Nou en omgekeerd ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Smaak te pakken: o yeahhh! Simon moet ik nog een half uur van zien, maar dat kan ik niet meer aan. En dezelfde smaak: ik dacht het al.Ik neem jouw aanbevelingen dus ook echt serieus.
ach met pieken en dalen he, as usualquote:
quote:
Haha ja, maar je weet me hier af en toe wel te vinden toch.quote:
Oh gelukkig, niet al te veel dramz hoop ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach met pieken en dalen he, as usual
zowel werk als prive......
maar het gaat allemaal wel
Maar het is echte zelfgemaakte soep, dus hij is morgen nog lekkerderquote:
Ja, was echt een leuke hond. Toen ze 'm in moesten laten slapen was ik er ook echt wel kapot van. Was toch ook wel een beetje mijn hondquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het is echte zelfgemaakte soep, dus hij is morgen nog lekkerder
inderdaad, vaak zat gevraagd en gezegdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha ja, maar je weet me hier af en toe wel te vinden toch.
Gaat goed met me.Echt wel, voel me fijn. Met jou? (zal inmiddels al tig keer gevraagd zijn) --> ik lees het al. Kop op, zo vaak kan!
quote:
Nou ja niet iedereen is echt ex-TALquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
deze SC bestaat echt voornamelijk uit ex-TAL-lies
ik kom er idd nog welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja niet iedereen is echt ex-TAL
dat is zo.... ik kom hier zo-heel-af-en-toe langsfietsenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam hier al een hele tijd, ook toen ik nog wel in TAL kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |