Alt en dan enter.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand hier die toevallig weet hoe ik de spellingscontrole weer op NL kan zetten. Staat nu per ongeluk op Engels.
Heb een torch 9800.
Gewoon gratis.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Fluweel het volgende:
Mensen ik heb een vraagje, kost het pingen naar Engeland iets extra of is het gewoon ook gratis?
Nevermind, al uitgevondenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:57 schreef Zwitsalletje het volgende:
Hallo!
Net 2 dagen mijn BB, ben erg tevreden tot nu toe, alleen..
Hoe spoel ik door met een youtube filmpje, ik heb namelijk geen cursor terwijl het filmpje afspeelt, wel kan ik pauzeren etc.
Krijg jij die vraag niet zodra je je usb erin steekt? Wat je wilt doen? Dan kun je (ik) kiezen uit opladen of media synchroniseren of USB-station...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef crossover het volgende:
Is er een manier om het opladen uit te schakelen via USB kabel? Als ik met mijn laptop reis en online wil, trekt ie volgens mij heel m'n accu van de laptop leeg
Ja, via emailinstellingen kan je de handtekening aanpassen/verwijderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er eigenlijk geen manier om dat verschrikkelijk verzonden vanaf mijn BlackBerry toestel zinnetje weg te krijgen
in het menu staat een mooi ''knopje'' met een antenne erop, daar kan je de verbindingen zien; bluetooth, wifi, mobiele verbindingquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef tinoz het volgende:
Mijn ouders hebben alletwee blackberries maar die dingen staan volgensmij niet goed afgesteld ; ik wilde een filmpje laten zien van youtube en het laden duurde een aantal minuten.
Nu weet ik niet welk telefoon abbo ze hebben ( ga ze zo vragen ) maar weet ik wel dat hier in huis Wlan is . Nu vraag ik me af of ik de blackberry zo in kan stellen dat hij automatisch het draadloze netwerk pakt , of , of ik een app moet downen op de telefoon om dit mogelijk te maken?
Verder snap ik niet dat Outlook niet met deze telefoons gesynchroniseerd kan worden. Mijn oudjes hebben alle gegevens handmatig ingevoerd
Niemand ervaringen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende maand ga ik naar Val Thorens voor een skivakantie en wilde mijn afdalingen vastleggen met gps
Heeft iemand goede ervaringen of tips voor een gps app?
Die hoogte, snelheid, duur registreert?
Tips welke instellingen ik moet gebruiken om geen kosten te maken? (iets met roaming ofzo)
Misschien nog andere tips waar je zelf tegenaan liep?
Endomondo?quote:
Zie DM.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
Weet iemand of je al ergens de volledige Angry Farm versie kan downloaden (gratis)??
Of weet iemand nog andere sites waar je gratis BB-games kan downloaden?
Omdat je bij een blackberry GEEN data moet aftikken voor het ontvangen en verzenden van mail. Dat valt dus buiten je data pakket itt alle andere aanbieders.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef crossover het volgende:
Nog even terugkomend op het instellen van exchange. Waarom kan je het bij een HTC gewoon erin zetten, terwijl je er met een BB een apart abo voor moet hebben dat geld kost?
Als ik dat had geweten had ik htc genomen
Met dank aan GuitarJJ heb ik nu Angry Farm!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |