Optie 1, meest korte kapselquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
En wat ís een kort pittig kapsel precies?
Ik heb gewonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
Rihanna doet ook aan kort en kek en lekker pittigDas nog te lang om kort en pittig te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus kort is alleen zo'n kaalgeplukt kipje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nog te lang om kort en pittig te zijn
Ik heb een goedmakertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nog te lang om kort en pittig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een goedmakertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan deze;![]()
Het is vooral de combi van kort én pittigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus kort is alleen zo'n kaalgeplukt kipje?
Dit is van de achterkant ook een jongetje.quote:
dat jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, Tombo is naar de kapper geweest!
Ik hou van een kort bloempotkapsel, dusquote:
Trouwens, dat verschilt per regio ook wel enorm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doen jullie me aan. Ineens de overbuurvrouw op het beeldscherm.
In Groningen en Drente is het echt erg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trouwens, dat verschilt per regio ook wel enorm.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
Rihanna doet ook aan kort en kek en lekker pittigVoor die lengte wilde ik nou net gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Plak Overijssel er maar bijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In Groningen en Drente is het echt erg.
Volgens mij krijg je het met geen mogelijkheid zo stijl.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor die lengte wilde ik nou net gaan
Maar dan ook zo strak om je hoofd? Die pony die zit bijna gelakt tegen het voorhoofdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor die lengte wilde ik nou net gaan
Ik voelde dat je het deedquote:
Ik zal niet vragen of je me aan wilt tikken.quote:
Daarom nooit doggystyle met pittige kapselvrouwtjes, voor je het weet ligt haar broer er ineensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is van de achterkant ook een jongetje.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom nooit doggystyle met pittige kapselvrouwtjes, voor je het weet ligt haar broer er ineens
Nee, dat zou alles nog enger maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal niet vragen of je me aan wilt tikken.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je het met geen mogelijkheid zo stijl.
Misschien heeft haar broer wel prachtige lange lokkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom nooit doggystyle met pittige kapselvrouwtjes, voor je het weet ligt haar broer er ineens
Als je gewoon stijl haar hebt welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je het met geen mogelijkheid zo stijl.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heeft haar broer wel prachtige lange lokken
De kans op zo'n Tokio Hotel freako is nog wel groot ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan ook zo strak om je hoofd? Die pony die zit bijna gelakt tegen het voorhoofd
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik ga dan wel voor zoiets. Al zit het bij mij niet zo keurig en weelderig
Dat kan ook altijd nog. Mén dan gaat er toch wel wat fout, als je langer haar hebt dan je zus. Of vrouw.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezoend met een jongen die 2x zo lang haar had als ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan ook altijd nog. Mén dan gaat er toch wel wat fout, als je langer haar hebt dan je zus. Of vrouw.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezoend met een jongen die 2x zo lang haar had als ik
Toen was ik 16quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het al zo erg met je was Tombo
Dat is de lenget die mij toch echt het beste past. Bij lang haar word ik zo...dufquote:
Doe niet zo bekrompen zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan ook altijd nog. Mén dan gaat er toch wel wat fout, als je langer haar hebt dan je zus. Of vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |