Tsja het was dus beetje een "noodgeval"quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Je lade je telefoon in en loste je urine. Ik zeg dat je best een goeie zaak hebt
Tsja maar je hebt toch ook enige menselijkheid, het is toch niet zo dat ik daar een kwartier of langer stond.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:39 schreef Brembo het volgende:
Het gaat hierbij vooral om het op- of afhalen van pakket van enige omvang of gewicht. Dus ik denk dat je zaak geen nut heeft.
Het gaat ook om de extra inkomsten voor de gemeente. Beetje flauw, maar is weinig dat je kan doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja maar je hebt toch ook enige menselijkheid, het is toch niet zo dat ik daar een kwartier of langer stond.
Je kan je toch voorstellen als iemand daar woont en die paar dingen maar thuis moet doen, geen tijd ervoor heeft om te wachten tot die poort open is.
En verder is het allemaal betaald parkeren in de straat of met vergunningen.
Ze hadden toch net zo goed een waarschuwing kunnen geven. Ik stond er maar 2 minuten.![]()
Ik vind het zeer onredelijk!!!! Kijk als ik daar nou elke weet sta om iets te halen uit mijn appartement.
Nah ik ga zowieso dan bezwaar indienen, dan kunnen ze nog wat doen voor dat geld
Tsja ik vind het echt gewoon een groot onrecht.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Het gaat ook om de extra inkomsten voor de gemeente. Beetje flauw, maar is weinig dat je kan doen.
Je houdt je niet netjes aan alle regels.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja ik vind het echt gewoon een groot onrecht.
Ik hou me netjes aan alle regels, en nu word ik gewoon "gepakt" door zoiets kinderachtigs.
Op welke grond ga je bezwaar maken? SVP kopie bezwaarschrift posten.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef TimeJumper het volgende:
Nah ik ga zowieso dan bezwaar indienen, dan kunnen ze nog wat doen voor dat geld
Laden en lossen wil zeggen dat je goederen in of uit je auto laadt, waarvoor het nodig is dat je voertuig zo dichtbij staat. Dus bij veel, zware, of moeilijk verplaatsbare goederen. Een mobieltje (de naam zegt het al) valt daar dus niet onder.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Waarom zou het pakken van een telefoon niet onder laden- en lossen vallen?
Ik neem aan dat zijn drol wel aardig woogquote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef Hiya het volgende:
Kans op gegronding van bezwaar: 0%
Laden en lossen is:
"het onmiddellijk, nadat het voertuig tot stilstand is gebracht, bij voortduring inladen of uitladen van goederen van enige omvang of enig gewicht, gedurende de tijd die daarvoor nodig is"
Ten eerste is je telefoon van enig omvang.
Ten tweede deed je dit voortdurig aangezien je in de tussen tijd naar de wc ging
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:32 schreef TimeJumper het volgende:
Dus ik vlieg naar buiten en zeg dat ik gelijk vertrek en dat ik hier nog maar 1 minuutje stond.
In 25 minuten is de tijd dat je daar stond al vermeerderd van 1 minuutje naar 2 minuten...........quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef TimeJumper het volgende:
Ze hadden toch net zo goed een waarschuwing kunnen geven. Ik stond er maar 2 minuten.![]()
en wat ga je als bewijsvoering gebruiken? of doe je dit gewoon voor de lol omdat je tijd over hebt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:14 schreef TimeJumper het volgende:
Nah, ik vind het gewoon de wet te letterlijk nemen.
De doelen van wetten zijn om de maatschappij ordelijk te laten verlopen.
Dat iemand 1 minuut (of 2![]()
) op de stoep staat, en het dan niet bij een waarschuwing laten, vind ik gewoon kortzichtig.
Ik ga gewoon liegen en zeg in mijn bezwaar dat ik aan het "laden- en lossen" was.
Maar wel klagen als anderen de wet aan hun laars lappen!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:14 schreef TimeJumper het volgende:
Nah, ik vind het gewoon de wet te letterlijk nemen.
De doelen van wetten zijn om de maatschappij ordelijk te laten verlopen.
Dat iemand 1 minuut (of 2![]()
) op de stoep staat, en het dan niet bij een waarschuwing laten, vind ik gewoon kortzichtig.
Ik ga gewoon liegen en zeg in mijn bezwaar dat ik aan het "laden- en lossen" was.
Dat is je taak ook als handhaver.quote:Nah, ik vind het gewoon de wet te letterlijk nemen.
Dat houdt onder andere in dat je dus niet overal auto's op de stoep hebt staan van tokkies die vinden dat de regels niet voor hen gelden...quote:De doelen van wetten zijn om de maatschappij ordelijk te laten verlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |