Ja, als ik jou was zal ik morgen gelijk als je tijd hebt even langs die telecomwinkel gaan, waar je hem weggetoverd hebt! doen ze je maar mooi 'n nieuwe mee, of je krijgt zo'n verhaal van; Ja meneer/mevrouw, we zijn verplicht hem op te sturen...xD haha... dat zeggen ze altijd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef R3C het volgende:
mijn storm1 gaat iets langer mee dan jouw bb.
Hahahaha oke dan...Denk iets mis met me accu, of gewoon het hele toestel... :-s
Heb hem net een week!! Grrr
KLOPT helemaal!! dat gaan ze indd zeggen!! Heb hem net een week, dus ze geven maar een nieuwe! thnx voor het 'posten van je reacties!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
Ja, als ik jou was zal ik morgen gelijk als je tijd hebt even langs die telecomwinkel gaan, waar je hem weggetoverd hebt! doen ze je maar mooi 'n nieuwe mee, of je krijgt zo'n verhaal van; Ja meneer/mevrouw, we zijn verplicht hem op te sturen...xD haha... dat zeggen ze altijd!
Wel even de uitkomst posten hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:01 schreef R3C het volgende:
[..]
KLOPT helemaal!! dat gaan ze indd zeggen!! Heb hem net een week, dus ze geven maar een nieuwe! thnx voor het 'posten van je reacties!
Welke winkel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:01 schreef R3C het volgende:
[..]
KLOPT helemaal!! dat gaan ze indd zeggen!! Heb hem net een week, dus ze geven maar een nieuwe! thnx voor het 'posten van je reacties!
Jaa indd, ik heb de facebook app uitgezet. Als ik er op ga, dan meld ik me wel aan... en komen er vanzelf de nieuwe Feeds, toch? dat bedoelde je toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:07 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Welke winkel?
En updaten van facebook kan aardig wat batterij kosten, zet die anders eens uit. Dat de updates alleen komen als je het programma opent
Ben je al even heen geweest?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef R3C het volgende:
[..]
Jaa indd, ik heb de facebook app uitgezet. Als ik er op ga, dan meld ik me wel aan... en komen er vanzelf de nieuwe Feeds, toch? dat bedoelde je toch?
Maar blijft toch vreemd, dat hoort gewoon niet. Zo een toestel hoort gewoon zeker een volle dag mee te gaan. En niet 7 uurtje...
Neee niet meer geweest.. ben er uit!! hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
Ben je al even heen geweest?
Haha! oké! nja, beter toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef R3C het volgende:
[..]
Neee niet meer geweest.. ben er uit!! haha
Stond nog wat aan, 'WIFI music sync'
TIP: na het plaatsen van je muziek bestanden (wireless) gelijk de wifi music sync verwijderen haha..:D
Heb hem verwijderd, en nu is ie weer snel, en gaat ie lekker lang mee, me accu!
Allemaal bedankt voor de reacties..!!!
Denk alleen BIS! en BES gedeeltelijk vast ook!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Moos. het volgende:
Men zegt dat een Blackberry altijd zeer veilig is en dat je het nauwelijks kan afluisteren maar welke dingen zijn er dan beveiligd? Alleen de BIS, dus email, ping en internet? Of ook andere functies?
niet op de OS5quote:
OS5 ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
Denk alleen BIS! en BES gedeeltelijk vast ook!
[..]
niet op de OS5!
bij mij niet in elk geval;..
klopt klopt, hij doet het nu wel. Klopt dat het er iets anders dan op de ipod youg/ iphone uitziet, maar dat is normaal, stoor me er anders niet aan!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
OS5 ook
Naar http://forum.fok.nl/user/edit_prefs dan overige en ook mobiel gebruiken uitvinken. Dan uitloggen op je mobiel en opnieuw inloggen
Gewoon betalen, ontwikkeling kost geld en is prachtig. Daarvoor moet je nu eenmaal geld over hebben!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
Weet iemand misschien waar ik deze theme: http://appworld.blackberry.com/webstore/content/12813
Of in ieder geval een paar van die wallpapers gratis kan krijgen? Vind 'm zo vet. Maar wil er eigenlijk geen geld voor neertellen. Wie helpt mij?
Ligt dat dan niet gewoon aan jouw WIFI verbinding zelf?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef henrivo het volgende:
Nog meer mensen last van traag Internet via WIFI? Via 3G geen problemen, snelheiden tot ong 300kB/s , maar via WIFI kom ik niet boven de 7kB/s uitHeb al andere browsers geprobeerd, en op andere fora lijkt t een bekend probleem maar ik heb geen werkende oplossing kunnen vinden
Edit: WIFI ook op andere kanalen geprobeerd, tevergeefs..
Ja, waarschijnlijk wel. Net even geprobeerd via wireless van de buren en dan werkt het wel normaal. Hmm... Kan ik al die instellingen stuk voor stuk gaan napluizen. Great.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef AJ1987 het volgende:
[..]
Ligt dat dan niet gewoon aan jouw WIFI verbinding zelf?
De enige software die erop staat stond er een half jaar geleden ook al op (Lookout en Google Maps), toen ik er nog geen problemen mee had.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef crossover het volgende:
Bepaalde software of misschien virus erop staan? Probeer eens een volledige reset.
wat werkt er niet niet goed dan? Of wacht je op iets?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef GrupoBalanca het volgende:
pfff ik wacht nog steeds op een update voor de torch
OS5 tegen OS6, dus niet heel vreemd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Bryan181 het volgende:
Ja maar volgens mij werkt het niet..zou wel heel vaag zijn
Jaaaaquote:
Klopt, bij mij ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef Miam het volgende:
[..]
Jaaaaal laden de pagina's wel ergg traag op m`n blackberry.
Had ze niet beter een 9700 kunnen kopen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Glennz het volgende:
[..]
Klopt, bij mij ook.![]()
Vriendin van me heeft een 9780 en wil er OS 5.0 op zetten. Hoe moet ze dit aanpakken?
Je kan proberen met de punt van een opgevouwen A4'tje ertussen de wroeten. Kan het probleem verhelpen, anders gewoon onder garantie op laten sturen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Ik heb een BB die sinds vandaag een mankementje vertoont. Een heel irritante, het bolletje scrolt niet meer omlaag. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Anders ga ik morgen na school bij de HI winkel langs.
precies, gaat heel gemakkelijk !quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, heb nu ook OS6 op mijn 9700Werkt perfect en backup+herstel van mijn gegevens en apps ging automatisch.
Koop een nieuw balletje? of laat er bij zo'n telefoon-sim-lock-vrij zaakje even een nieuwe erin zettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat werkt niet, dat heb ik al geprobeerd.
Onder garantie opsturen gaat nog leuk worden, ik heb geen aankoopbewijs meer. En het contract met HI kan ik ook niet vinden. Maar ik neem aan dat ze die daar ook wel hebben...
Ik los het liever middels de garantie opquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef AskMe het volgende:
[..]
Koop een nieuw balletje? of laat er bij zo'n telefoon-sim-lock-vrij zaakje even een nieuwe erin zetten
Waarom in godsnaam??quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Glennz het volgende:
Vriendin van me heeft een 9780 en wil er OS 5.0 op zetten. Hoe moet ze dit aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |