Je zal opnieuw moeten activeren als je het OS upgrade.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar vind ik een goede tut voor een upgrade naar OS6 op een bold 9700? En weet iemand of al je BES settings er weer gewoon instaan na de upgrade?
Ik heb deze (tevens de nieuwste) gisteren gebruikt. Hier heb je een tutorial.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar vind ik een goede tut voor een upgrade naar OS6 op een bold 9700? En weet iemand of al je BES settings er weer gewoon instaan na de upgrade?
Ik ben 'm nu ook aan het draaienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb deze (tevens de nieuwste) gisteren gebruikt. Hier heb je een tutorial.Hij werkt perfect!
Hoe het met BES zit weet ik niet. Bij de update werd bij mij alles geback-upt en meteen weer teruggezet. Ook mijn BIS-instellingen.
Hmz, nee dat hoefde niet. Alles stond er weer in. Alleen sommige applicaties die BIS gebruikte werkte niet (whatsapp en een weatherapp). Verder werkte alles direct. Gelukkig had ik mijn servicebooks gebackupped en nadat ik die had terug gezet werkte de BIS apps ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Je zal opnieuw moeten activeren als je het OS upgrade.
Het gaat ook om BES, maar sommige applicatie gaan over BIS. Maar na de upgrade was hij nog keurig aangemeld op de BES server.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef PPL het volgende:
Ik dacht dat het om BES ging.
Aardig wat upgrades gedaan van (weliswaar) OS4 naar OS5 en steeds was het nodig opnieuw te activeren.
Fijn dat het bij jou niet noidg was.
Altijd prettiger
Zo makkelijk is die manier niet, want ik kan het nergens op het internet vinden. "(quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:37 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Had ze niet beter een 9700 kunnen kopen dan![]()
Geen idee of het mogelijk is verder, normaal is het OS6, zou best kunnen dat je niet (op een makkelijke manier) terug kan naar OS5
Tja, ik zelf zou het ook niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor een thema terug gaan naar een bagger OS
Was ook mijn reden om van OS6 naar 5 te gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor een thema terug gaan naar een bagger OS
De bold 9780 komt standaard met OS 6.0 , je kan die naar mijn weten niet downgraden. Gewoon wachten op nieuwe updates.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef Glennz het volgende:
[..]
Zo makkelijk is die manier niet, want ik kan het nergens op het internet vinden. "(
Ze wil het puur doen om de thema's. Hoe zit het met thema's voor OS6 op de 9780?
Want ze kan geen enkel thema installeren en ik zelf ook niet trouwens. Ik heb een 9700 met OS6 en ik kan ook geen thema's installeren.
Bij mij ook niet te downloaden iig. Is nog niet geschikt voor de 9780 blijkbaar. Toestel staat er ook niet tussen in de lijst.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef Bryan181 het volgende:
Wie o wie weet de oplossing voor de telegraaf applicatie voor de 9780?
Ik heb er een wachtwoord op staan, kan je in de beveiligingsinstellingen ergens instellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef julian6 het volgende:
Ik heb vaak dat als mijn BB in mn zak zit ik per ongeluk het "unlock" knopje indruk als ik mijn ipod pak of iets anders. Is er een manier om het unlocken moeilijker te maken (bv. eerst de unlock knop en daarna nog een toets op het toetsenbord) zodat ik mijn contacten niet meer ongewild lastigval met lege smsjes of broekzaktelefoontjes
Ik heb al wat beters gevonden, berrysliderquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik heb er een wachtwoord op staan, kan je in de beveiligingsinstellingen ergens instellen.
Maakt voor mij niet uit, ik "moet" een wachtwoord erop hebben staan. Maar klinkt idd ook interessant, iphone achtigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al wat beters gevonden, berryslider
die berryslider werkt niet goed bij mij, waar kan je dat wachtwoord precies instellen op de bold?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet uit, ik "moet" een wachtwoord erop hebben staan. Maar klinkt idd ook interessant, iphone achtig
ik zie daar niet staan "vraag naar wachtwoord bij deblokkering" waar kan ik dat instellen?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Opties > Wachtwoord (bijna helemaal onderaan). Daar kan je een wachtwoord inschakelen
Naar mijn idee niet significant beter. Software is gelijk, verschil is formaat/touchscreen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Breach het volgende:
Heb enkele vraagjes die hier wel op zijn plek zijn denk ik:
- Hoe is de algemene opinie over de Blackberry Torch? En is deze significant beter dan de Bold 9780?
Is een toevoeging op de Bel+SMS+Web abonnementen om met een Blackberry te kunnen internetten/pingen/mailen. Hierbij heb je de maximale snelheid en 1gb aan data (indien 150 of meer minuten).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Breach het volgende:
- Weet iemand wat het BlackBerry Plus abonnement bij Vodafone inhoudt?
Ah thanx. Dan is de Bold 9780 meer iets voor mij denk ik. Maar wat houdt bij Vodafone dan dat Web in. Want je betaalt voor dat BB Plus 7,50 extra..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Naar mijn idee niet significant beter. Software is gelijk, verschil is formaat/touchscreen.
[..]
Is een toevoeging op de Bel+SMS+Web abonnementen om met een Blackberry te kunnen internetten/pingen/mailen. Hierbij heb je de maximale snelheid en 1gb aan data (indien 150 of meer minuten).
Web is een algemene internet toevoeging. Zonder die toevoeging kan je alleen kiezen voor BB Basis, een lagere snelheid. (factor 10)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ah thanx. Dan is de Bold 9780 meer iets voor mij denk ik. Maar wat houdt bij Vodafone dan dat Web in. Want je betaalt voor dat BB Plus 7,50 extra..
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef CocaColaLight het volgende:
Is het iemand al gelukt om voip calls te maken met een 9700?
En dan natuurlijk met software die gratis is
Klopt, ik verwacht alleen dat die eerder uit komt voor android en daarna voor blackberry.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Moos. het volgende:
[..]
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.
Klopt, ik verwacht alleen dat die eerder uit komt voor android en daarna voor blackberry.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Moos. het volgende:
[..]
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |