Dat griezelige hoofd (foto/schilderij) in die huiskamer. Bij 'verhaal van Pepijn'. In dat overzicht onder dat menubord, zeg maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zie jij Pepijn dan?
Aangezien dat Pepijns verhaal is (en als hij het echt is op die foto) lijkt me dat niet vreemd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Jane het volgende:
Dat griezelige hoofd (foto/schilderij) in die huiskamer. Bij 'verhaal van Pepijn'. In dat overzicht onder dat menubord, zeg maar.
Op wieisdemol.com hebben mensen dat herkend als Pepijn bij de Ashon Brothers.
Ik vind het eerlijk gezegd geen overtuigend argument.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat griezelige hoofd (foto/schilderij) in die huiskamer. Bij 'verhaal van Pepijn'. In dat overzicht onder dat menubord, zeg maar.
Dat hoeft ook niet, he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd geen overtuigend argument.
Dat is inderdaad een lugubere versie van Pepijn uit de show Ballyhoo:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook dat je nu op iedereen gaat letten en niet alles als hint gaat zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Tulping het volgende:
Het viel ook op dat je in aflevering 1 heel veel wijzende beelden in die korte tussenfilmpjes zag, en in de leader van aflevering 2 maakt Pepijn bij de groeps shot een wijzend gebaar..
Maar aan de andere kant was de tekst op het T-shirt van Art in afl 2 ook wel verdacht, er stond iets van "Don't believe everything you think" op... Het is echt lastig om niet alles als hint te gaan zien
Ja, daar mogen inderdaad wel de credits bij genoemd worden. Supertekeningen altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Die tekeningen van Vriendlief altijd.
Heel mooi! Knap gemaakt, en vooral ook heel treffendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:38 schreef MrManiak het volgende:
Interessant filmpje van Soundos.... Mh...
Trust No-One was de slogan van X-Files, dus ik zat al meteen "Hey, je zegt het verkeerd!".quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Horace kan natuurlijk ook degene zijn die het verzonnen heeft. En dat lijkt het te zijn.
Nee, het zat zowel in aflevering 1 als 2. Maar ik heb echt geen idee wie de mol is nu. Teveel goede aanwijzingen die allemaal een andere kant op wijzen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trust No-One was de slogan van X-Files, dus ik zat al meteen "Hey, je zegt het verkeerd!".
Maar het zat nu dus ook eenmalig in de intro.... hmmz....
En de foto is niet gespiegeld? Zal wel niet, maar een horloge is niet echt iets wat je verwisseld van arm.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Van wieisdemol.nl:
Zoek de verschillen: Pepijn draagt op de foto's van de leader zijn horloge aan zijn andere hand dan hij tijdens de uitzending doet.
Lijkt me geen hint, ik wil nog wel zien hoe ze een El Salvadoriaans gebouw gaan vinden met Horace, Pepijn of Miryanna in de naam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg,......
Eerste keer zaten we in het Museo del Art
Tweede keer in Theater Santa Ana
Welke naam zullen ze er nu weer inproppen en is de naam die ze niet doen dan de mol?
Wat nou als je dat verder doortrekt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg,......
Eerste keer zaten we in het Museo del Art
Tweede keer in Theater Santa Ana
Welke naam zullen ze er nu weer inproppen en is de naam die ze niet doen dan de mol?
Ik ben zo benieuwd naar de aflevering van morgen. Met 3 afleveringen kun je dit soort theorieën de prullebak in gooien of zien dat je iets 'beet' hebt. Net zoals de letters van de afleveringtitels, de cijfers, verwijzingen naar Jezus en de molacties van Patrickquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:46 schreef Tulping het volgende:
[..]
Wat nou als je dat verder doortrekt?
Na de vorige WIDM zeiden ze toch dat het deze keer heel anders zou worden dan we gewend zijn?Best veel kandidaten geven nu al best wel obvious mol-hints en er zitten ook al aardig wat opvallende hints in verwerkt..
Wat nou als de mol degene is van of over wie je geen hint ziet? Het zou compleet anders zijn als voorgaande jaren
Foto'squote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
En de foto is niet gespiegeld? Zal wel niet, maar een horloge is niet echt iets wat je verwisseld van arm.
Wat je trouwens ook ziet is dat in de eerste foto Art een wijzende vinger heeft en in de tweede is Pepijn dat..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Foto's
Onderstaande volledig gejat van het Wieisdemol.nl-forum, van ene Luapski:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens de aflevering.
[ afbeelding ]
Vond het goed gevonden!
Lijkt er wel een beetje opquote:
Misschien. Het kan ook onderdeel van de nieuwe styling zijn. Mocht morgen de aflevering met de letter R beginnen, dan is het een (mogelijke) hintquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef TLC het volgende:
Dit is trouwens de eerste Mol serie waarvan de afleveringen een titelnaam hebben, zou dat iets te betekenen hebben ?
Ja dat betekend dat Pieter-Jan de Mol isquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef TLC het volgende:
Dit is trouwens de eerste Mol serie waarvan de afleveringen een titelnaam hebben, zou dat iets te betekenen hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |