Ow het is volgende week maandag pas!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remlof! Dat betekent dat er een reden is dat we geen klotedag hebben vandaag.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, blabla
Als ze overal op radio en tv zeggen dat 't Blue Monday is dan zal 't wel toch?
vandaar dat jij je nog zo goed voelde vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow het is volgende week maandag pas!
as usualquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, alle traditionele media hebben het verkeerd en Willem-Jozef en Wikipedia hebben gelijk.
quote:
hi, ben je depri? pas volgende week maandag echt gaan denken aan de doodquote:
Moet ik dat opvatten als een bedreiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaar dat jij je nog zo goed voelde vandaag
Depri is voor mietjes...daar doe ik niet aanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[..]
hi, ben je depri? pas volgende week maandag echt gaan denken aan de dood![]()
wat eet je vananvond?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik dat opvatten als een bedreiging?
ja tuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik dat opvatten als een bedreiging?
aah, jullie hebben al gegeten. best lekker, andijviestamp.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Depri is voor mietjes...daar doe ik niet aan![]()
wij hebben Andijvie op...met spekjes en Aldi rrokworst...een aanrader![]()
Jij?
Is ook lekker...spruiten....maar goed dat het niet Blauwe maandag is anders zouden die spruiten nog weleens verkeerd kunnen vallenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, jullie hebben al gegeten. best lekker, andijviestamp.
spruiten roerbakken (beetje spicey) en haaskarbo's en piepers. toe chocomousse (maar dat doe ik bijna elke dag).
haha, anders had ik ze echt niet gegeten vandaag.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ook lekker...spruiten....maar goed dat het niet Blauwe maandag is anders zouden die spruiten nog weleens verkeerd kunnen vallen
Ik verzin altijd mn eigen recepten...Althans dat denk ik maar er is vast el iemand die ze ook al bedacht heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, anders had ik ze echt niet gegeten vandaag.
btw, gave recepten hier en goe gebracht:
http://www.bbc.co.uk/food/ingredients/by/letter/a
kijk er wel 'ns als ik ut niet weet..
cheer up, je hebt ze bedacht zonder dat je wist dat anderen het ook zo maaktenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verzin altijd mn eigen recepten...Althans dat denk ik maar er is vast el iemand die ze ook al bedacht heeft
Spinazie met schnitzels in stukjes gebakken, tomaatje, op een bedje spaghettiquote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hundchen![]()
![]()
.
wat schotel jij die reu van je voor vanavond?
wat ga je doen dan voor school/opleiding dat je in januari begint?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
School begint weer. Kopiėren en wat spul kopen. Nu hopen de readers niet te duur zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |