neem een bamboescheut!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:48 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag mag ik een uitzendkracht gaan inwerken. Ik hoop echt dat het geen dombo is. Want dat kan ik nu echt niet hebben. Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor een uitzendkracht. Collega is nog steeds "ziek". Andere collega is met vakantie. Ik heb een barstende koppijn en mijn nekspieren zitten muurvast.
een uitzend kracht he......quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:48 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag mag ik een uitzendkracht gaan inwerken. Ik hoop echt dat het geen dombo is. Want dat kan ik nu echt niet hebben. Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor een uitzendkracht. Collega is nog steeds "ziek". Andere collega is met vakantie. Ik heb een barstende koppijn en mijn nekspieren zitten muurvast.
maare waar werk jij nou in zuidoost ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een uitzend kracht he......
die moet dus achter jou gaan staan en de hele dag je nek en schouders masseren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
maare waar werk jij nou in zuidoost ?
doe anders ff pmen of zo
heb je z'n regen pak geslooptquote:
whehehe nee zeker niet te verwegquote:
hmmm gisterenavond wat issues tussen Stu en Whiskers, ik vond Stu niet aardig tegen d'r en dat liep een beetje opquote:
Ach zo, kan gebeurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm gisterenavond wat issues tussen Stu en Whiskers, ik vond Stu niet aardig tegen d'r en dat liep een beetje op
Succes ermee trev!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Links de onderste rib zwaar gekneusd
Kan vanmiddag pijnstillers op halen
Leuke Damequote:
oh noesss hij negeert je een week en daarna gaat hij iedereen tegen elkaar opstokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm gisterenavond wat issues tussen Stu en Whiskers, ik vond Stu niet aardig tegen d'r en dat liep een beetje op
goede tijden slechte tijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesss hij negeert je een week en daarna gaat hij iedereen tegen elkaar opstoken
Dank je MD, denk meer jullie succes met dat ik hier veel rondhangquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Succes ermee trev!
[..]
Leuke Dame
meng dat klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Links de onderste rib zwaar gekneusd
Kan vanmiddag pijnstillers op halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |