Gezien hoe je je hier opstelt zou het me inderdaad niet verbazen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja ik ga 20 minuten in mijn huis zitten met een dikke sjaal, jas aan en de autosleutels in mijn hand
Volgens de TS geld de wet niet voor hem. Vreemde vogel hoor. Ik zou hem denk nog een boete erbovenop geven voor iets heel lulligs, gewoon, om hem te stangen. Kijken of hij gaat flippen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Gezien hoe je je hier opstelt zou het me inderdaad niet verbazen...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens de TS geld de wet niet voor hem. Vreemde vogel hoor. Ik zou hem denk nog een boete erbovenop geven voor iets heel lulligs, gewoon, om hem te stangen. Kijken of hij gaat flippen.
Doet me denken aan deze kwast: Zo zal de TS er over 50 jaar wel uitzien denk
Wat ben je zielig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef TimeJumper het volgende:
Ik hoop dat hij gelukkig is met zijn minimumloon en zijn rechtvaardigheidsgevoel
Yep, heel netjes volgens de regelsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:48 schreef Audreyoot het volgende:
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Had je je knipperlichten aan?
Oh kom op! Cut your losses, and stop the whiningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mijn eerlijkheid word weer afgestraft
Nah dat zei die zelf, niet dat hij minimumloon verdiende maar dat hij rechtvaardig handeldequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef klipper het volgende:
[..].
Wat ben je zielig.
Maar die bromsnor zal inderdaad gelukkig zijn wetende dat je binnenkort een maand heb dat je minder dan hem hebt te besteden.
Vind die gasten echt zielig en heb ook niet echt respect voor ze. Als hangjeugd een buurt is het treiteren durven ze niet eens te stoppen omdat ze bang zijn dat ze er van langs krijgen. Maar om aan hun maandelijkse boetes te komen gaan ze voor zo een kattenpis maar bonnen geven aan mensen van wie ze niet zoveel tegengas verwachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yep, heel netjes volgens de regels![]()
Bromsnor zat ook te popelen om er eentje uit te schrijven.
Als ik netjes had gelogen op zijn eerste vraag "wat bent u aan het doen?" dan weet ik zeker dat er niks aan de hand was geweest.
Ja ja eerlijk, eerst stond je er 1 minuutje vervolgens werden dat 2 minuten, over eerlijk gesproken, dat noemen we de waarheid naar je hand zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yep, heel netjes volgens de regels![]()
Bromsnor zat ook te popelen om er eentje uit te schrijven.
Als ik netjes had gelogen op zijn eerste vraag "wat bent u aan het doen?" dan weet ik zeker dat er niks aan de hand was geweest.
Er is een maximumsnelheid vastgesteld (of je het daar wel of niet mee eens bent is een andere discussie, maar die moet je voeren met de wegbeheerder en niet met de agent) en als je die overschrijdt loop je het risico op een bekeuring. Of ze daarbij een marge van 0 (1km te hard => betalen), 3 (de huidige situatie) of 50 nemen, maakt weinig uit. Er zijn altijd mensen die zeuren over boetes omdat ze maar net boven die marge zitten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dat moet gewoon keihard gehandhaafd worden! Gij zult niet te hard rijden. Befehl ist befehl, tenslotte.
Daarom ga ik ook maar altijd een flink stuk er boven zitten, dan zijn ze tenminste verdiend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Light het volgende:
Er is een maximumsnelheid vastgesteld (of je het daar wel of niet mee eens bent is een andere discussie, maar die moet je voeren met de wegbeheerder en niet met de agent) en als je die overschrijdt loop je het risico op een bekeuring. Of ze daarbij een marge van 0 (1km te hard => betalen), 3 (de huidige situatie) of 50 nemen, maakt weinig uit. Er zijn altijd mensen die zeuren over boetes omdat ze maar net boven die marge zitten.
En dat is dan al na aftrek van de wettelijke marge.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Light het volgende:
[..]
Er is een maximumsnelheid vastgesteld (of je het daar wel of niet mee eens bent is een andere discussie, maar die moet je voeren met de wegbeheerder en niet met de agent) en als je die overschrijdt loop je het risico op een bekeuring. Of ze daarbij een marge van 0 (1km te hard => betalen), 3 (de huidige situatie) of 50 nemen, maakt weinig uit. Er zijn altijd mensen die zeuren over boetes omdat ze maar net boven die marge zitten.
En wat zou een parkeerwachter moeten doen tegen hangjeugd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Vind die gasten echt zielig en heb ook niet echt respect voor ze. Als hangjeugd een buurt is het treiteren durven ze niet eens te stoppen omdat ze bang zijn dat ze er van langs krijgen. Maar om aan hun maandelijkse boetes te komen gaan ze voor zo een kattenpis maar bonnen geven aan mensen van wie ze niet zoveel tegengas verwachten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Gezien hoe je je hier opstelt zou het me inderdaad niet verbazen...
Ja hoor, 'ze zijn allemaal tegen je'. Blijf er maar in geloven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Vind die gasten echt zielig en heb ook niet echt respect voor ze. Als hangjeugd een buurt is het treiteren durven ze niet eens te stoppen omdat ze bang zijn dat ze er van langs krijgen. Maar om aan hun maandelijkse boetes te komen gaan ze voor zo een kattenpis maar bonnen geven aan mensen van wie ze niet zoveel tegengas verwachten.
Niks, maar dat was even stoerdoenerij om aan te geven hoe de burgertrut genaaid wordt in deze politiestaat...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En wat zou een parkeerwachter moeten doen tegen hangjeugd?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En wat zou een parkeerwachter moeten doen tegen hangjeugd?
Ik had het meer over de agenten in het algemeen. Had eens een keer een dreigende oplichter aan de deur tot midden in de nacht maar daar komen ze schijnbaar niet voor langs, 'er moet eerst wat gebeuren'. Ik vind het persoonlijk nogal hypocriet allemaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, 'ze zijn allemaal tegen je'. Blijf er maar in geloven.
Uhm, nee... dan baal ik en betaal ik. In plaats van ongefundeerd te gaan schoppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
[..]
Ik had het meer over de agenten in het algemeen. Had eens een keer een dreigende oplichter aan de deur tot midden in de nacht maar daar komen ze schijnbaar niet voor langs, 'er moet eerst wat gebeuren'. Ik vind het persoonlijk nogal hypocriet allemaal.
En nee ze zijn niet allemaal tegen mij maar ik vind het gewoon maar een hypocriet zooitje.
Iedereen doet zich zo beeldig voor hier maar ik denk als het jezelf was overkomen dat je net zo reageert als TS.
Goed, zwart-wit gezien moet ze gewoon dokken omdat ze niet volgens de regels heeft gehandeld. Maar ben ik nu de enige die het achterlijk vind dat ze een boete krijgt omdat ze 2 minuten ergens staat geparkeerd? Wie doet ze er kwaad mee? De buurman die 2 minuten geėrgerd naar buiten staat te kijken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhm, nee... dan baal ik en betaal ik. In plaats van ongefundeerd te gaan schoppen.
Blijkbaar wel... De grens moet ergens gelegd worden, vrij simpel. En ze doet er diegenen kwaad mee die over de stoep willen lopen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Goed, zwart-wit gezien moet ze gewoon dokken omdat ze niet volgens de regels heeft gehandeld. Maar ben ik nu de enige die het achterlijk vind dat ze een boete krijgt omdat ze 2 minuten ergens staat geparkeerd? Wie doet ze er kwaad mee? De buurman die 2 minuten geėrgerd naar buiten staat te kijken?
Naja goed er moeten zeker grenzen getrokken worden maar ik vind het gewoon te ver gaan. Dan lopen die mensen maar even om de auto heen, zo moeilijk is het allemaal niet, zou ik ook gewoon doen. Denk dat mensen zich tegenwoordig een beetje druk maken om niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Blijkbaar wel... De grens moet ergens gelegd worden, vrij simpel. En ze doet er diegenen kwaad mee die over de stoep willen lopen bijvoorbeeld.
Leg eens uit waarom iemand zich niet druk mag maken om een auto die op de stoep staat, maar de eigenaar van die auto wel om de bekeuring die hij/zij krijgt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja goed er moeten zeker grenzen getrokken worden maar ik vind het gewoon te ver gaan. Dan lopen die mensen maar even om de auto heen, zo moeilijk is het allemaal niet, zou ik ook gewoon doen. Denk dat mensen zich tegenwoordig een beetje druk maken om niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |