Ow het is volgende week maandag pas!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remlof! Dat betekent dat er een reden is dat we geen klotedag hebben vandaag.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, blabla
Als ze overal op radio en tv zeggen dat 't Blue Monday is dan zal 't wel toch?
vandaar dat jij je nog zo goed voelde vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow het is volgende week maandag pas!
as usualquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, alle traditionele media hebben het verkeerd en Willem-Jozef en Wikipedia hebben gelijk.
quote:
hi, ben je depri? pas volgende week maandag echt gaan denken aan de doodquote:
Moet ik dat opvatten als een bedreiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaar dat jij je nog zo goed voelde vandaag
Depri is voor mietjes...daar doe ik niet aanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[..]
hi, ben je depri? pas volgende week maandag echt gaan denken aan de dood![]()
wat eet je vananvond?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik dat opvatten als een bedreiging?
ja tuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik dat opvatten als een bedreiging?
aah, jullie hebben al gegeten. best lekker, andijviestamp.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Depri is voor mietjes...daar doe ik niet aan![]()
wij hebben Andijvie op...met spekjes en Aldi rrokworst...een aanrader![]()
Jij?
Is ook lekker...spruiten....maar goed dat het niet Blauwe maandag is anders zouden die spruiten nog weleens verkeerd kunnen vallenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, jullie hebben al gegeten. best lekker, andijviestamp.
spruiten roerbakken (beetje spicey) en haaskarbo's en piepers. toe chocomousse (maar dat doe ik bijna elke dag).
haha, anders had ik ze echt niet gegeten vandaag.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ook lekker...spruiten....maar goed dat het niet Blauwe maandag is anders zouden die spruiten nog weleens verkeerd kunnen vallen
Ik verzin altijd mn eigen recepten...Althans dat denk ik maar er is vast el iemand die ze ook al bedacht heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, anders had ik ze echt niet gegeten vandaag.
btw, gave recepten hier en goe gebracht:
http://www.bbc.co.uk/food/ingredients/by/letter/a
kijk er wel 'ns als ik ut niet weet..
cheer up, je hebt ze bedacht zonder dat je wist dat anderen het ook zo maaktenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verzin altijd mn eigen recepten...Althans dat denk ik maar er is vast el iemand die ze ook al bedacht heeft
Spinazie met schnitzels in stukjes gebakken, tomaatje, op een bedje spaghettiquote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hundchen![]()
![]()
.
wat schotel jij die reu van je voor vanavond?
wat ga je doen dan voor school/opleiding dat je in januari begint?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
School begint weer. Kopiëren en wat spul kopen. Nu hopen de readers niet te duur zijn!
lekker. enne, zegt die ouwe van je nog wel 'ns: "dat heb je weer goed gedaan, schatjuh van me" waarop hij je dan effe lekker op de bips slaat ter bevestiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Spinazie met schnitzels in stukjes gebakken, tomaatje, op een bedje spaghetti
En dit met een kaassaus overgoten.
Zelf verzonnen, want dit lag nog in de koelkast.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker. enne, zegt die ouwe van je nog wel 'ns: "dat heb je weer goed gedaan, schatjuh van me" waarop hij je dan effe lekker op de bips slaat ter bevestiging?
gelukkig ligt juud straks op je te wachten in hur babydollquote:Op maandag 17 januari 2011 18:07 schreef Dementor het volgende:
3,5 voor jan lul gereden, ben ik aan het werk op locatie flikkert het hele systeem eruit.
Planning.
Tweede semesterquote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat ga je doen dan voor school/opleiding dat je in januari begint?
Denk het niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig ligt juud straks op je te wachten in hur babydoll
echt? ben je nooit effe een week van de rel of 3 maanden zwaar somber geweest?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
heb nooit een blue geval dag, elke dag is een feestje
Hij zat een verhaal te vertellen en ik dacht.oh interessantquote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is ie niet zo attent meer, of nooit geweest?
of is ie bang voor je?
oh vroeger wel, maar de laatste jaren nee hoor, misschien wel een keer een uurtje of zo dat ik ff in een dipje zat maar dat mag geen naam hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt? ben je nooit effe een week van de rel of effe 3 maanden zwaar somber geweest?
Lekker!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
Het is koffietijd...Met een Jodenkoek...* Hap
hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hij zat een verhaal te vertellen en ik dacht.oh interessant
vervolgens zat ik een verhaal te vertellen en hij dacht ..oh..interessant.
klinkt vast bekend in je oren.
ben nog aan het eten maar straks ook maar koffie, met een kerstschuimkrans, liggen hier nog 2 pakken en ja die moeten ook een keertje opquote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
Het is koffietijd...Met een Jodenkoek...* Hap
Wij hebben nog chocoladelettersquote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben nog aan het eten maar straks ook maar koffie, met een kerstschuimkrans, liggen hier nog 2 pakken en ja die moeten ook een keertje op
da's mooi!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh vroeger wel, maar de laatste jaren nee hoor, misschien wel een keer een uurtje of zo dat ik ff in een dipje zat maar dat mag geen naam hebben.
Nee hoor voor mij is elke dag wel een feestje
moegestredenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef hondjes het volgende:
is ook niet negatief, z gaat het gewoon na veertig jaar.
Niemand die zich verder er druk om maakt, wat ook weer lekker is.
Je hebt geen strijd meer.
groeten aan mrs.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ben al thuis trouwens.
hhhaha is ook lekker je kent het gezegde * wie wat bewaart, heeft wat* of zoiets.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhhaha is ook lekker je kent het gezegde * wie wat bewaart, heeft wat* of zoiets.
ach je snapt me wel, en je moet altijd maar zo denken, het kan nog erger als je in je dipje blijft hangen, vroeger kon ik dagen van slag zijn door de stomste dingen, heb gewoon geleerd als iets tegen zit, ff zeuren en dan weer gewoon weer verder gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's mooi!
mja, ik zou dat eigenlijk ook niet willen denk ik(elke dag blij zijn) of is dar raar?![]()
![]()
![]()
![]()
is ook wel belangrijk dat je het zo kunt relativeren op je ouwe dagquote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach je snapt me wel, en je moet altijd maar zo denken, het kan nog erger als je in je dipje blijft hangen, vroeger kon ik dagen van slag zijn door de stomste dingen, heb gewoon geleerd als iets tegen zit, ff zeuren en dan weer gewoon weer verder gaan.
who caresquote:Op maandag 17 januari 2011 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Geen blue monday vandaag?
Even vragen wat dan de reden was.
Zie je wel, de lente komt er wel aanquote:Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag vorige week al paaseitjes bij jamin.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is ook wel belangrijk dat je het zo kunt relativeren op je ouwe dag. zou ook zonde zijn om te veel tijd weg te gooien met triest zijn om onbelangrijke sjijt. je klinkt redelijk tevreden, da's mooi! nu nog een date met remlof en dan wachten de elysische velden
![]()
fijne avond en ltrs!
Haha.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap je niet? De bladen moeten toch in ieder geval aan 1 kant vastzitten?
ik las 'fappen'quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of er ook ordner zijn waar je het papier van links naar rechts kan flappen ook van boven naar beneden kan flappen?
wie dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een FOK!'er bij mand bijt hond nu.
hmmm die ken ik niet, nooit van gehoordquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dr_Flash bij Man bijt Hond?
Volgens mij.
ow... weer wat geleerdquote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa wist het goede antwoord: a4 ordner dwars!
je kan toch zo een ordner ondersteboven houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of er ook ordner zijn waar je het papier van links naar rechts kan flappen ook van boven naar beneden kan flappen?
Made in China zal wel lukken denk ik, maar sta er niet achter, stel het gaat fout en zo een mammoet krijgt een kutkarakter en wordt vals, en dan hebben we het niet eens over welke dierentuin zo een beest gestald moet worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
Wat denken jullie, gaat die gekloonde mammoet er komen?
Jurassic Park.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Made in China zal wel lukken denk ik, maar sta er niet achter, stel het gaat fout en zo een mammoet krijgt een kutkarakter en wordt vals, en dan hebben we het niet eens over welke dierentuin zo een beest gestald moet worden.
Yep, als ze bij elkaar genoeg DNA fragmenten hebben verzameld om een complete sequentie te krijgen. Dat moet wel te doen zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
Maar de nieuwe reeks Dolly's doet het zonder problemen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jurassic Park.![]()
Al geloof ik niet dat ze een beest kunnen klonen dat sterk genoeg zal zijn, dat heeft met schapen ook een tijd geduurd.
Of zou zo'n techniek 1 op 1 vertaald kunnen worden?
echt he, zou er toch niet verbaasd van staan te kijken, misschien dat wij zo iets niet meer mee maken maar onze kinderen wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jurassic Park.![]()
Al geloof ik niet dat ze een beest kunnen klonen dat sterk genoeg zal zijn, dat heeft met schapen ook een tijd geduurd.
Of zou zo'n techniek 1 op 1 vertaald kunnen worden?
Nee. Misschien kan je een olifant maken met wat mammoet-dna zodat ie wat haargroei heeft, maar een echte mammoet zal het nooit zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
Ja het was Flesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dr_Flash bij Man bijt Hond?
Volgens mij.
Ja, de nieuwe Dolly dotsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, als ze bij elkaar genoeg DNA fragmenten hebben verzameld om een complete sequentie te krijgen. Dat moet wel te doen zijn.
[..]
Maar de nieuwe reeks Dolly's doet het zonder problemen.
Appels met peren vergelijken. Er zijn gewoon mammoet delen bewaard gebleven waaruit extractie mogelijk is. Daarbij is de verwantschap tussen een mammoet en een Indische olifant vrij groot. Van een dinosauriersoort is niets echt wat bruikbaars gevonden en de verwantschap tussen die soort en een levende variant van die soort is uiterst gering.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, de nieuwe Dolly dotsdoen het beter.
Er is ook al eerder onderzocht of een Jurassic Park mogelijk zou kunnen zijn.
Maar het schijnt dat er enorm veel DNA nodig is om bijvoorbeeld dino's te klonen en dat je dat niet simpelweg kunt opvangen met DNA van afstammelingen.
DNA van een kip schijnt akelig goed in de buurt te komen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken. Er zijn gewoon mammoet delen bewaard gebleven waaruit extractie mogelijk is. Daarbij is de verwantschap tussen een mammoet en een Indische olifant vrij groot. Van een dinosauriersoort is niets echt wat bruikbaars gevonden en de verwantschap tussen die soort en een levende variant van die soort is uiterst gering.
Vogels zijn afstammelingen van dinosauriër maar dat wil niet zeggen dat je van een kip weer een dinosauriër kan maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
DNA van een kip schijnt akelig goed in de buurt te komen.
Ik zie een sponsor voor dit project:quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
DNA van een kip schijnt akelig goed in de buurt te komen.
http://www.google.nl/#hl=(...)=&fp=47a268db72661f2quote:Op maandag 17 januari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vogels zijn afstammelingen van dinosauriër maar dat wil niet zeggen dat je van een kip weer een dinosauriër kan maken.
Volgens de technische dienst kan ik die gewoon opsturen naar hun. Ik ga er zo even een briefje bij typen en het op de post gooien. Er is vandaag nog niemand geweest om het verder te maken dus morgen maar weer bellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Liesje, hoe is het met de rekening van je riool afgelopen?
Dat is in ieder geval een goed begin. Gewoon zeggen dat het terug gestort kan worden en er niet om vragen. O ja en niet de deur uit zonder kopieën te maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens de technische dienst kan ik die gewoon opsturen naar hun. Ik ga er zo even een briefje bij typen en het op de post gooien. Er is vandaag nog niemand geweest om het verder te maken dus morgen maar weer bellen.
Gelukkig....dan smaakt het wijntje dadelijk een stuk beterquote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens de technische dienst kan ik die gewoon opsturen naar hun. Ik ga er zo even een briefje bij typen en het op de post gooien. Er is vandaag nog niemand geweest om het verder te maken dus morgen maar weer bellen.
Sequencing the nuclear genome of the extinct woolly mammothquote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)=&fp=47a268db72661f2
Leuk om te lezen.
Ik zal er eens naar kijken als ik echt ik tijd heb, ik switch nu eigenlijk tussen fok en scripten (omdat ik wacht op resultaat).quote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sequencing the nuclear genome of the extinct woolly mammoth
Webb Miller, Daniela I. Drautz, Aakrosh Ratan, Barbara Pusey, Ji Qi, Arthur M. Lesk, Lynn P. Tomsho, Michael D. Packard, Fangqing Zhao, Andrei Sher, et al.
Nature 456, 387-390 (20 November 2008)
Ze zijn meen ik al over de helft.
Ja...want dit moment schijten ze nl gewoon op straatquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Coos het volgende:
En aan de bovenburen vragen of ze, tot het gemaakt is, effe in de kroeg aan de overkant kunnen gaan schijten.
Moet je denk ik wel toegang hebben tot Nature. Ik zal eens kijken wat ze op Science te melden hebben. En als ik het zoek in Nature Biotechnology!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken als ik echt ik tijd heb, ik switch nu eigenlijk tussen fok en scripten (omdat ik wacht op resultaat).
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
volgens mij in de douche van Liesjequote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...want dit moment schijten ze nl gewoon op straat
Gewoon opsommen wat het probleem is/was, wat er is uitgevoerd en welke afspraken er zijn gemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik juist veel vertellen in het briefje of niet? Bijvoorbeeld wat de loodgieters allemaal gedaan hebben en geconstateerd hebben of het juist heel zakelijk houden?
Nee. Kort en zakelijk en voor technische informatie door verwijzen naar de loodgieters.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik juist veel vertellen in het briefje of niet? Bijvoorbeeld wat de loodgieters allemaal gedaan hebben en geconstateerd hebben of het juist heel zakelijk houden?
Mag ik hem even naar je mailen zo?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. Kort en zakelijk en voor technische informatie door verwijzen naar de loodgieters.
Gelukkig maar, beter poep op je stoep dan in je douchequote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef liesje1979 het volgende:
Laysa heeft gelijk, soort van.
Maar het komt in ieder geval niet meer bij mijn douche omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |