Zo makkelijk is die manier niet, want ik kan het nergens op het internet vinden. "(quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:37 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Had ze niet beter een 9700 kunnen kopen dan![]()
Geen idee of het mogelijk is verder, normaal is het OS6, zou best kunnen dat je niet (op een makkelijke manier) terug kan naar OS5
Tja, ik zelf zou het ook niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor een thema terug gaan naar een bagger OS
Was ook mijn reden om van OS6 naar 5 te gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor een thema terug gaan naar een bagger OS
De bold 9780 komt standaard met OS 6.0 , je kan die naar mijn weten niet downgraden. Gewoon wachten op nieuwe updates.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef Glennz het volgende:
[..]
Zo makkelijk is die manier niet, want ik kan het nergens op het internet vinden. "(
Ze wil het puur doen om de thema's. Hoe zit het met thema's voor OS6 op de 9780?
Want ze kan geen enkel thema installeren en ik zelf ook niet trouwens. Ik heb een 9700 met OS6 en ik kan ook geen thema's installeren.
Bij mij ook niet te downloaden iig. Is nog niet geschikt voor de 9780 blijkbaar. Toestel staat er ook niet tussen in de lijst.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef Bryan181 het volgende:
Wie o wie weet de oplossing voor de telegraaf applicatie voor de 9780?
Ik heb er een wachtwoord op staan, kan je in de beveiligingsinstellingen ergens instellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef julian6 het volgende:
Ik heb vaak dat als mijn BB in mn zak zit ik per ongeluk het "unlock" knopje indruk als ik mijn ipod pak of iets anders. Is er een manier om het unlocken moeilijker te maken (bv. eerst de unlock knop en daarna nog een toets op het toetsenbord) zodat ik mijn contacten niet meer ongewild lastigval met lege smsjes of broekzaktelefoontjes
Ik heb al wat beters gevonden, berrysliderquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik heb er een wachtwoord op staan, kan je in de beveiligingsinstellingen ergens instellen.
Maakt voor mij niet uit, ik "moet" een wachtwoord erop hebben staan. Maar klinkt idd ook interessant, iphone achtigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al wat beters gevonden, berryslider
die berryslider werkt niet goed bij mij, waar kan je dat wachtwoord precies instellen op de bold?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet uit, ik "moet" een wachtwoord erop hebben staan. Maar klinkt idd ook interessant, iphone achtig
ik zie daar niet staan "vraag naar wachtwoord bij deblokkering" waar kan ik dat instellen?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Opties > Wachtwoord (bijna helemaal onderaan). Daar kan je een wachtwoord inschakelen
Naar mijn idee niet significant beter. Software is gelijk, verschil is formaat/touchscreen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Breach het volgende:
Heb enkele vraagjes die hier wel op zijn plek zijn denk ik:
- Hoe is de algemene opinie over de Blackberry Torch? En is deze significant beter dan de Bold 9780?
Is een toevoeging op de Bel+SMS+Web abonnementen om met een Blackberry te kunnen internetten/pingen/mailen. Hierbij heb je de maximale snelheid en 1gb aan data (indien 150 of meer minuten).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Breach het volgende:
- Weet iemand wat het BlackBerry Plus abonnement bij Vodafone inhoudt?
Ah thanx. Dan is de Bold 9780 meer iets voor mij denk ik. Maar wat houdt bij Vodafone dan dat Web in. Want je betaalt voor dat BB Plus 7,50 extra..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Naar mijn idee niet significant beter. Software is gelijk, verschil is formaat/touchscreen.
[..]
Is een toevoeging op de Bel+SMS+Web abonnementen om met een Blackberry te kunnen internetten/pingen/mailen. Hierbij heb je de maximale snelheid en 1gb aan data (indien 150 of meer minuten).
Web is een algemene internet toevoeging. Zonder die toevoeging kan je alleen kiezen voor BB Basis, een lagere snelheid. (factor 10)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ah thanx. Dan is de Bold 9780 meer iets voor mij denk ik. Maar wat houdt bij Vodafone dan dat Web in. Want je betaalt voor dat BB Plus 7,50 extra..
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef CocaColaLight het volgende:
Is het iemand al gelukt om voip calls te maken met een 9700?
En dan natuurlijk met software die gratis is
Klopt, ik verwacht alleen dat die eerder uit komt voor android en daarna voor blackberry.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Moos. het volgende:
[..]
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.
Klopt, ik verwacht alleen dat die eerder uit komt voor android en daarna voor blackberry.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Moos. het volgende:
[..]
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.
Ik vind het ook maar eens tijd worden, het lijkt er niet op dat T-Mobile/RIM hier snel mee over de brug komt. Heb je nog een betrouwbare link toevallig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef AskMe het volgende:
Iemand die ook z'n BB bold 9700 heeft geupdate naar de nieuwste OS 6.0.0448 ?
werkt overigens perfect
Yup je kan 'm hier downloaden. (bovenaan)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar eens tijd worden, het lijkt er niet op dat T-Mobile/RIM hier snel mee over de brug komt. Heb je nog een betrouwbare link toevallig?
Door een Blackberry-internet-abo te nemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef capuchon het volgende:
Ik heb effe een vraagje.
Ik heb me BB ontvangen maar de instant e-mail doet het niet. Ik kan niet pingen of apps (zoals facebook, twitter, msn) gebruiken. Ik kan wel gewoon op internet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Als ik bv. op twitter wil gaan staat er dit 'momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt.'
Dan zou het allemaal moeten werken.quote:
Dit inderdaad of een telefoontje met de provider kan ook wonderen doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zou het allemaal moeten werken.
En je telefoon aan en uit zetten al geprobeerd? Doormiddel van een battery-pull?
Je batterij eruit trekken, batterij er weer in en hem aanzetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef capuchon het volgende:
Wat is een battery-pull?
Als dit niet werkt ga ik morgen ff een belletje plegen inderdaad
Neem hier is een kijkjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kom er niet uit. Wat is nu precies het verschil tussen de Blackberry 9780 Bold en de Blackberry 9800 TORCH?
Buiten het touchscreen en de prijs...zijn er grote verschillen tussen de toestellen? Qua gebruik, qua hardware, qua wat je ermee kan?
quote:
Het werkt lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Via Blackberry Desktop is er nu een officiële update voor de 9300. Versie 6.0 is uit
Ook voor de 9700quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Via Blackberry Desktop is er nu een officiële update voor de 9300. Versie 6.0 is uit
Heeft de Bold ook >> Document-editor (Wordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kom er niet uit. Wat is nu precies het verschil tussen de Blackberry 9780 Bold en de Blackberry 9800 TORCH?
Buiten het touchscreen en de prijs...zijn er grote verschillen tussen de toestellen? Qua gebruik, qua hardware, qua wat je ermee kan?
Ja op alles voor de 9300quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heeft de Bold ook >> Document-editor (Word
>> Excel
>> PowerPoint
>> PDF)
>> Spraakmemo
>> Voice Dial
>> Klok
>> Kalender
>> Alarm
>> Calculator
?
Mijn Bold 9000 zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
>> Excel
>> PowerPoint
>> PDF)
>> Spraakmemo
>> Voice Dial
>> Klok
>> Kalender
>> Alarm
>> Calculator
?
Een ja voor de 9780quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
>> Excel
>> PowerPoint
>> PDF)
>> Spraakmemo
>> Voice Dial
>> Klok
>> Kalender
>> Alarm
>> Calculator
?
Bijna wel. Mijn keuze zou overigens gaan naar de torchquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
Dus de Bold 9780 is gewoon gelijk aan de Torch
Jep, zolang je internet maar uit hebt staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand of ik kosteloos gebruik kan maken van mijn gps+ software tijdens mijn skivakantie?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:00 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Jep, zolang je internet maar uit hebt staan.
Heb het in london ook gebruikt om mijn route te tracken, was geen probleem.
Display kapot, heb ik ook gehad. Opgestuurd en binnen een week had ik een nieuwe. Via vodafone.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Help.
Mijn BB 9700 faalt gewoon keihard.
Een tjidje geleden viel m'n Berry gewoon uit en na een battery pull deed 'ie 't weer, dus ik terug naar de winkel en na een week kreeg ik 'm terug met een versche firmware. Een uur nadat ik 'm had viel m'n Berry weer uit, dus ik weer terug naar de winkel en kreeg een week later een 'nieuwe' Berry terug. Nu zijn we een week verder en is 'ie alweer uitgevallen. Een paar minuten geleden kreeg ik opeens een wit scherm met paarse strepen (op de manier zoals je scherm van de eerste GameBoy deed als je 'm uitzette).
Het enige wat niet is veranderd in die paar weken zijn m'n SIM-, SD-kaart, accu en data (had een back-up gemaakt en teruggezet).
Heeft iemand een idee waaraan 't kan liggen?
Display doet 't nog gewoon. Had na een battery pull weer normaal beeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Display kapot, heb ik ook gehad. Opgestuurd en binnen een week had ik een nieuwe. Via vodafone.
Zojuist OS6 geïnstalleerd, ziet er goed uit. Kende het al van de 9780 en de Torch. Nu maar eens gebruiken.
Staat je landcode wel op +31 in je opties?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Display doet 't nog gewoon. Had na een battery pull weer normaal beeld.
Het probleem dat m'n telefoon zomaar uitvalt is niet meer (klopt af), echter kan ik niet altijd zien welk contactpersoon mij belt....en ik draai nu OS6
Jupquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Staat je landcode wel op +31 in je opties?
Ik sla alle nummers op met +31/+32.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hoe staan je contact nummers opgeslagen? Met +316..... of gewoon 06....?
Bij mij was dat juist het probleem
Ok dat is wel apart dat het soms isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik sla alle nummers op met +31/+32.
Net nog gecontroleerd, één nummer had geen landcode. Maar het gekke is dat als bijvoorbeeld Henk Plamuurmes belt ik soms zijn naam zie en soms niet.
Geen idee, maar dat zou geen handige oplossing zijn daar ik toch regelmatig in 't buitenland benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok dat is wel apart dat het soms isAls je het gewoon als 06... of 020..., 010... opslaan?
Gebeurd het dan ook soms of gewoon niet?
Hmm zeer weird idd, zou het aan je simkaart kunnen liggen? Telefoon nummers opgeslagen op je mobiel of op je simkaart? Ik zou het anders ook niet wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou geen handige oplossing zijn daar ik toch regelmatig in 't buitenland ben
Ik snap ook echt niet hoe 't komt, heb m'n toestel twee keer opgestuurd (één keer software opnieuw geinstalleerd, tweede keer een nieuw toestel); back-up teruggezet; telefoon gewiped en alleen contactpersonen en agenda-items overgenomen; SD-kaartje vervangen.
De contactpersonen staan in m'n telefoongeheugen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hmm zeer weird idd, zou het aan je simkaart kunnen liggen? Telefoon nummers opgeslagen op je mobiel of op je simkaart? Ik zou het anders ook niet weten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef capuchon het volgende:
Ik heb effe een vraagje.
Ik heb me BB ontvangen maar de instant e-mail doet het niet. Ik kan niet pingen of apps (zoals facebook, twitter, msn) gebruiken. Ik kan wel gewoon op internet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Als ik bv. op twitter wil gaan staat er dit 'momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt.'
Ik heb precies het zelf probleem ook met T-Mobile.quote:
Even opnieuw installeren via internet of via de pc en hij staat er weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef theKiD het volgende:
Mediakaart probleem is inmiddels opgelost, ander kaartje erin, en het werkte weer.
Maar de appworld kan ik nergens meer terug vinden..
Reset van mn BIS was de oplossing.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef Trystar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb precies het zelf probleem ook met T-Mobile.
Is het bij jou al opgelost? Zo ja, hoe?
Ik heb al met T-Mobile gebeld maar die zeggen dat mn BIS is geactiveerd, maar op m'n Bold staat toch echt: BlackBerry Internet Service: Geen verbinding.
Anders morgen maar even langs de T-Mobile shop.
Daar begon het bij mij ook mee en na een paar weken was het afgelopen met mn 9700. Zorg dus dat je een recente backup hebt want met eeen beetje pech houdt ie er binnenkort mee opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Display doet 't nog gewoon. Had na een battery pull weer normaal beeld.
Het probleem dat m'n telefoon zomaar uitvalt is niet meer (klopt af), echter kan ik niet altijd zien welk contactpersoon mij belt....en ik draai nu OS6
Daar vergis ik me ook nog wel eens in, na al een week OS6 te hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Bigs het volgende:
OS6 is wel echt een lekkere verbetering voor de 9700. De browser is echt een stuk beter en de hele interface ziet er wat moderner uit. Alleen dat nieuwe menu ben ik nog niet zo'n fan van.. vond het fijner toen ik nog met de Blackberry-toets het menu kon openen.
Dubbelklik op de BB toets?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Bigs het volgende:
OS6 is wel echt een lekkere verbetering voor de 9700. De browser is echt een stuk beter en de hele interface ziet er wat moderner uit. Alleen dat nieuwe menu ben ik nog niet zo'n fan van.. vond het fijner toen ik nog met de Blackberry-toets het menu kon openen.
Ja ik weet het. Maar bij wat voor telefoon moet je nou 2 knoppen induwen om in het menu te komen?quote:
Of je klikt 1x op 'alles'. Gaat menu ook open. 't is maar wat je fijner vindt en ja je moet er even aan wennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar bij wat voor telefoon moet je nou 2 knoppen induwen om in het menu te komen?
Ja maar dan moet ik eerst naar alles scrollen. Voor een touchscreen is het prima, maar op een telefoon als de 9700 vind ik het niet ideaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef AskMe het volgende:
[..]
Of je klikt 1x op 'alles'. Gaat menu ook open. 't is maar wat je fijner vindt en ja je moet er even aan wennen
http://crackberry.com/leaked-os-6-0-0-461-blackberry-bold-9700quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef Niveath het volgende:
Wanneer kan ik eens OS6 op mijn bold 9700 zetten? Of kan dat al? Wil iig die browser hebben.
Yep, met iskoot kun je chatten met je skype contacts. Alleen hij belt naar een nummer in nederland om vanaf daar verder te gaan via voip. Het is geen complete voip oplossing.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.blackberryfreaks.com/iskootskype.html
Skype voor de BB? Of heb ik iets gemist?
tinylockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb bij mijn Bold 9700 nog wel eens last dat de toetsenvergrendeling eraf gaat in mijn broekzak. Blijjkbaar wordt de linker bovenknop dus per ongeluk ingedrukt. Erg irritant, dat bijvoorbeeld de contactenlijst open staat als je de telefoon uit je broekzak haalt!
Iemand een oplossing/app hiervoor? Ik kan wel een wachtwoord inschakelen, maar heb geen zin om elke keer wanneer ik even iets wil kijken eerst het wachtwoord moet intypen.
Ik zet hem als ik hem in m'n broekzak doe altijd linksboven op toetsenvergrendeling en rechtsboven op standby. Werkt prima.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb bij mijn Bold 9700 nog wel eens last dat de toetsenvergrendeling eraf gaat in mijn broekzak. Blijjkbaar wordt de linker bovenknop dus per ongeluk ingedrukt. Erg irritant, dat bijvoorbeeld de contactenlijst open staat als je de telefoon uit je broekzak haalt!
Iemand een oplossing/app hiervoor? Ik kan wel een wachtwoord inschakelen, maar heb geen zin om elke keer wanneer ik even iets wil kijken eerst het wachtwoord moet intypen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |