft de hele dag thuis neem ik aan? Kneuzingen kunnen lang durenhoelang moet je minimaal rust houden? of was je wel van plan morgen weer aan het werk te gaan?
Doe je goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge MPG
[..]
Er is geen minimale rust gezegd maar blijf deze week wel thuis, met de last die ik er nu van heb is werken nauwelijks te doen, dat merkte ik gisteren wel
Moet alleen wel een beetje op letten met de pijnstillers die ik straks krijgquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Meh ik heb last van mijn strot
Goeiemorgenquote:
whehehe hoezo? Dopey? wat voor pijnstillers heb je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet alleen wel een beetje op letten met de pijnstillers die ik straks krijg![]()
Dat is wel minder
Owh oke maar toch is het k*tquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al eens gehoord dat je beter iets kan breken dan kneuzen. Omdat je veel langer last kan hebben van een kneuzing dan van een breuk
what else is new?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Panda72 het volgende:
Uitzendkracht is te laat begint al goed.
Daarom heb ik ook een hekel aan als ik naar de dokter moet, meestal kan ik dan weer voor een lange tijd thuis zittenquote:
Hoe laat moest die dan beginnen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Panda72 het volgende:
Uitzendkracht is te laat begint al goed.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:47 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat weer een lange en moeizame dag worden, ik voel het aan mijn water
dan moet je ook niet zo veel zuigenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Meh ik heb last van mijn strot
Nee, ik hen vannacht bezig geweest. Straks kijk ik wel weer. Nog allerlei andere dingen te doen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit jij weer nieuws te jatten? het is juicyhill
ja sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zo veel zuigen
oke snachts moet je slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik hen vannacht bezig geweest. Straks kijk ik wel weer. Nog allerlei andere dingen te doen...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik hen vannacht bezig geweest. Straks kijk ik wel weer. Nog allerlei andere dingen te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |