Ikzelf heb de BB vaak in zo'n holster zitten (met magneet).quote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zet hem als ik hem in m'n broekzak doe altijd linksboven op toetsenvergrendeling en rechtsboven op standby. Werkt prima.
Ik dus ook. Echter wordt die knop af en toe per ongeluk ingedrukt in mijn broekzak. Irritant!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zet hem als ik hem in m'n broekzak doe altijd linksboven op toetsenvergrendeling en rechtsboven op standby. Werkt prima.
Fijn ding, dat hoesje. Echter een beetje groot in je broekzak!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Ikzelf heb de BB vaak in zo'n holster zitten (met magneet).
Sinds ik die gebruik heb ik het probleem niet meer.
Aan de riemquote:Op zondag 27 februari 2011 13:32 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Fijn ding, dat hoesje. Echter een beetje groot in je broekzak!
Ja dit kan en ja O.S. 6.0 is gratis. Bij downloaden let er dan wel op dat je de vendor.xml verwijdert.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef kloonii het volgende:
Vraagje, ik heb een bb bold 9700 van t mobile en een t mobile abbo.
Ik wil graag os 6.0 erop, maar weet niet of dit kan, ik heb het toestel al circa 1 jaar.
ps: is os 6.0 gratis of niet?
mvg
Instant email is gewoon je internet abo, dus ook 3gquote:Op maandag 28 februari 2011 01:43 schreef Duffpuf. het volgende:
Hallo, ik heb een vraag.
Ik ga morgen een Blackberry 9780 kopen.
Nou vroeg ik mij het volgende af:
Als ik bij T-mobile een normaal Instant email (bb internet) neem is dat dan ook gelijk 3G of is daar een ander abbo voor nodig?
Mvg, Duffpuf.
Ik hoorde dat hij vrij 'laggy' was? En op welke telefoon speel je 'm ? Ik heb zelf de bold 9700, maar 't lijkt me echt een spel voor de torchquote:Op maandag 28 februari 2011 04:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe ver zijn jullie bij Angry Farm (kopie angry bird) Ik kom niet voorbij level 19
Werkt bij mij gewoon normaalquote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Bryan181 het volgende:
Is eindelijk de telegraaf app uit voor de 9780, staat er telkens connection error? Iemand een idee?
Net even gedownload en op de Bold 9700 gezet. Het idee is wel vet, maar hij is best traag. Tevens niet echt iets voor een Bold 9700. Eerder voor de Torch idd!quote:Op maandag 28 februari 2011 04:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe ver zijn jullie bij Angry Farm (kopie angry bird) Ik kom niet voorbij level 19
oke, thnxquote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Instant email is gewoon je internet abo, dus ook 3g
Ik heb de 9300 en daar werkt ie gewoon snel op, geen probleem. Mijn vriendin heeft de 8520 en daar is ie laggy op iddquote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij vrij 'laggy' was? En op welke telefoon speel je 'm ? Ik heb zelf de bold 9700, maar 't lijkt me echt een spel voor de torch
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb de 9300 en daar werkt ie gewoon snel op, geen probleem. Mijn vriendin heeft de 8520 en daar is ie laggy op idd
Beide foons zijn Bold Curve
Dan is het makkelijk om te vermelden welke functies je zoekt of mist in de huidige agenda? Werkt voor mij iig prima.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:52 schreef 1517 het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook een betere agenda functie dan de standaard BB.
En een gratis PDF-reader
Is daar niet een gratis variant van? 5¤ is vrij fors :$quote:Op maandag 28 februari 2011 04:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet gevonden en het kost voor mij maar 1 pakje peuken en houdt me nu al 2 volle dagen bezig dus het was voor mij een nuttige uitgavequote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Is daar niet een gratis variant van? 5¤ is vrij fors :$
Als je even googled kun je hem wel 'gratis' vinden. Maar ik ga verder geen linkjes plaatsen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Is daar niet een gratis variant van? 5¤ is vrij fors :$
E ingedrukt houden en dat met de trackpad scrollenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef bamischijf het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de volgende vraag in deze reeks nog niet gesteld is, maar ik ben toch benieuwd:
hoe typ je een "é" "ë" of "è" op de BB bold 9700?
Hehe, ben een jaar geleden gestopt, dit zou mijn pakje van de week kunnen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ni
[..]
Niet gevonden en het kost voor mij maar 1 pakje peuken en houdt me nu al 2 volle dagen bezig dus het was voor mij een nuttige uitgave![]()
Waarom zou je dat willen als je een back-up kan maken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je apps op je geheugenkaart te zetten? En als dat kan, hoe dat dan moet?
Om meer ruimte op je telefoon zelf te houden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als je een back-up kan maken?
Truequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Om meer ruimte op je telefoon zelf te houden?
Af en toe 'Quick-pullen' werkt ook goed, om hem even wat te verfrissen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
Truezat even anders te denken. geen idee eigenlijk, zoveel apps heb ik niet
BES-abonnement nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef crossover het volgende:
Hoe kan ik mijn exchange mail-adres ontvangen op m'n Bold 9700? Ik wil ook graag mijn agenda synchroniseren..
quote:Research In Motion (RIM), het bedrijf achter Blackberry, is volgens geruchten bezig Blackberry Messenger naar iOS- en Androidtoestellen te krijgen. Het gebruik van Blackberry Messenger staat beter bekend als pingen.
RIM maakte eerder bekend dat het gebruik van Blackberry Messenger het afgelopen jaar met 500 procent gegroeid is.
Pingen
Met de applicatie kunnen gebruikers berichten naar elkaar sturen over een internetverbinding. De dienst is vergelijkbaar met smsen, maar dan gratis. Pingen is onder Blackberrygebruikers enorm populair.
Volgens meerdere betrouwbare bronnen komt de dienst nu ook naar toestellen uitgerust met Android van Google en iOS van Apple. Het zou wel gaan om een afgeslankte versie.
Volgens de bronnen komt de Androidversie nog dit jaar. De app voor iOS zal nog wat langer op zich laten wachten door de strenge eisen van Apple.
Dat is wel een meerwaarde voor blackberry ja. Als straks andere toestellen hetzelfde platform gaan gebruiken, zie ik niet in waarom ik nog voor een bb zou gaan, ondanks dat 't een top toestel is hoor, daar niet vanquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef AskMe het volgende:
Als dat gebeurt dan is mijn blackberry zo de deur uit, althans als die voor iOS uitkomt
Als ik dit lees, dan zou ik alsnog voor een BB gaan hoor, dat is tenminste als BlackBerry Messenger de hoofdreden is om een BB te halen. Zoals het nu naar uitziet zal Android en iOS dus alleen een stripper-versie hebben: je kan er alleen mee texten.quote:RIM is natuurlijk niet van plan om dezelfde versie van BlackBerry Messenger uit te brengen voor Android en iOS, dit zou het marktaandeel van de BlackBerry-toestellen in gevaar brengen. Om de BlackBerry te beschermen is RIM van plan een uitgeklede versie van BlackBerry Messenger uit te brengen voor Android en iOS. Gebruikers van een Android- of iOS-variant van BBM zullen wellicht alleen berichten kunnen uitwisselen. Functies als delen van fotos, videos en locatie zullen dus voor deze groep gebruikers niet beschikbaar zijn. Zo krijgen Android en iOS-gebruikers een voorproefje van de BlackBerry Messenger en om alle functies te kunnen gebruiken, moeten zij dus een BlackBerry-toestel aanschaffen. Link rest van artikel
Al gebruikt 90% van de Blackberry-gebruikers BM alleen voor tekst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Greenboard het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit lees, dan zou ik alsnog voor een BB gaan hoor, dat is tenminste als BlackBerry Messenger de hoofdreden is om een BB te halen. Zoals het nu naar uitziet zal Android en iOS dus alleen een stripper-versie hebben: je kan er alleen mee texten.
Lijkt me juist een hele slimme manier om meer marktaandeel te krijgen. Terwijl meerdere telefoonfabrikanten zitten te vechten om de 'beste' smartphone met touch screen zorgt blackberry voor een groot assortiment aan telefoons. Hierbij kan je dus wel internetten en pingen, maar tegelijkertijd heb je nog wel keuze uit een groot assortiment aan telefoonstijlen. Ik denk dat veel vrouwen behoefte hebben aan zo'n plipphone en die kunnen dus nu wel gaan pingen/whatsappen etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god het nieuwe toestel van BB is een Flip-Phone???
Wat een inzicht hebben die mensen, zitten echt bovenop de nieuwste ontwikkelingen...
De BB Style 9670:
[ afbeelding ]
Met een scherm aan de buitenkant waarop je de tijd kunt aflezen!!!!!!!!!!!!!11111
Ik ga even onder de tafel liggen lachen. Kom op BlackBerry prutsers, stap nu maar gewoon over op de iPhone.Dit kan toch echt niet.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Doeiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god het nieuwe toestel van BB is een Flip-Phone???
Wat een inzicht hebben die mensen, zitten echt bovenop de nieuwste ontwikkelingen...
De BB Style 9670:
[ afbeelding ]
Met een scherm aan de buitenkant waarop je de tijd kunt aflezen!!!!!!!!!!!!!11111
Ik ga even onder de tafel liggen lachen. Kom op BlackBerry prutsers, stap nu maar gewoon over op de iPhone.Dit kan toch echt niet.
Phew, hij doet 't al weer. Had al 2x een battery-pull gedaan, nu net een 3ex gedaan en het internet is terugquote:
Ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef AskMe het volgende:
iemand ook al de nieuwe update gekocht van Bebuzz?
Ik weet zo geen oplossing. Maar wel een tijdelijke tip: als je een heel stuk naar beneden moet scrollen kun je beter op de b-toets drukken, dan zit je meteen helemaal onderaan (bottom). Je kan ook het omgekeerde doen met de t-toets (top).quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef byah het volgende:
Heb met mijn Bold 9780 een irritant probleem, als ik een nieuwe sms ontvang en deze open zie ik de eerste sms in de conversatie en moet ik helemaal naar beneden scrollen naar het nieuwste bericht. Is dit een bepaalde optie?
That sucks. Bij mij geeft hij de nieuwste sms altijd als eerste weer..quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef byah het volgende:
Heb met mijn Bold 9780 een irritant probleem, als ik een nieuwe sms ontvang en deze open zie ik de eerste sms in de conversatie en moet ik helemaal naar beneden scrollen naar het nieuwste bericht. Is dit een bepaalde optie?
Hier vind je alle informatie over datagebruik in het buitenlandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende maand ga ik naar Val Thorens voor een skivakantie en wilde mijn afdalingen vastleggen met gps
Heeft iemand goede ervaringen of tips voor een gps app?
Die hoogte, snelheid, duur registreert?
Tips welke instellingen ik moet gebruiken om geen kosten te maken? (iets met roaming ofzo)
Misschien nog andere tips waar je zelf tegenaan liep?
Ik had nog eindeloos online van mn abbo, heb een losse bb 8520 gekocht.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef poepeneesje het volgende:
Ik krijg niet helemaal duidelijk welk gemis ik heb, wanneer ik BIS niet neem.
In de nabije toekomst wil ik namelijk een BB 9300 (naast mijn eigen HTC Desire) gaan aanschaffen, omdat ik BB-apps ga ontwikkelen voor een opdrachtgever.
Wat ik begreep is dat je helemaal geen gebruik kan maken van:
- Ping
- Internet
- ...
En wat nog meer niet/wel?
Alt en dan enter.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand hier die toevallig weet hoe ik de spellingscontrole weer op NL kan zetten. Staat nu per ongeluk op Engels.
Heb een torch 9800.
Gewoon gratis.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Fluweel het volgende:
Mensen ik heb een vraagje, kost het pingen naar Engeland iets extra of is het gewoon ook gratis?
Nevermind, al uitgevondenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:57 schreef Zwitsalletje het volgende:
Hallo!
Net 2 dagen mijn BB, ben erg tevreden tot nu toe, alleen..
Hoe spoel ik door met een youtube filmpje, ik heb namelijk geen cursor terwijl het filmpje afspeelt, wel kan ik pauzeren etc.
Krijg jij die vraag niet zodra je je usb erin steekt? Wat je wilt doen? Dan kun je (ik) kiezen uit opladen of media synchroniseren of USB-station...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef crossover het volgende:
Is er een manier om het opladen uit te schakelen via USB kabel? Als ik met mijn laptop reis en online wil, trekt ie volgens mij heel m'n accu van de laptop leeg
Ja, via emailinstellingen kan je de handtekening aanpassen/verwijderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er eigenlijk geen manier om dat verschrikkelijk verzonden vanaf mijn BlackBerry toestel zinnetje weg te krijgen
in het menu staat een mooi ''knopje'' met een antenne erop, daar kan je de verbindingen zien; bluetooth, wifi, mobiele verbindingquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef tinoz het volgende:
Mijn ouders hebben alletwee blackberries maar die dingen staan volgensmij niet goed afgesteld ; ik wilde een filmpje laten zien van youtube en het laden duurde een aantal minuten.
Nu weet ik niet welk telefoon abbo ze hebben ( ga ze zo vragen ) maar weet ik wel dat hier in huis Wlan is . Nu vraag ik me af of ik de blackberry zo in kan stellen dat hij automatisch het draadloze netwerk pakt , of , of ik een app moet downen op de telefoon om dit mogelijk te maken?
Verder snap ik niet dat Outlook niet met deze telefoons gesynchroniseerd kan worden. Mijn oudjes hebben alle gegevens handmatig ingevoerd
Niemand ervaringen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende maand ga ik naar Val Thorens voor een skivakantie en wilde mijn afdalingen vastleggen met gps
Heeft iemand goede ervaringen of tips voor een gps app?
Die hoogte, snelheid, duur registreert?
Tips welke instellingen ik moet gebruiken om geen kosten te maken? (iets met roaming ofzo)
Misschien nog andere tips waar je zelf tegenaan liep?
Endomondo?quote:
Zie DM.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
Weet iemand of je al ergens de volledige Angry Farm versie kan downloaden (gratis)??
Of weet iemand nog andere sites waar je gratis BB-games kan downloaden?
Omdat je bij een blackberry GEEN data moet aftikken voor het ontvangen en verzenden van mail. Dat valt dus buiten je data pakket itt alle andere aanbieders.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef crossover het volgende:
Nog even terugkomend op het instellen van exchange. Waarom kan je het bij een HTC gewoon erin zetten, terwijl je er met een BB een apart abo voor moet hebben dat geld kost?
Als ik dat had geweten had ik htc genomen
Met dank aan GuitarJJ heb ik nu Angry Farm!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |