quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
F_R is loaded
Die garantiestelling is tot een ton per persoon.
Doe jij nu maar eens even lekker kalm aan hé!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo zat tegen de longontsteking aan grrrr
heb nu codeine rotzooi.
En moet week binnen blijven bah.
Moet er woensdag zo ie zo even uit om paar kleine dingen te halen en ja pagan en strega voor me verjaardag die dag joepieee ( weinig zin in komt toch maar 1 a 2 man hopelijk)
Ja ja, je was gewoon te traag!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik liet de lapo voor je liggen oh-oh
Een ton heb ik niet hoor maar ik vind de rente bij de ABN nogal laag ook.
Mooi op tijd aan de bel getrokken dusquote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo zat tegen de longontsteking aan grrrr
heb nu codeine rotzooi.
En moet week binnen blijven bah.
Moet er woensdag zo ie zo even uit om paar kleine dingen te halen en ja pagan en strega voor me verjaardag die dag joepieee ( weinig zin in komt toch maar 1 a 2 man hopelijk)
Ja maar dan kan je toch beter al je (spaar)geld moven. Hoe meer geld hoe meer rente natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ding-dong; de rente is overal laagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Gek volk, die Amerikanenquote:AMSTERDAM In de VS is een kat uit de stad Boston opgeroepen voor juryplicht. Eigenlijk is de oproep bedoeld voor de eigenaar van het huisdier.
© NU.nl/Chris HeijmansIn het verleden was het huisdier een keer op een formulier voor de volkstelling in de VS genoemd.
Door een administratieve fout van de rechtbank is die naam van de kat, Tabby Sal, nu op de brief gekomen.
De eigenaar, Anna Esposito, heeft officieel bezwaar aangetekend met als reden dat de genodigde niet kan opdagen omdat ze geen Engels spreekt en begrijpt.
Juryplicht in de Verenigde Staten betekent dat in principe iedere Amerikaan beschikbaar moet zijn om zitting te nemen in de jury. Deze plicht geldt echter alleen voor mensen en niet voor huisdieren zoals katten.
Toch is het bezwaar van Esposito om onduidelijke redenen afgewezen. Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat haar kat echt in de rechtbank zal moeten verschijnen op 23 maart.
The bank of Scotland is iig zijn titel " Royal" kwijt.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Met die ding dong zou ik dr ook nog ff een herhaling tegenaan gooien als ik u was mevrouw!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ding-dong; de rente is overal laag
Ik herhaal de rente is overal laagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Met die ding dong zou ik dr ook nog ff een herhaling tegenaan gooien als ik u was mevrouw!
quote:
Ja, dat dus ML, goed gegaan?quote:
Gelikkig?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Strega het volgende:
Ow, het schijnt vandaag de meest depressieve dag van het jaar te zijn.
Slecht weer, geld al op en geen nieuw nog, goede voornemens lukken niet enz. enz. schijnt.....
Bij mij valt het vandaag gelikkig wel mee.
Midas nog steeds goed in orde!![]()
![]()
Dat dus. 2,4hiero. Om te janken. Ik wil mijn dsb terug wat dat betreftquote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ding-dong; de rente is overal laag
Gelikkig is wel wat raar,quote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelikkig?
Hihi.
Ik ben ook gewoon gelukkig vandaag hoor
Las het ja, viel wel meequote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Strega het volgende:
Ow, het schijnt vandaag de meest depressieve dag van het jaar te zijn.
Slecht weer, geld al op en geen nieuw nog, goede voornemens lukken niet enz. enz. schijnt.....
Bij mij valt het vandaag gelikkig wel mee.
Midas nog steeds goed in orde!![]()
![]()
quote:
Het tentamen ging best aardigquote:
Dat is goed, de deur staat open!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef asfalthooligan het volgende:
beters van midas zeg
ben ik weer eens richting groningen dan wip ik wel eens even weer aan om te zien hoe het met hem is
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag de uitslag gekregen
De internist was erg tevreden 3 tot 4 jaar is de verwachting dat het weg blijft.
Kan langer of korter maar we gaan uit het positieve
Q is dit for real of een grapje?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelikkig is wel wat raar,![]()
Ja, ik ook! Moet ik je dat op sturen? Vervolg chocolat?
Gezien het gestempel (je krijgt een stempel op je tentamen als je niet op de lijst staat)om me heen gaan ze heel veel aanvragen krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het goed ging MI hopelijk doet de examencommissie niet al te moeilijk.
Ja gelijk hebben jullie ! Dat is goed nieuws, kan ze over een tijdje fijn van haar kleinkind genieten!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef ferrari_rood het volgende:
De internist was erg tevreden 3 tot 4 jaar is de verwachting dat het weg blijft.
Ben je dronken?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Las het ja, viel wel mee
[..]
[..]
Het tentamen ging best aardigkon sowieso 1 vraag volledig volgens het boekje met jurisprudentie en heel de rimram beantwoorden (20 punten) en de volgende vraag ging aardig al ging ik twijfelen omdat ik even nergens kon vinden dat het UWV bij ontslag 1 maand kroting op de opzegtermijn geeft. Dus heb netjes gedaan wat wetenbundel zegt en vervolgens erbij gezet dat uit de praktijk blijft...blabla al met al 2 open vragen 5 kantjes
Meerkeuze tsja sommigen was het echt van "Tuurlijk die is het!" en anderen "euhhhh ja die maar denk ik".
Alleen was ik niet bekend op de tentamenlijst dus ik mag zo eerst de examencommissie gaan mailen of ik wel mee mag doen met mijn tentamen
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je dronken?
Waarom was je niet bekend op de lijst?!
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ook een wetenbundel, daar staat vast alles in wat je moet weten, keihandig man
![]()
Als ik dr morgen een vind krijg jij dr ook een van me, voor je verjaardag, dan wordt het mss nog es wat met jequote:
Hij leest in ieder geval lekker weg.quote:
Zou er ook de oplossing voor aids in staan?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik dr morgen een vind krijg jij dr ook een van me, voor je verjaardag, dan wordt het mss nog es wat met je
Ze kan niet wachten tot ze er zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja gelijk hebben jullie ! Dat is goed nieuws, kan ze over een tijdje fijn van haar kleinkinderen genieten!
fijn!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kunnen ze helemaal niet makenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef Ynske het volgende:
best erg, er zijn er wegens ziekte niet gekomen vandaag, en die hoeven dus ook niet meer terug te komen. ik heb ervoor gekozen om als blaffende zeehond en een snotkop daar te gaan zitten, geloof me als ik 10% opgenomen heb, is t veel, en dat word gestimuleerd. dat is toch vragen om een hele afdeling aan te steken
Ik zal eerst es gaan kijken bij de kringloop hier of ie daar niet staat toevallig, want ik heb nog een hele plank te lezen boeken, dus van iemand lenen vind ik vervelend op dit moment , omdat ik veel boeken tegelijk lees maar niet weet wanneer ik m uit kan hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij leest in ieder geval lekker weg.
Wat raar, van die lijst. Ik hoop niet dat je het dan over moet doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
onder controle blijven dus?
Ow wbt Bank of Scotland zijn die wel aangesloten bij het garantiefonds?
Nee nee das Menno, ik lees Boudewijnquote:
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je dronken?
Waarom was je niet bekend op de lijst?!
tis uitzendcontract, dus bij ziekmelding einde uitzendcontract.quote:
Dan zou ik daar mijn geld niet zetten, maar that's mequote:Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze kan niet wachten tot ze er zijn
En fijn dat het met Midas weer goed gaat
@MI bank of scotland is aangeslopen bij het Britsel depositogarantiestelsel
Klopt helemaal het bovenstaande.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis uitzendcontract, dus bij ziekmelding einde uitzendcontract.
ok ze kunnen je terug laten komen, maar goed, wat zij aangeven is dat je teveel mist van de cursus dus nemen ze je niet meer aan
ik zou wel eens willen weten waar je dat vind dat ze dat niet kunnen maken
Storten jullie mij nu ook allemaal geld?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
En Qwea , je vroeg gewoon om AIDS met je getier over die Aidsnegerweesjes
Kan het grapje niet zo waarderenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Storten jullie mij nu ook allemaal geld?
Serieus?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt helemaal het bovenstaande.
Zolang je korter dan 26 weken volgens uitzendcontract loopt (ABU CAO voor uitzendkrachten) is iedere ziekmelding einde contract.
yeps, ik durf er bijna mn hand voor in t vuur te steken dat t komt door t klimaatsysteem. dat schommelde vorige week steeds van heet naar koudquote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dat is echt krom. Je kiest er niet voor om ziek te zijn natuurlijk.
zo dacht ik dat ook ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt helemaal het bovenstaande.
Zolang je korter dan 26 weken volgens uitzendcontract loopt (ABU CAO voor uitzendkrachten) is iedere ziekmelding einde contract.
Maar, ziekmelding zou nooit reden voor ontslag mogen zijn IMHOquote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps, ik durf er bijna mn hand voor in t vuur te steken dat t komt door t klimaatsysteem. dat schommelde vorige week steeds van heet naar koud
[..]
zo dacht ik dat ook ja.
nou goed, wat zij willen, ik ga daar wel als zeehond en stoorzender zitten
Getver zegquote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps, ik durf er bijna mn hand voor in t vuur te steken dat t komt door t klimaatsysteem. dat schommelde vorige week steeds van heet naar koud
[..]
zo dacht ik dat ook ja.
nou goed, wat zij willen, ik ga daar wel als zeehond en stoorzender zitten
Mwah bij uitzendwerk? Anders huur je iemand in voor een klus, en is die persoon meteen ziek, en kan jij lekker doorbetalen. Uitzendbureau vind het ook wel prima, die cashen wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ziekmelding zou nooit reden voor ontslag mogen zijn IMHO
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal eerst es gaan kijken bij de kringloop hier of ie daar niet staat toevallig, want ik heb nog een hele plank te lezen boeken, dus van iemand lenen vind ik vervelend op dit moment , omdat ik veel boeken tegelijk lees maar niet weet wanneer ik m uit kan hebben![]()
Maar ik hou het aanbod in gedachten![]()
Ik lees nu een reisverhalenbundel van Boudewijn Büch![]()
![]()
Je hebt deels gelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ziekmelding zou nooit reden voor ontslag mogen zijn IMHO
Nou, fijne manier om mensen te motiveren!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef Ynske het volgende:
best erg, er zijn er wegens ziekte niet gekomen vandaag, en die hoeven dus ook niet meer terug te komen. ik heb ervoor gekozen om als blaffende zeehond en een snotkop daar te gaan zitten, geloof me als ik 10% opgenomen heb, is t veel, en dat word gestimuleerd. dat is toch vragen om een hele afdeling aan te steken
Dat dus, al staan die uitzendmiepjes ziek te zijn op de loonlijst vh uitzendbureauquote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah bij uitzendwerk? Anders huur je iemand in voor een klus, en is die persoon meteen ziek, en kan jij lekker doorbetalen. Uitzendbureau vind het ook wel prima, die cashen wel.
Voor je het weet heb je 10 zieke uitzendmiepjes op de loonlijst staan en moet je een 11e inhuren om het werk te doen
Oohquote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijkdat is bij een gewone arbeidsovereenkomst het geval dan mag je iemand die ziek is niet ontslaan (tenzij in proeftijd en een bepaalde tijd contract loopt wel gewoon af).
Maar in de Uitzendbranche geldt een CAO die dat wel mogelijk maakt voor de eerste 26 weken.
Ga HBO recht doen joh Qutjequote:
Geweldig nieuws joh!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Morgen nog even voegen en overmorgen kitten en dan is er weer een klusje geklaard
Ik geloof je nietquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef ElisaB het volgende:
Jullie geloven me vast niet, maar de volgende tegels zijn ook al op maat; nog even vastplakken en dan is ook die klus geklaard
Koorts loopt altijd op 's avonds. Veel drinken, paracetamolletje nemen voor je naar bed gaat, slaap je lekker opquote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef Ynske het volgende:
lol, gisteravond 39.4
vanmorgen 38.2
nu 39
gaat goed
daar maak ik me ook niet druk om, k vind t alleen ietwat zot om zo ergens op een werkplek te gaan zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Koorts loopt altijd op 's avonds. Veel drinken, paracetamolletje nemen voor je naar bed gaat, slaap je lekker opBeterschap!
netjes!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
Halverwege
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het mooi Elies. Ik ben trots op je.
*Aai aai*
Dat is geen lijm, dat is gewoon een vlek van een poezenpootquote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
Nice Elies! Onze tegelzetter deed het niks beter
Overigens wel even de lijm van de muur halen![]()
Waar gewerkt wordtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel een tegel naar de klote geholpen. Het zijn vloertegels van 30 bij 60cm, dus ik moest ze helemaal aan stukjes snijden. Er brak er eentje volledig doormidden. Schuin helaas
Oh echt? Zelfde kleur als de lijm die ik hier nog wel eens tegen komquote:Op maandag 17 januari 2011 17:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is geen lijm, dat is gewoon een vlek van een poezenpoot
Als de miniatuurtjes aan het eten zijn, ga ik lijmen
Tegellijm is wit en een beetje korreligquote:Op maandag 17 januari 2011 17:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oh echt? Zelfde kleur als de lijm die ik hier nog wel eens tegen kom
Eigenlijk niet, tenzij je erg omhoog zitquote:Ben je trouwens in te huren?
Even onder spoiler ivm herkenbaarheidquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegellijm is wit en een beetje korrelig
[..]
Eigenlijk niet, tenzij je erg omhoog zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Ml-etje op 17-01-2011 18:17:37 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Doe je best!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga naar college, even wat intelligentie jatten van anderen
Hier was hij aardekleurigquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegellijm is wit en een beetje korrelig
[..]
Eigenlijk niet, tenzij je erg omhoog zit
Succes Ll! Niet in slaap vallenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga naar college, even wat intelligentie jatten van anderen
Netjes hoor!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:
Before
[ afbeelding ]
Halverwege
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
netjesquote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
Halverwege
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
Even onder spoiler ivm herkenbaarheidNee, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
;D ik pas geloof ik ook maar mag vd zomer glasvliezenquote:
Oei, naja scheelt morgen weer koken toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Ynske het volgende:
hmmm, eten is klaar, mag rechtstreeks de koeling in, ik ga voor een bakkie soep
Beterschap!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Ynske het volgende:
hmmm, eten is klaar, mag rechtstreeks de koeling in, ik ga voor een bakkie soep
das waarquote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei, naja scheelt morgen weer koken toch?
Hier ook soep maar das meer omdat ik niks weet te verzinnen en geen puf meer heb.
Lekker doenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
denk dat ik vandaag weer vroeg in de mand lig
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
IK BEN BIJ DE HALVE FINALE VAN HET EUROVISIE waar Nederland in zit![]()
![]()
![]()
(Poeh poeh nou nou Greys, lekker interessant... JAAAAAAA want dit is voor het eerst van mijn leven dat ik live bij het Eurovisie aanwezig benOke, halve finale, maar mooi genoeg
)
Ego post? Niks ego aanquote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
Dank uSorry voor ego-post, nu even netjes bijlezen.
Maar ik was twee minuten te laat uit het werk voor de pre-sale en toch nog gelukt
Hoop het nietquote:Op maandag 17 januari 2011 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ego post? Niks ego aan
Je gaat toch niet alleen?
nu? wat leukquote:Op maandag 17 januari 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
IK BEN BIJ DE HALVE FINALE VAN HET EUROVISIE waar Nederland in zit![]()
![]()
![]()
In Düsseldorf dus.
(Poeh poeh nou nou Greys, lekker interessant... JAAAAAAA want dit is voor het eerst van mijn leven dat ik live bij het Eurovisie aanwezig benOke, halve finale, maar mooi genoeg
)
Oeh je zit echt goed ja!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop het nietGeen idee nog met wie ik ga, ik heb in het wilde weg 2 kaarten besteld (honderd keer gecheckt of ik de goede halve finale had
) en ze zijn voor de tofste plekken in dat middenveld interior space (met stoeltjes, voor oma
) voor het podium:
[ afbeelding ]
waar is t?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop het nietGeen idee nog met wie ik ga, ik heb in het wilde weg 2 kaarten besteld (honderd keer gecheckt of ik de goede halve finale had
) en ze zijn voor de tofste plekken in dat middenveld interior space (met stoeltjes, voor oma
) voor het podium:
[ afbeelding ]
Nee die waar we laatst met zijn allen kaartjes voor hebben gehaald is het Nationaal Songfestival, da's gewoon in Nederland, op 30 januari.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu? wat leuk
is dat die waar jullie laatst kaartjes voor zouden scoren?
gaaf!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die waar we laatst met zijn allen kaartjes voor hebben gehaald is het Nationaal Songfestival, da's gewoon in Nederland, op 30 januari.
Dit is voor de halve finale in Düsseldorf zelf, op 12 mei
gewerkt is een groot woordquote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Oognip het volgende:
Wat leuk dat je die kaartjes hebt Greys!
En beterschap voor Ynske!Begrijp ik het goed dat je wel gewoon hebt gewerkt? Niet zo prettig met koorts, lijkt me
Ik ben hysterisch want ik heb woensdag mijn praktijktoets en das best heel spannend! Ik heb alles al eens gehad, maar maar 1x. ben nu alles aan het lezen, maar dat leert een stuk minder makkelijk als je het niet meteen in de praktijk uit kunt voeren
Leuk Greysquote:Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die waar we laatst met zijn allen kaartjes voor hebben gehaald is het Nationaal Songfestival, da's gewoon in Nederland, op 30 januari.
Dit is voor de halve finale in Düsseldorf zelf, op 12 mei
Allejezus, daar kan je bijna 3 dagen van naar een festivalquote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Lief
Ik had er misschien gewoon 4 ipv 2 moeten bestellen, maar dat durfde ik niet omdat 119 eu per stukDus dat was een iets te grote gok.
Dat van die tepels las ik nu ook continu (zal wel te lang vrijgezel zijn of zoiets)quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef Pagan het volgende:
@Ferrari_roodvoor je moeder. Bankgarantie is normaal 40K, nu tijdelijk opgehoogd naar 100K.
@Asfalthooligan: Beterschap, kettingzaagkanjer!
@Ynske beterschap en sterkte met de cursus, steek ze allemaal maar lekker aan![]()
@oh-oh Alvast gefeliciteerd met 1 jaar Sjon. Maastricht zal nooit meer hetzelfde zijn.
@Greys veel plezier bij het ESF, (niet mijn ding maar dat moge duidelijk zijn).
@ElisaB mooie tepels tegels.![]()
@ietsofiemandvergeten? Solly![]()
@Strega zullen we gaan koken?
Joa maar daar staan niet zulke muzikale toptalentjes heaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus, daar kan je bijna 3 dagen van naar een festival
Kan mij dat nou schelen, dit is misschien de enige kans van mijn leven om er bij te zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus, daar kan je bijna 3 dagen van naar een festival
daarom ga jij er ook heenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen, dit is misschien de enige kans van mijn leven om er bij te zijn
Ik negeer dit berichtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joa maar daar staan niet zulke muzikale toptalentjes hea
Komt goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Gb had al vrije dagen in optie gezet op haar werk dus die gaat met me meeeeeeeeee![]()
En Cat gaat ooooooooooook
Cat, we vinden echt nog iemand om op jouw 2e kaartje te gaan, misschien wil Tombo wel
Ik vind het zo leuk![]()
Maar jullie waren laatst toch ook al bezig om kaartjes te scoren in Hilversum ofzo? Is dat een paar rondes voor de halve finale of is dat weer wat anders?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Gb had al vrije dagen in optie gezet op haar werk dus die gaat met me meeeeeeeeee![]()
En Cat gaat ooooooooooook
Cat, we vinden echt nog iemand om op jouw 2e kaartje te gaan, misschien wil Tombo wel
Ik vind het zo leuk![]()
Dat was de Nederlandse finale.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar jullie waren laatst toch ook al bezig om kaartjes te scoren in Hilversum ofzo? Is dat een paar rondes voor de halve finale of is dat weer wat anders?
De halve finalequote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was de Nederlandse finale.
Nu hebben we gekocht voor de Internationale finale. Met DUMDUMDUMDUMDUUUUMDUM en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |