Ja. Baal d'r wel van dat er een mogelijkheid is dat we Suarez nu al kwijtraken terwijl we blijven zitten met El Hamlap, mijn inziens een stuk minder waardige spits dan Suarez en 1tje waarvan ik hoop dat F.De Boer hem ook niet als centrum spits zal opstellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Tarado het volgende:
Toch vreemd die transferwindows, zouden ze maar 1 maand per jaar moeten doen, juni of zo
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij dacht, laat ik maar weer is in VBL posten?
Tja dat staat Ajax altijd al. Het mindere aan zoveel seizoenskaarten is alleen wel dat het bijvoorbeeld bij heel slecht weer bijna leeg zit.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
we staan in ieder geval mede dankzij Frankie al ergens bovenaan
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)te-jaarkaarten.dhtml
klopt, maar ik vond het wel grappig dat er door de aanstelling van de Boer meer (halve) seizoenskaarten zijn verkocht dan in de voorgaande jaren. Bovendien zijn het toch weer wat extra inkomsten en dat is nooit verkeerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat staat Ajax altijd al. Het mindere aan zoveel seizoenskaarten is alleen wel dat het bijvoorbeeld bij heel slecht weer bijna leeg zit.
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat de TT elk jaar actueel is.
Mja. Met name dat El Ham dan wel blijft. Dat is echt mn minst favo Ajax spits in jaaaren geweest. Lui, geen pit, grote bek, wazig gedrag. Uff. Naja, ik hoop dat Suarez ook nog tot de zomer blijft. En dat ze een goede vervanger er voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Suarez moet blijven![]()
Doet toch altijd weer pijn als je favoriet weggaat.
Zal waarschijnlijk niet rondkomen omdat Liverpool hem liever verkoopt.quote:Tijdelijke terugkeer naar Ajax een optie voor Babel
18/01/2011 08:14
Liverpool mag Ryan Babel dan liever verkopen, de aanvaller zelf heeft een voorkeur voor een tijdelijk afscheid. Daarbij is een terugkeer naar Ajax een interessante optie.
'Ryan overweegt deze winter alleen een vertrek op permanente basis als het plaatje helemaal klopt', zegt zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht tegen Voetbal International.
'Als hij nu ergens voor drieënhalf jaar zou tekenen, kan het zijn dat hij in juli met een andere trainer te maken heeft', vervolgt Haatrecht. 'Ryan wil liever ergens een voorbereiding meemaken met een trainer die het in hem ziet zitten. Vandaar ook dat hij liever op huurbasis vertrekt.'
De wens past niet in de plannen van de leiding van The Reds, die liever Babel definitief van de hand doen om meer financiële ruimte te krijgen. 'Zij moeten de selectie herfinancieren. Babel is een interessant verkoopobject vanwege zijn mogelijke potentieel.'
Luis Suarez is van de mogelijke versterkingen die Liverpool op het oog heeft. De interesse voor de Uruguayaanse Ajax-spits biedt mogelijk ook een opening voor Babel. De Oranje-international wijst een terugkeer naar Amsterdam niet op voorhand af. Sterker nog, een tijdelijk verblijf bij Ajax ziet hij als een optie.
'Ik ken de club, ik ken de speelstijl en heb met een aantal jongens samengespeeld in Amsterdam of Oranje', aldus Babel in De Telegraaf. 'Ik hoop Ajax een half jaar vooruit te kunnen helpen en andersom.'
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk niet rondkomen omdat Liverpool hem liever verkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |