Ow het is volgende week maandag pas!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remlof! Dat betekent dat er een reden is dat we geen klotedag hebben vandaag.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, blabla
Als ze overal op radio en tv zeggen dat 't Blue Monday is dan zal 't wel toch?
vandaar dat jij je nog zo goed voelde vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow het is volgende week maandag pas!
as usualquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, alle traditionele media hebben het verkeerd en Willem-Jozef en Wikipedia hebben gelijk.
quote:
hi, ben je depri? pas volgende week maandag echt gaan denken aan de doodquote:
Moet ik dat opvatten als een bedreiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaar dat jij je nog zo goed voelde vandaag
Depri is voor mietjes...daar doe ik niet aanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[..]
hi, ben je depri? pas volgende week maandag echt gaan denken aan de dood![]()
wat eet je vananvond?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik dat opvatten als een bedreiging?
ja tuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
aah, jullie hebben al gegeten. best lekker, andijviestamp.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Depri is voor mietjes...daar doe ik niet aan![]()
wij hebben Andijvie op...met spekjes en Aldi rrokworst...een aanrader![]()
Jij?
Is ook lekker...spruiten....maar goed dat het niet Blauwe maandag is anders zouden die spruiten nog weleens verkeerd kunnen vallenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, jullie hebben al gegeten. best lekker, andijviestamp.
spruiten roerbakken (beetje spicey) en haaskarbo's en piepers. toe chocomousse (maar dat doe ik bijna elke dag).
haha, anders had ik ze echt niet gegeten vandaag.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ook lekker...spruiten....maar goed dat het niet Blauwe maandag is anders zouden die spruiten nog weleens verkeerd kunnen vallen
Ik verzin altijd mn eigen recepten...Althans dat denk ik maar er is vast el iemand die ze ook al bedacht heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, anders had ik ze echt niet gegeten vandaag.
btw, gave recepten hier en goe gebracht:
http://www.bbc.co.uk/food/ingredients/by/letter/a
kijk er wel 'ns als ik ut niet weet..
cheer up, je hebt ze bedacht zonder dat je wist dat anderen het ook zo maaktenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verzin altijd mn eigen recepten...Althans dat denk ik maar er is vast el iemand die ze ook al bedacht heeft
Spinazie met schnitzels in stukjes gebakken, tomaatje, op een bedje spaghettiquote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hundchen![]()
![]()
.
wat schotel jij die reu van je voor vanavond?
wat ga je doen dan voor school/opleiding dat je in januari begint?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
School begint weer. Kopiëren en wat spul kopen. Nu hopen de readers niet te duur zijn!
lekker. enne, zegt die ouwe van je nog wel 'ns: "dat heb je weer goed gedaan, schatjuh van me" waarop hij je dan effe lekker op de bips slaat ter bevestiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Spinazie met schnitzels in stukjes gebakken, tomaatje, op een bedje spaghetti
En dit met een kaassaus overgoten.
Zelf verzonnen, want dit lag nog in de koelkast.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker. enne, zegt die ouwe van je nog wel 'ns: "dat heb je weer goed gedaan, schatjuh van me" waarop hij je dan effe lekker op de bips slaat ter bevestiging?
gelukkig ligt juud straks op je te wachten in hur babydollquote:Op maandag 17 januari 2011 18:07 schreef Dementor het volgende:
3,5 voor jan lul gereden, ben ik aan het werk op locatie flikkert het hele systeem eruit.
Planning.
Tweede semesterquote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat ga je doen dan voor school/opleiding dat je in januari begint?
Denk het niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig ligt juud straks op je te wachten in hur babydoll
echt? ben je nooit effe een week van de rel of 3 maanden zwaar somber geweest?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
heb nooit een blue geval dag, elke dag is een feestje
Hij zat een verhaal te vertellen en ik dacht.oh interessantquote:Op maandag 17 januari 2011 18:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is ie niet zo attent meer, of nooit geweest?
of is ie bang voor je?
oh vroeger wel, maar de laatste jaren nee hoor, misschien wel een keer een uurtje of zo dat ik ff in een dipje zat maar dat mag geen naam hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt? ben je nooit effe een week van de rel of effe 3 maanden zwaar somber geweest?
Lekker!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
Het is koffietijd...Met een Jodenkoek...* Hap
hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hij zat een verhaal te vertellen en ik dacht.oh interessant
vervolgens zat ik een verhaal te vertellen en hij dacht ..oh..interessant.
klinkt vast bekend in je oren.
ben nog aan het eten maar straks ook maar koffie, met een kerstschuimkrans, liggen hier nog 2 pakken en ja die moeten ook een keertje opquote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
Het is koffietijd...Met een Jodenkoek...* Hap
Wij hebben nog chocoladelettersquote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben nog aan het eten maar straks ook maar koffie, met een kerstschuimkrans, liggen hier nog 2 pakken en ja die moeten ook een keertje op
da's mooi!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh vroeger wel, maar de laatste jaren nee hoor, misschien wel een keer een uurtje of zo dat ik ff in een dipje zat maar dat mag geen naam hebben.
Nee hoor voor mij is elke dag wel een feestje
moegestredenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef hondjes het volgende:
is ook niet negatief, z gaat het gewoon na veertig jaar.
Niemand die zich verder er druk om maakt, wat ook weer lekker is.
Je hebt geen strijd meer.
groeten aan mrs.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ben al thuis trouwens.
hhhaha is ook lekker je kent het gezegde * wie wat bewaart, heeft wat* of zoiets.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhhaha is ook lekker je kent het gezegde * wie wat bewaart, heeft wat* of zoiets.
ach je snapt me wel, en je moet altijd maar zo denken, het kan nog erger als je in je dipje blijft hangen, vroeger kon ik dagen van slag zijn door de stomste dingen, heb gewoon geleerd als iets tegen zit, ff zeuren en dan weer gewoon weer verder gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's mooi!
mja, ik zou dat eigenlijk ook niet willen denk ik(elke dag blij zijn) of is dar raar?![]()
![]()
![]()
![]()
is ook wel belangrijk dat je het zo kunt relativeren op je ouwe dagquote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach je snapt me wel, en je moet altijd maar zo denken, het kan nog erger als je in je dipje blijft hangen, vroeger kon ik dagen van slag zijn door de stomste dingen, heb gewoon geleerd als iets tegen zit, ff zeuren en dan weer gewoon weer verder gaan.
who caresquote:Op maandag 17 januari 2011 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Geen blue monday vandaag?
Even vragen wat dan de reden was.
Zie je wel, de lente komt er wel aanquote:Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag vorige week al paaseitjes bij jamin.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is ook wel belangrijk dat je het zo kunt relativeren op je ouwe dag. zou ook zonde zijn om te veel tijd weg te gooien met triest zijn om onbelangrijke sjijt. je klinkt redelijk tevreden, da's mooi! nu nog een date met remlof en dan wachten de elysische velden
![]()
fijne avond en ltrs!
Haha.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap je niet? De bladen moeten toch in ieder geval aan 1 kant vastzitten?
ik las 'fappen'quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of er ook ordner zijn waar je het papier van links naar rechts kan flappen ook van boven naar beneden kan flappen?
wie dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een FOK!'er bij mand bijt hond nu.
hmmm die ken ik niet, nooit van gehoordquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dr_Flash bij Man bijt Hond?
Volgens mij.
ow... weer wat geleerdquote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa wist het goede antwoord: a4 ordner dwars!
je kan toch zo een ordner ondersteboven houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of er ook ordner zijn waar je het papier van links naar rechts kan flappen ook van boven naar beneden kan flappen?
Made in China zal wel lukken denk ik, maar sta er niet achter, stel het gaat fout en zo een mammoet krijgt een kutkarakter en wordt vals, en dan hebben we het niet eens over welke dierentuin zo een beest gestald moet worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
Wat denken jullie, gaat die gekloonde mammoet er komen?
Jurassic Park.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Made in China zal wel lukken denk ik, maar sta er niet achter, stel het gaat fout en zo een mammoet krijgt een kutkarakter en wordt vals, en dan hebben we het niet eens over welke dierentuin zo een beest gestald moet worden.
Yep, als ze bij elkaar genoeg DNA fragmenten hebben verzameld om een complete sequentie te krijgen. Dat moet wel te doen zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
Maar de nieuwe reeks Dolly's doet het zonder problemen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jurassic Park.![]()
Al geloof ik niet dat ze een beest kunnen klonen dat sterk genoeg zal zijn, dat heeft met schapen ook een tijd geduurd.
Of zou zo'n techniek 1 op 1 vertaald kunnen worden?
echt he, zou er toch niet verbaasd van staan te kijken, misschien dat wij zo iets niet meer mee maken maar onze kinderen wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jurassic Park.![]()
Al geloof ik niet dat ze een beest kunnen klonen dat sterk genoeg zal zijn, dat heeft met schapen ook een tijd geduurd.
Of zou zo'n techniek 1 op 1 vertaald kunnen worden?
Nee. Misschien kan je een olifant maken met wat mammoet-dna zodat ie wat haargroei heeft, maar een echte mammoet zal het nooit zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
Ja het was Flesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dr_Flash bij Man bijt Hond?
Volgens mij.
Ja, de nieuwe Dolly dotsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, als ze bij elkaar genoeg DNA fragmenten hebben verzameld om een complete sequentie te krijgen. Dat moet wel te doen zijn.
[..]
Maar de nieuwe reeks Dolly's doet het zonder problemen.
Appels met peren vergelijken. Er zijn gewoon mammoet delen bewaard gebleven waaruit extractie mogelijk is. Daarbij is de verwantschap tussen een mammoet en een Indische olifant vrij groot. Van een dinosauriersoort is niets echt wat bruikbaars gevonden en de verwantschap tussen die soort en een levende variant van die soort is uiterst gering.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, de nieuwe Dolly dotsdoen het beter.
Er is ook al eerder onderzocht of een Jurassic Park mogelijk zou kunnen zijn.
Maar het schijnt dat er enorm veel DNA nodig is om bijvoorbeeld dino's te klonen en dat je dat niet simpelweg kunt opvangen met DNA van afstammelingen.
DNA van een kip schijnt akelig goed in de buurt te komen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken. Er zijn gewoon mammoet delen bewaard gebleven waaruit extractie mogelijk is. Daarbij is de verwantschap tussen een mammoet en een Indische olifant vrij groot. Van een dinosauriersoort is niets echt wat bruikbaars gevonden en de verwantschap tussen die soort en een levende variant van die soort is uiterst gering.
Vogels zijn afstammelingen van dinosauriër maar dat wil niet zeggen dat je van een kip weer een dinosauriër kan maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
DNA van een kip schijnt akelig goed in de buurt te komen.
Ik zie een sponsor voor dit project:quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
DNA van een kip schijnt akelig goed in de buurt te komen.
http://www.google.nl/#hl=(...)=&fp=47a268db72661f2quote:Op maandag 17 januari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vogels zijn afstammelingen van dinosauriër maar dat wil niet zeggen dat je van een kip weer een dinosauriër kan maken.
Volgens de technische dienst kan ik die gewoon opsturen naar hun. Ik ga er zo even een briefje bij typen en het op de post gooien. Er is vandaag nog niemand geweest om het verder te maken dus morgen maar weer bellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Liesje, hoe is het met de rekening van je riool afgelopen?
Dat is in ieder geval een goed begin. Gewoon zeggen dat het terug gestort kan worden en er niet om vragen. O ja en niet de deur uit zonder kopieën te maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens de technische dienst kan ik die gewoon opsturen naar hun. Ik ga er zo even een briefje bij typen en het op de post gooien. Er is vandaag nog niemand geweest om het verder te maken dus morgen maar weer bellen.
Gelukkig....dan smaakt het wijntje dadelijk een stuk beterquote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens de technische dienst kan ik die gewoon opsturen naar hun. Ik ga er zo even een briefje bij typen en het op de post gooien. Er is vandaag nog niemand geweest om het verder te maken dus morgen maar weer bellen.
Sequencing the nuclear genome of the extinct woolly mammothquote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)=&fp=47a268db72661f2
Leuk om te lezen.
Ik zal er eens naar kijken als ik echt ik tijd heb, ik switch nu eigenlijk tussen fok en scripten (omdat ik wacht op resultaat).quote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sequencing the nuclear genome of the extinct woolly mammoth
Webb Miller, Daniela I. Drautz, Aakrosh Ratan, Barbara Pusey, Ji Qi, Arthur M. Lesk, Lynn P. Tomsho, Michael D. Packard, Fangqing Zhao, Andrei Sher, et al.
Nature 456, 387-390 (20 November 2008)
Ze zijn meen ik al over de helft.
Ja...want dit moment schijten ze nl gewoon op straatquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Coos het volgende:
En aan de bovenburen vragen of ze, tot het gemaakt is, effe in de kroeg aan de overkant kunnen gaan schijten.
Moet je denk ik wel toegang hebben tot Nature. Ik zal eens kijken wat ze op Science te melden hebben. En als ik het zoek in Nature Biotechnology!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken als ik echt ik tijd heb, ik switch nu eigenlijk tussen fok en scripten (omdat ik wacht op resultaat).
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
volgens mij in de douche van Liesjequote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...want dit moment schijten ze nl gewoon op straat
Gewoon opsommen wat het probleem is/was, wat er is uitgevoerd en welke afspraken er zijn gemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik juist veel vertellen in het briefje of niet? Bijvoorbeeld wat de loodgieters allemaal gedaan hebben en geconstateerd hebben of het juist heel zakelijk houden?
Nee. Kort en zakelijk en voor technische informatie door verwijzen naar de loodgieters.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik juist veel vertellen in het briefje of niet? Bijvoorbeeld wat de loodgieters allemaal gedaan hebben en geconstateerd hebben of het juist heel zakelijk houden?
Mag ik hem even naar je mailen zo?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. Kort en zakelijk en voor technische informatie door verwijzen naar de loodgieters.
Gelukkig maar, beter poep op je stoep dan in je douchequote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef liesje1979 het volgende:
Laysa heeft gelijk, soort van.
Maar het komt in ieder geval niet meer bij mijn douche omhoog.
Zou dat ook ergens anders staan, al dan niet stiekem?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Metagenomics to Paleogenomics: Large-Scale Sequencing of Mammoth DNA
Hendrik N. Poinar, Carsten Schwarz, Ji Qi, Beth Shapiro, Ross D. E. MacPhee, Bernard Buigues, Alexei Tikhonov, Daniel H. Huson, Lynn P. Tomsho, Alexander Auch, Markus Rampp, Webb Miller, and Stephan C. Schuster
Science 20 January 2006: 392-394.
Verder zijn ze bij Science niet zo in de klonen van mammoeten/dinosauriërs.
Soms korte delen in nieuwsartikelen, maar de artikelen zelf vrijwel nooit.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zou dat ook ergens anders staan, al dan niet stiekem?
Nâh, mag, maar je kan toch wel een brieffie maken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ik hem even naar je mailen zo?
Ik wil het gewoon graag even gecheckt hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, mag, maar je kan toch wel een brieffie maken?![]()
en even voor de duidelijkheid niet alleen een kopie van de brief maken maar ZEKER ook van de rekening!!
Yep, alles bewaren. Geen originele sturen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, mag, maar je kan toch wel een brieffie maken?![]()
en even voor de duidelijkheid niet alleen een kopie van de brief maken maar ZEKER ook van de rekening!!
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef Jian het volgende:
Zou ik uit het DNA van een Fiat een Ferrari kunnen kweken ?
stuur maar op maar ik ga nu eerst koken want ik heb hongerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon graag even gecheckt hebben.
En ja, ik zal even kopieen maken.
Done en eet smakelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Coos het volgende:
[..]
stuur maar op maar ik ga nu eerst koken want ik heb honger
Zekerquote:
Vast wel, ik denk dat meer dan 50% van de onderdelen van een Ferrari ook in Fiats gebruikt worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef Jian het volgende:
Zou ik uit het DNA van een Fiat een Ferrari kunnen kweken ?
Gelukkig maar! Is tenminste een lichtpuntje na al die shit ellende. Nu maar hopen dat ze een beetje snel met die centen over de brug komen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
50% van de onderdelen van een Ferrari kan je zo hard tegen een Fiat rijden dat er nog 50% van beide overblijft!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast wel, ik denk dat meer dan 50% van de onderdelen van een Ferrari ook in Fiats gebruikt worden.
Dat zullen je katten wel leuk gevonden hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Disana het volgende:
Ik laat de hele dag al van alles vallen, maar 200 gram diepvrieserwten uitgerold over de hele keukenvloer is toch wel de limiet
Chanelquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zullen je katten wel leuk gevonden hebben
Het is ook eigenlijk wel grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry zei ik toch maar zit nog te lachen, zie die doperwten zo voor me
Wat een braverdsquote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Chanel![]()
Die deden net of ze niets zagen. Net als Dental. En dat is maar goed ook!
Bij ons zou het als speelgoed dienen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een braverds![]()
Die veelvraten van mij zouden ze gewoon bevroren opeten
Jouw katten eten doperwten? Nou daarmee moet je bij die van mij niet aankomen. Dure brokjes en Felix, voor minder doen ze het niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een braverds![]()
Die veelvraten van mij zouden ze gewoon bevroren opeten
Die rooie van mij eet alles, appel, mais, komkommer, courgette, maar ook pizza, croissants en gevuld speculaasquote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw katten eten doperwten? Nou daarmee moet je bij die van mij niet aankomen. Dure brokjes en Felix, voor minder doen ze het niet.
Dat is best lastig. Ik heb niet meer van die alleseters, maar ik herinner me ook nog de afgekloven komkommers of champignons op de keukenvloerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die rooie van mij eet alles, appel, mais, komkommer, courgette, maar ook pizza, croissants en gevuld speculaas![]()
Ik kan echt niets eetbaars laten liggen, zelfs niet in de verpakking, want ze maken het open.
LOLquote:
Zo, dat is echt gevaarlijk. Heb je wel eens aan de dierenarts gevraagd of daar een reden voor is? Dat ze iets tekort komt of zo?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Laysa het volgende:
Mijn dikke kat eet heel vrolijk plastic...Zodra ze de kans krijgt duikt ze dr op af en vreet alsof dr leven dr van afhangt![]()
Heel vervelend.....Vooral die van de rietjes die bij pakjes drinken zitten vindt ze lekker wegvreten
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Jij zit het er echt in te wrijven hè? Als we op Facebook zaten zou ik je nu ontvrienden. Ik heb daar trouwens bijna 900 vrienden met kattenavatars, ben ik wel helemaal fris, denk je?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, dat is echt gevaarlijk. Heb je wel eens aan de dierenarts gevraagd of daar een reden voor is? Dat ze iets tekort komt of zo?
Het is inderdaad lastig en ik hoop dat het iets minder wordt.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best lastig. Ik heb niet meer van die alleseters, maar ik herinner me ook nog de afgekloven komkommers of champignons op de keukenvloer
Nee hoor ik wrijf het er niet in maar herinnerde me deze smiley en vond hem erg toepasselijk. En je liefde voor katten/ dieren valt je alleen maar te prijzen. Mijn filmpje nog gezien wat ik voor je geplaatst had van nora the piano playing kat?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Jij zit het er echt in te wrijven hè? Als we op Facebook zaten zou ik je nu ontvrienden. Ik heb daar trouwens bijna 900 vrienden met kattenavatars, ben ik wel helemaal fris, denk je?
Duhquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is best linkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Laysa het volgende:
Mijn dikke kat eet heel vrolijk plastic...Zodra ze de kans krijgt duikt ze dr op af en vreet alsof dr leven dr van afhangt![]()
Heel vervelend.....Vooral die van de rietjes die bij pakjes drinken zitten vindt ze lekker wegvreten
Ja, die filmpjes ken ik wel, er zijn er een paar van. Echt heel bijzonder.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee hoor ik wrijf het er niet in maar herinnerde me deze smiley en vond hem erg toepasselijk. En je liefde voor katten/ dieren valt je alleen maar te prijzen. Mijn filmpje nog gezien wat ik voor je geplaatst had van nora the piano playing kat?
quote:
Ik gil dan ook vrij hysterisch dat ze hier moet komen...Meestal gaat ze plat liggen en trek ik het plastic uit dr bek....Stomme katquote:Op maandag 17 januari 2011 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die filmpjes ken ik wel, er zijn er een paar van. Echt heel bijzonder.
Ach nou ja Laysa, het zal ook wel goed gaan dan. Ik vind het zelf alleen een beetje eng.
Deisyy, ja ik denk ook aan voedseltekort. Het is ook best grappig, die ongewone resten over de vloer. Nou ja, als je nog goed kunt bukken dan
Leuk, het gebeurt inderdaad dat territorium anders verdeeld wordt na een verhuizing. Ook wel na een nieuwe kat erbij.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Laysa het volgende:
Ik weet wel dat katten vaak het gedrag kopieren van oudere katten in huis...Mijn eerste katten vraten als 2 idioten....Mina ook....Snoesel gelukkig niet die eet on demand zeg maar....Mina kan nu ook gewoon een bak voer wat langzamer verspreid over de dag op eten.
Wat wel apart is , is dat e sinds verhuisd zijn de verhoudingen wat rechter zijn getrokken. ineens eet snoesel ook uit Mina dr bakje en Mina gaat dan braaf zitten wachten tot ze klaar is....vroeger had ze gewoon gemept...
Het territorium is opnieuw verdeeld
Ook poep? Dat vind ik zo vies.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet altijd mijn hond in de gaten houden, ze vreet echt alles op wat ze tegenkomt.
Je zou denken dat ze wat tekort komt pffff
Nee dat heb ik haar nooit zien doen maar als ze de kans krijgt om in viezigheid te rollen doet ze dat. Jaren geleden werd er door een of andere sikko hier nog wel eens wat neergegooid wat niet echt goed is voor hond of kat en dat houd ik in mijn achterhoofd maar ze is af en toe zo snel hè...quote:
Ja, daar moet je niet aan denken, dat er zo iemand in je buurt woont. Dus je moet eigenlijk altijd goed oppassen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik haar nooit zien doen maar als ze de kans krijgt om in viezigheid te rollen doet ze dat. Jaren geleden werd er door een of andere sikko hier nog wel eens wat neergegooid wat niet echt goed is voor hond of kat en dat houd ik in mijn achterhoofd maar ze is af en toe zo snel hè...
Ah gos. Krijgt ze wel genoeg te eten?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Tis gewoon een vreetbeest, als ik sta te koken en te bakken komt ze de grond voor het fornuis aflikken.
Ik vind het zo achterbaks. Stiekem rotzooi verspreiden en dan maar lachen dat niemand weet dat jij het bent.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ja is alweer enkele jaren geleden maar je vergeet het niet, dat zulke mensen bestaan???
Ik zit te denken of ik antwoord zal geven hahaha, ze moest afvallen, in ieder geval een btje. Ze wordt al wat ouder en is beter voor haar gewrichten. Dat vreten heeft er altijd ingezeten pffquote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah gos. Krijgt ze wel genoeg te eten?
Dus nu moet de arme ziel honger lijden. Ik ben een te grote softie voor dat soort dingen en ben blij dat ik geen katten heb die op dieet moeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik antwoord zal geven hahaha, ze moest afvallen, in ieder geval een btje. Ze wordt al wat ouder en is beter voor haar gewrichten. Dat vreten heeft er altijd ingezeten pff
PM je je Facebook naam? Dan voeg ik je toe, kan ik ook eens kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal die vetkleppen van mij ook even op mijn Facebook zetten
Och ja die arme ziel heeft het al 13 jaar zo slecht bij ons, tis mijn schat en mijn alles.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus nu moet de arme ziel honger lijden. Ik ben een te grote softie voor dat soort dingen en ben blij dat ik geen katten heb die op dieet moeten.
Maar wel op dieet!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Och ja die arme ziel heeft het al 13 jaar zo slecht bij ons, tis mijn schat en mijn alles.
Jij bent mijn dinnetje al op Facebookquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
PM je je Facebook naam? Dan voeg ik je toe, kan ik ook eens kijken.
Wat een enorme ellende op Spoorloos.
Oh, dan ben ik echt even kwijt wat je.... oh wacht eens even. Ik denk dat ik het alweer weer. Of bijna. Eerst maar eens zoeken dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent mijn dinnetje al op Facebook![]()
Ik ga geen Spoorloos kijken, gegarandeerd dat ik dan moet janken
Jaja.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het had al vrij snel resultaat dus ik laat de teugels al aardig vieren
Stop maar met zoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik echt even kwijt wat je.... oh wacht eens even. Ik denk dat ik het alweer weer. Of bijna. Eerst maar eens zoeken dan.
Meestal houd ik het wel droog bij Spoorloos maar dit is wel heel erg.
Mooi beestje hoor, en ze kijkt ook lief.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
In de hangmat, maar ook foto's op het luchtbed en in de waterfiets, gek beest, ja ik hou gewoon van die gekke tante!
Ben de afleveringen van dit seizoen aan het kijken, moet nog de aflevering van gisteravond, maar weet nog niet of ik het nou leuk vind, of dat ik kijk om de boer waar ik nu al een hekel aan heb op zijn bek zien gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi beestje hoor, en ze kijkt ook lief.
Heks, Boer Zoekt Vrouw heeft mij nooit weten te bekoren. Ik heb het wel geprobeerd.
Dat vind ik nou een goede reden om te blijven kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
of dat ik kijk om de boer waar ik nu al een hekel aan heb op zijn bek zien gaan.
Erg he, soms vind ik het wel leuk om naar te kijken, maar vaak is het zo tenenkrommend hoe kortzichtig en koppig sommige mensen zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:22 schreef Disana het volgende:
Familiediner is toch onvoorstelbaar saai?
Even kijken. Oh lord alleen die koppen al.
Mja, het is een christenomroep en misschien staan al die mensen zelf ook wel stijf van de rechtlijnigheid?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg he, soms vind ik het wel leuk om naar te kijken, maar vaak is het zo tenenkrommend hoe kortzichtig en koppig sommige mensen zijn.
Ja maar ja, als jou onrecht is aangedaan moet je wel op je strepen staan.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het weinig christelijks hebben, want hoe zit het dan met "Heb uw naasten lief".?
En je gelijk halen en excuses zien te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ja, als jou onrecht is aangedaan moet je wel op je strepen staan.
Ja ik zie het. Wat een bokkige koppen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je gelijk halen en excuses zien te krijgen
Slaap lekker voor straksquote:Op maandag 17 januari 2011 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Wat een bokkige koppen.
Afijn, ik ga nog even op de bank zitten. Slaap lekker straks Deisyy, Heks en Chanel![]()
Ik ook niet hoor Heks, opbokken met die camera en camerageile Bert van Leeuwen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
dat familie diner is echt te erg voor woorden, net zoals toen met het spijt me, heb je ruzie praat het uit, zo niet haal er geen tv bij, zullen ze mij nooit moeten flikken zoiets want met me hoofd op tv nooit van me leven, laat staan een ruzie op tv uit te vechten.
ja echt he, zal zo de deur voor zijn snuffer dicht slaan, laat nooit iemand de moed hebben ( heb met niemand ruzie maar voor het geval datquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor Heks, opbokken met die camera en camerageile Bert van Leeuwen.
Dat ken ik. Vind ik weer eens een leeg boterkuipje in de tuin omdat manlief dat weer eens op het aanrecht had laten staan. Alleen zat het kuipje toen nog volquote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet altijd mijn hond in de gaten houden, ze vreet echt alles op wat ze tegenkomt.
He vertel, welke wil jij graag op zijn plaat zien gaan? Jongste heeft een hekel aan die boer die in Duitsland woont, ze vindt het maar een engerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben de afleveringen van dit seizoen aan het kijken, moet nog de aflevering van gisteravond, maar weet nog niet of ik het nou leuk vind, of dat ik kijk om de boer waar ik nu al een hekel aan heb op zijn bek zien gaan.
verleden keer wel af en toe gezien dus nu zit dit seizoen in de herkansing.
lieve hond Chanel
Ik ga er gewoon lekker voor zitten. Voeten op tafel, wijntje erbij en dan genieten van mensen die er niet voor terug deinzen hun familie sores op t.v. terug te zien. Voor ik in die achterlijke limo zou stappen.............of nee, ik zou zelfs die Bert niet eens binnen laten, gatver!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg he, soms vind ik het wel leuk om naar te kijken, maar vaak is het zo tenenkrommend hoe kortzichtig en koppig sommige mensen zijn.
nee die boer die Sonja naar huis stuurde, net gezien, echt vond het al een homo, en hij zei tegen die poolse op de tractor, dat ie altijd al had gehoopt dat hij een vrouw ontmoete die weduwe wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
He vertel, welke wil jij graag op zijn plaat zien gaan? Jongste heeft een hekel aan die boer die in Duitsland woont, ze vindt het maar een engerd.
Had je de jarige al gefeliciteerd, Tiet?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
gooi ik er ook nog ff een lekker nummertje tegen aan
hij is toch woensdag jarig of vergis ik me??? en iedereen ligt al op bed daar, wat een saaie mensenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had je de jarige al gefeliciteerd, Tiet?
Die wacht tot wij allemaal naar bed zijn en dan barst ie losquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, geen Remloffie over bruinhemden?
Nee, hij is vandaag jarig. Hij heeft nog steeds computerproblemen, maar we kwakken gewoon de feli's in zijn topicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is toch woensdag jarig of vergis ik me??? en iedereen ligt al op bed daar, wat een saaie mensen
heb al iets moois gepost waar hij heel gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hij is vandaag jarig. Hij heeft nog steeds computerproblemen, maar we kwakken gewoon de feli's in zijn topic
De slag is begonnen, aan de oppervlakte merkt de normale mens er niets van. Gonggrijp zweet peentjes, want van de Nederlandse overheid hoef je niet zo heel veel te verwachten, die levert je zomaar uit aan de Amerikanen.quote:nada holland
January 12th, 2011 at 11:49
Oh, and when you leave a comment here with a link, be prepared to welcome the goon squad. Ministerie v. Binnenlandse Zaken hit my page minutes after I posted here previously. (Yes, that’s you. Now smile for the camera, moron)
quote:Topambtenaar in opspraak
Als topambtenaar Pieter de Gooijer inderdaad degene is die Amerika heeft gevraagd druk uit te oefenen op Wouter Bos, dan krijgt dat muisje nog een staartje. De sociaal-democraten zijn woest
De Gooijer is in opspraak gekomen door onthullingen van geheime documenten van de Amerikaanse ambassade in Den Haag. Juist afgelopen vrijdag werd de topambtenaar door het kabinet benoemd tot de nieuwe Nederlandse EU-ambassadeur in Brussel, een benoeming die wat de PvdA betreft nu op het spel staat.
De Gooijer zou in 2009 de Amerikaanse ambassadeur bij de NAVO, Daalder, tijdens een lunch hebben aangespoord om de Amerikaanse minister Geithner (Financiën) te vragen diens collega Bos onder druk te zetten. De Amerikanen moesten Bos dreigen dat Nederland zijn plek bij de G20 (een forum van de machtigste economieën) zou kwijtraken als ons land weg zou gaan uit Afghanistan, zo zou de ambtenaar hebben voorgesteld.Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat in een reactie weten dat „ambtenaren altijd onder de politieke verantwoordelijkheid van de minister vallen”.
Of De Gooijer zijn vraag expliciet op verzoek van toenmalig minister van Buitenlandse Zaken Verhagen heeft gesteld, is onbekend.HofstadUit andere Wikileaks-documenten blijkt dat de Nederlandse politie en justitie de Amerikaanse actief op de hoogte houden van lopende strafrechtelijke onderzoeken. Dit gebeurde bijvoorbeeld in 2004 bij de arrestatie van leden van de Hofstadgroep. Zonder dat de Amerikanen daar expliciet om vroegen, werden de namen van de terreurverdachten doorgegeven. Soms blijken de Amerikanen al informatie te hebben terwijl huiszoekingen nog bezig zijn.
Ook zouden er volgens de documenten van de Amerikaanse ambassade FBI-agenten bij het KLPD werken.Uit weer een ander Wikileaks-document blijkt dat de Nederlandse topambtenaar Wepke Kingma in 2008 de Amerikanen het advies gaf een prijs op het hoofd van de Oegandese rebellenleider Joseph Kony te zetten. Doel was dat Kony vermoord zou worden. Kony is zeer berucht. Met zijn ’Verzetsleger van de Heer’ zaait hij dood en verderf in Oeganda.
waarom klets jij niet mee in het topic, je past er prima tussenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die boer die Sonja naar huis stuurde, net gezien, echt vond het al een homo, en hij zei tegen die poolse op de tractor, dat ie altijd al had gehoopt dat hij een vrouw ontmoete die weduwe was![]()
![]()
en hij is mij ook te gek op kinderen, steeds dat onderwerp enzo, en hij had dus ook alleen maar vrouwen met kinderen gekozen.
en oh ja, de vorige aflevering ging ie die meiden slaap lekker wensen in een trui en zijn boxershort, en hij stond er bij.
\Die boer uit Duitsland heb ik ook weinig mee, die staat steeds heel spatisch met die armjes van hem, en zijn bedrijf is veel te groot en zijn huis te ongezellig.
vind die meid leuk en die 3 mannen, lijken me alle 3 wel bij haar passen, maar als ik dan toch moet kiezen wordt het harrie, harrie lacht leuk met die ogen van hem.
Misschien heeft Cesar Millan een tip voor je?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
En vervolgens wordt de heer de Gooijer benoemd tot ambassadeur bij de EU.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had dit nog maar net geschreven: [RLS SC 1084] To Blue Monday or not to Blue Monday of het krijgt al een vervolg
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
[..]
Hier nog één, alaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:35 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren zat ik in de auto naar de radio te luisteren en toen hoorde ik dat mensen die dit seizoen nog nooit naar Boer zoekt Vrouw hebben gekeken een minderheid in Nederland vormen."Wel eens een keer gekeken" waren er geloof ik een kleine 10 miljoen. De laatste aflevering werd geloof ik door meer dan 5.000.000 mensen in Nederland bekeken. Dit aantal zal nog wel stijgen omdat de afleveringen waarin ...... bla bla bla bla bla.. (ik ben dit even kwijt) ... nog moeten komen. Nou vallen we de laatste tijd met Wikileaks natuurlijk van de ene in de andere verbazing maar dit slaat wat mij betreft alles.
![]()
Lid van een minderheid, alaaf
Jottum, een kliekjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:40 schreef Deisyy het volgende:
![]()
[..]
Hier nog één, alaaf![]()
Zijn we nu een kliekje?
Ja dat snap ik nooit, "ik" meld me tochquote:
Nee, je gebruikt de derde persoon ipv de eerste, dus stam plus t.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nooit, "ik" meld me toch? Die ik mag je er bij denken, ofzo.
Jeuj, ik dan ook. Uiteraard wel eens langsgezapt, maar nooit langer dan een minuut blijven hangen.quote:
Betrapt, ik heb daar ook een fragment gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:07 schreef Gert het volgende:
Ik kijk ook al geen BZV. Nog nooit gezien, behalve bij DWDD. We zijn hier niet representatief!
omdat ik het verleden seizoen heel af en toe een blik had toe geworpen, en gisteren alle afleveringen van dit seizoen t/m die van afgelopen zondag heb gekeken, dus ik was niet meer actueel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom klets jij niet mee in het topic, je past er prima tussenHier: Boer Zoekt Vrouw #58: Beter 10 exen in de kist, dan 1 op de boerderij.
Ik vind ze allemaal bijna even irritantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat ik het verleden seizoen heel af en toe een blik had toe geworpen, en gisteren alle afleveringen van dit seizoen t/m die van afgelopen zondag heb gekeken, dus ik was niet meer actueel.
Annemarie is mijn favo boer
veel sucsesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeuj, ik dan ook. Uiteraard wel eens langsgezapt, maar nooit langer dan een minuut blijven hangen.
Langzaamaan maar eens richting station voor de trein richting Duitsland ... Dat klinkt best beladen.
Gruss Gotti!
ja en dan die frank, mooie jongen mooi bedrijf, die moet gewoon bij zo een schuurfeest een meid oppikken, en dan gijsbert, mja lekkere tongval als ie praat maar daar blijft het bij, beetje armoedige bedoening dat boerderijtje van hem, en wat lavenderr zegt, Anne marie heeft helemaal geen tijd voor een vent, laat staan om kinderen te werpen, die heeft het o druk, maar ze is wel mijn favo, gewoon leuke meid maar die denkt dat het leven alleen maar uit werken bestaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal bijna even irritant
lees eens terug, ik vind harrie heel geschikt voor haar, die neemt haar nog zo tussen de kazen als het moet, alle 3 die mannen zien het wel zitten met haar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:24 schreef Marrije het volgende:
Ja? Oh ik vind Harrie geen sukkel. Te leuk voor Annemarie in elk geval.
Frank is wat eigenwijs heb ik het ideequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en dan die frank, mooie jongen mooi bedrijf, die moet gewoon bij zo een schuurfeest een meid oppikken, en dan gijsbert, mja lekkere tongval als ie praat maar daar blijft het bij, beetje armoedige bedoening dat boerderijtje van hem, en wat lavenderr zegt, Anne marie heeft helemaal geen tijd voor een vent, laat staan om kinderen te werpen, die heeft het o druk, maar ze is wel mijn favo, gewoon leuke meid maar die denkt dat het leven alleen maar uit werken bestaat.
En de lelijkste van de 3 is nog het meest kritisch de hele tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees eens terug, ik vind harrie heel geschikt voor haar, die neemt haar nog zo tussen de kazen als het moet, alle 3 die mannen zien het wel zitten met haar.
Zo moeten mensen die niet van voetbal houden zich tijdens een WK voelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Betrapt, ik heb daar ook een fragment gezien. Hoe ontkom je eraan, het is onmogelijk
!
Eens was dit een volk van trotse Germanen. Hier bij de grote rivieren werden de Romeinen in hun opmars gestuit door Batavieren, Cananefaten en Friezen. Dat alles was natuurlijk van voor de tijd van de immigranten van Oranje en zij die Boer zoekt Vrouw kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:16 schreef Marrije het volgende:
En dat aan de lopende band, ik begrijp niet dat er hier zo veel zijn die niet kijken. . .
ik vind Johannes lief, Harrie is een wilde houd ook van schuurfeesten, en die kraandrijver/boer moet ze maar niet doen, die lijkt me juist het type die gelijk wil reorganiseren en bij bouwen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
En de lelijkste van de 3 is nog het meest kritisch de hele tijd'Die vragen vallen me een beetje tegen, had wel wat gewaagder gemogen, hier leer je elkaar niet door kennen', zei hij vorige week al en deze week 'ze mag zelf wel wat moeite doen om ons te leren kennen'. Ik vind 'm wel gaaf, die Johannes.
Ik houd ook van het WKquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo moeten mensen die niet van voetbal houden zich tijdens een WK voelen.
Adriaan is wat huiselijk. Johannes wilde wel eerst samenwonen, Harrie en Adriaan vonden eerst trouwen een beter idee. Ik ben heel benieuwd wie ze gaat kiezen. Adriaan of Johannes en omdat Harrie toch wel in de buurt woont kiest ze hem niet, die treft ze wel weer op een schuurfeest als het niks wordt met Johannes of Adriaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind Johannes lief, Harrie is een wilde houd ook van schuurfeesten, en die kraandrijver/boer moet ze maar niet doen, die lijkt me juist het type die gelijk wil reorganiseren en bij bouwen.
maar ze heeft een mooi bedrijf en leuk huisje, eigenlijk heeft ze helemaal geen man nodig, 1 keer in de 2 weken zo schuurfeest en Annemarie is tevreden, echt die heeft niet eens de tijd voor man, laat staan voor kinderen.
Maar vind haar leuk omdat ze spontaan is en het zegt waar het op staat.
ik denk juist dat ze harrie kiest, die vond ze al leuk op schuurfeesten, ach we wachten af, maar ik ben *fan* van BZV geworden dus zondag zit ik klaar voor de volgende aflevering.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Adriaan is wat huiselijk. Johannes wilde wel eerst samenwonen, Harrie en Adriaan vonden eerst trouwen een beter idee. Ik ben heel benieuwd wie ze gaat kiezen. Adriaan of Johannes en omdat Harrie toch wel in de buurt woont kiest ze hem niet, die treft ze wel weer op een schuurfeest als het niks wordt met Johannes of Adriaan
quote:
Net maar even geluisterd en ja hoor, heel duidelijk allemaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef hondjes het volgende:
Dit youtube filmpje kwam ik net tegen op een Amerikaanse site.
Voor de believers , die denken dat MJ niet dood is.( speciaal even voor Peepee) als ze nog op Fok zit.
De tekst is van This is it, maar nu backmasked.
.
Is het ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Net maar even geluisterd en ja hoor, heel duidelijk allemaal
en nog eenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:40 schreef Deisyy het volgende:
![]()
[..]
Hier nog één, alaaf![]()
Zijn we nu een kliekje?
Richard vond Heidy een beetje veel de aandacht trekken, ik hoop dat ie voor Susan gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk juist dat ze harrie kiest, die vond ze al leuk op schuurfeesten, ach we wachten af, maar ik ben *fan* van BZV geworden dus zondag zit ik klaar voor de volgende aflevering.
Gijsbert neemt die jonge meid die joyce, marcel neemt die poolse, kan ie zijn zwarte onderbroeken sjowen, kreeg gewoon een rilling toen ik hem in onderbroek en shirt zag staan, echt homo hahahhanee eng ventje, Richard neemt die blonde met der overdreven lach, wat een uitsloofster, Frank zet ze alle 2 wel buiten de deur en laat Anita af en toe op de fiets voorbij komen als ie wat kwijt moet.
Ik sla volgens mij een boer over, dus zo een indruk heeft het dan niet weer gemaakt, moeten toch 6 boeren wezen?/
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
En dan is er niet geknipt of geplakt.
net je link bekeken, maar wat staan er veel Hoaxen, niet normaal, zelf this is it werd ontcijfert.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Is het ook niet![]()
Maar er zijn er die geloven er in.
Net als Boer zoekt vrouw, waar slechts tien minuten wordt uitgezonden.
En dan is er niet geknipt of geplakt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef Gert het volgende:
De officiële aankondiging van de nieuwe RLS!
[Primeur] SECRET STORY: een geheim is veel geld waard...
Nopequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
CBML had ook geen streams toch? Volgens mij gaat dit tof worden.
En Fionaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope. Maar een half uurtje per dag, kally
.
Ribas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope. Maar een half uurtje per dag, kally
.
oh dat weet ik niet eens van die streams, maar vond het een prog. van niks, keek anderhalve keer en dat deed ik alleen maar om Huub te plezierenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
CBML had ook geen streams toch? Volgens mij gaat dit tof worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |