abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:39:34 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91567696
Zeg,......

Eerste keer zaten we in het Museo del Art
Tweede keer in Theater Santa Ana

Welke naam zullen ze er nu weer inproppen en is de naam die ze niet doen dan de mol? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_91568061
Nog geen idee of ik juist zit met mijn voorspellingen. Maar ik denk dat Miryanna de volgende afvaller is.
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:03:14 #103
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91568808
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg,......

Welke naam zullen ze er nu weer inproppen en is de naam die ze niet doen dan de mol? :D
Lijkt me geen hint, ik wil nog wel zien hoe ze een El Salvadoriaans gebouw gaan vinden met Horace, Pepijn of Miryanna in de naam. :P

Meer algemene hints die steeds iemand afschrijven zou wel kunnen natuurlijk, en daar kan dit wel onder vallen. Maar dat zal dan niet alleen met namen zijn lijkt me.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:36:40 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91570378
Labyrintho de Miryanna! :D
L'Amour menaçant:
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 januari 2011 @ 17:42:17 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91570597
Horatio, Peppino, Marianna, kom je aardig mee in de richting natuurlijk :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91570749
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg,......

Wat nou als je dat verder doortrekt?
Na de vorige WIDM zeiden ze toch dat het deze keer heel anders zou worden dan we gewend zijn?Best veel kandidaten geven nu al best wel obvious mol-hints en er zitten ook al aardig wat opvallende hints in verwerkt..

Wat nou als de mol degene is van of over wie je geen hint ziet? Het zou compleet anders zijn als voorgaande jaren c_/
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:20:07 #107
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_91571918
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 17:46 schreef Tulping het volgende:

[..]

Wat nou als je dat verder doortrekt?
Na de vorige WIDM zeiden ze toch dat het deze keer heel anders zou worden dan we gewend zijn?Best veel kandidaten geven nu al best wel obvious mol-hints en er zitten ook al aardig wat opvallende hints in verwerkt..

Wat nou als de mol degene is van of over wie je geen hint ziet? Het zou compleet anders zijn als voorgaande jaren c_/
Ik ben zo benieuwd naar de aflevering van morgen. Met 3 afleveringen kun je dit soort theorieën de prullebak in gooien of zien dat je iets 'beet' hebt. Net zoals de letters van de afleveringtitels, de cijfers, verwijzingen naar Jezus en de molacties van Patrick ;)

En net nu kan ik m niet zien.. Uitzendinggemist.nl is een uitkomst!
pi_91576447
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef megamandy het volgende:

[..]

En de foto is niet gespiegeld? Zal wel niet, maar een horloge is niet echt iets wat je verwisseld van arm.
Foto's
Onderstaande volledig gejat van het Wieisdemol.nl-forum, van ene Luapski:

Tijdens de aflevering.

Vond het goed gevonden!
pi_91578609
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Foto's
Onderstaande volledig gejat van het Wieisdemol.nl-forum, van ene Luapski:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tijdens de aflevering.
[ afbeelding ]

Vond het goed gevonden!
Wat je trouwens ook ziet is dat in de eerste foto Art een wijzende vinger heeft en in de tweede is Pepijn dat..
pi_91579206
Wijzen ze allebei naar Anna?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 januari 2011 @ 20:39:05 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91580219
Het haar van Soundos is ook anders op die twee groepsfoto's.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91580232
of allebei naar Art (Art wijst meer naar zichzelf dan Anna).

of ze hebben afgesproken dat het leuk zou zijn om op de foto's een wijzende hand te hebben zodat alle mensen op het internet gek zouden worden.
pi_91583287
Ik verdenk Horace op het moment simpelweg omdat hij zei trust nobody, en die zin kwam ook in de intro van aflevering 1 voor, tesamen met de Amerikaanse vlag op de bus... hij is van geboorte Amerikaan. Maar het zal wel te voor de hand liggend zijn _O-

Misschien is de verwondering van Soundos wel heel erg gespeeld, zij is mijn tweede verdachte.

Trouwens, ik vind die promo s op tv wel n beetje irritant, ik bedoel kunnen ze dat niet eerst aangeven... niet iedereen kan WIDM op donderdag zien en voordat je het weet krijg je een beeld van wie er nog in het spel zitten, je kunt niet eens op tijd wegzappen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:24:28 #114
57434 Marloes
Digital Love
pi_91583847
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef EllaN het volgende:
Wijzen ze allebei naar Anna?
Lijkt er wel een beetje op :P
Valt me nu pas op dat ze op allebei de foto's precies hetzelfde staan :?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_91584303
Ik weet na 2 afleveringen nog niet goed wie ik moet verdenken...

Maar wat mij in ieder geval opviel:
Bij the theateropdracht ging ik er vanuit dat iedereen zijn eigen lijstje moest opschrijven en deze dan moest inleveren bij Pieter Jan, waarna hij bekend maakte hoeveel het uiteindelijk goed hadden. Uit een executievraag bleek echter dat de kandidaten de gegeven antwoorden van elkaar wisten.

(De betreffende executievraag: Hoeveel correcte antwoorden gaf de mol tijdens de theateropdracht? antwoordmogelijkheden: 5 of minder, 6 of meer.)

Maar hier viel in de montage dus niks van terug te zien, jammer genoeg.
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
pi_91584714
Dit is trouwens de eerste Mol serie waarvan de afleveringen een titelnaam hebben, zou dat iets te betekenen hebben ? :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:38:26 #117
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_91584937
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef TLC het volgende:
Dit is trouwens de eerste Mol serie waarvan de afleveringen een titelnaam hebben, zou dat iets te betekenen hebben ? :@
Misschien. Het kan ook onderdeel van de nieuwe styling zijn. Mocht morgen de aflevering met de letter R beginnen, dan is het een (mogelijke) hint :P
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_91587196
Ik ben terug bij af...had drie mollen na afl. 2, nu zijn het er nog twee: Karin of Pepijn, waarbij Pepijn mijn hoofdmol is zeg maar
pi_91589499
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef TLC het volgende:
Ja dat betekend dat Pieter-Jan de Mol is :7
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_91589623
Aangezien iedereen aan het mollen is zou het tof zijn als ze eens iedereen de mol lieten zijn zonder dat ze het van elkaar weten... En 1 persoon is dan niet de Mol. >:)

Ik heb verder echt nog geeeeeeeeeeen idee, en als ik zoals hier al die hints en verdenkingen lees... Ik kom daar echt niet op! Als ik de aflevering kijk dan zie ik de hints echt niet... :@
pi_91592010
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef JustD1984 het volgende:
Aangezien iedereen aan het mollen is zou het tof zijn als ze eens iedereen de mol lieten zijn zonder dat ze het van elkaar weten... En 1 persoon is dan niet de Mol. >:)
Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezen :P
  donderdag 20 januari 2011 @ 07:19:09 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91599729
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Misschien. Het kan ook onderdeel van de nieuwe styling zijn. Mocht morgen de aflevering met de letter R beginnen, dan is het een (mogelijke) hint :P
Dan zit iedereen volgende keer op karin :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:37:51 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91603076
Ik denk (misschien ) toch Karin de Groot..Vraag me niet waarom, dat is mijn voorgevoel.
pi_91614038
ben benieuwd vanavond, vandaag worden we al overspoelt met de reclame en de aflevering ziet er veelbelovend uit. hoop dat ik het vanavond red moet nog de stad in om de 3DS te pre-orderen en daarna eten (strak schema).
pi_91616535
Ik moet het iedere week terug kijken op uitzendinggemist (woon niet meer in Nederland), dan is Twitter even een tijdje niet veilig als je het niet meekijkt. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')