Hebben ze. Staat artikel en datum van bezorgen in. Maar verder geen info erbij, bv in de picket oidquote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Palomar het volgende:
Heeft Wehkamp geen orderstatus-pagina oid? Dan kun je daar misschien op inloggen om te kijken of je bestelling in het systeem staat.
Dan is de bestelling definitief.quote:
Gratischhhhhhh??!?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
koop op afstand, hetzelfde als aan de deur kopen
je hebt soberso 7 dagen de tijd om je order gratiesch te cancellen
Werk je bij de wehkamp?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Dan is de bestelling definitief.
Als er geen bezorgdatum in staat dan krijg je eerst een brief dat als je het product wil hebben dat je dan de acceptgiro moet betalen.
*gratisch = je mag vaak (niet altijd) wel zelf de retour kosten dokkenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
Nee hoor, maar regelmatig dat ik daar wat bestel.quote:
Dat zal denk ik ook te maken hebben met wat je besteld hebt. Als jij een bengaalse vibrator bestelt zullen ze die wel meteen opsturen. Maar als je een tv bestelt zal het een ander geval zijn denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:03 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Nee hoor, maar regelmatig dat ik daar wat bestel.
De ene keer krijg ik het artikel zonder vooraf te betalen en soms krijg ik eerst een enveloppe waarin ze me verzoeken het bedrag te dokken en dan sturen ze het op.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
sobersoquote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
nee hoor, als je alles terugstuurt dan kost het je niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
*gratisch = je mag vaak (niet altijd) wel zelf de retour kosten dokken
SelektVrachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
En ik moet ze rondbrengen die kut Wehkamp pakjes
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef babs1980 het volgende:
[..]
nee hoor, als je alles terugstuurt dan kost het je niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |