Rot dan opquote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik snap niet dat je graag naar huis wil...
ik zit thuis en wil graag weg
OMFG, daar hek ook wa zin an !quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu. Men neme 2 witte bolletjes, snijdt ze open, legt kaas op de onderste helft, beetje sla erop, 1 quarterpounderburger per broodje, saus erover, uitjes, broodjes dicht en VRETEN maar
jammer van de slaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu. Men neme 2 witte bolletjes, snijdt ze open, legt kaas op de onderste helft, beetje sla erop, 1 quarterpounderburger per broodje, saus erover, uitjes, broodjes dicht en VRETEN maar
True, en ik vind sla gewoon lekker, vooral ijsbergslaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef haakon het volgende:
[..]
beetje gezond is nooit verkeerd he.
Daar ken ik er nog een vanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, en ik vind sla gewoon lekker, vooral ijsbergsla
Huhuquote:
quote:
had ik net langsgekund, ging pas om kwart voor 6 van mn werk wegquote:
maar de avond is nog niet omquote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef omearos het volgende:
[..]
had ik net langsgekund, ging pas om kwart voor 6 van mn werk weg
nu maar een of ander rijstprutje met kip
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef omearos het volgende:
[..]
ben allang blij dat ik uit Almelo weg ben, ga niet vrijwillig terug
Vraag Socios mee, heeft 'ie 4 uur lang een boner.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef norich het volgende:
[..]
jaaaaa, lekker 4 uur in de trein olé
van de trein of van Henrike?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vraag Socios mee, heeft 'ie 4 uur lang een boner.
Plus de nodige tijd op het perron ivm vertragingen..quote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef norich het volgende:
[..]
jaaaaa, lekker 4 uur in de trein olé
Henrike is toch geen trein, gekquote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
dus van Henrike zou hij nooit een boner krijgen?
maar wel een beest in bedquote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Henrike is toch geen trein, gek
hoe sommige mensen dingen voor mekaar kunnen krijgenquote:
Oehhhhhhquote:
Indd. Please tell us more!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oehhhhhh
Wouter vertel ons allessssssssss!
ik heb eigenlijk al teveel gezegdquote:Op maandag 17 januari 2011 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oehhhhhh
Wouter vertel ons allessssssssss!
Neenee, niks d'r van! Hierrrrrrrr met die roddelproat!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk al teveel gezegd
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neenee, niks d'r van! Hierrrrrrrr met die roddelproat!
welk quote dingetje?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
waar is dat quote dingetje heen?
Speciaal voor jou hebben ze die verwijderd.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
waar is dat quote dingetje heen?
oeh, een stoute Sanderquote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hebben ze die verwijderd.
(heb je een adblocker? dan komt het daar door)
Naughteh!quote:
Moeten we wel ff doorposten want de laatste dagen schiet het niet echt op.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Nog maar een paar topicjes en we zitten aan de duizend
en iedereen weet dat jij 'm gemaakt hebt?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef ACT-F het volgende:
Mijn Photoshop als parodie op het volgende bericht is behoorlijk populair geworden op Twitter en heeft ook de afdeling communicatie van de gemeente bereikt. Ik ben benieuwd hoe de burgemeester reageert als ik morgen bij de raadsvergadering ben
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
en iedereen weet dat jij 'm gemaakt hebt?
Thnxquote:
Tja, wie niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je het nog niet wist: ik hou van Nicole
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef ACT-F het volgende:
Mijn Photoshop als parodie op het volgende bericht is behoorlijk populair geworden op Twitter en heeft ook de afdeling communicatie van de gemeente bereikt. Ik ben benieuwd hoe de burgemeester reageert als ik morgen bij de raadsvergadering ben
die zijn weg zo te zien!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Godver, waar zijn de PI's gebleven
heb ik er gisteren al 2 van gehadquote:
danke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik er gisteren al 2 van gehaddonderdag nog één te gaan...
maar succes!
als er roest op de kokerbalken/draagarmen zit, moet je hem inderdaad niet nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco
Altijd gtpJij?
Autootje is het niet geworden, de kokerbalken (oid) zijn aan het doorroesten en de motor was vet van de olie.. Leek ons geen goed idee die mee te nemen
Wat dan, heeft ze je huis schoon gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je het nog niet wist: ik hou van Nicole
Kleine kans heb tentamenweekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robinmorgen nog de stad in voor de wedstrijd?
gaan de tentamens goed tot nu toe dan? en ik heb geen kaartje voor morgen, dus ga gewoon thuis voor de buis zitten kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Kleine kans heb tentamenweekGa wel even het home in.
Redelijk wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaan de tentamens goed tot nu toe dan? en ik heb geen kaartje voor morgen, dus ga gewoon thuis voor de buis zitten kijken
nog niet, vind ¤ 25 best wel prijzig...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Redelijk wel.
Heb je al kaartje voor psv dan?
Heracles - Twente johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, morgen Twente - Heracles he
Go Heracles
Is het ook, zijn ook nog mega veel kaarten te koop geloof ik. Ik zit op mijn ''nieuwe'' plek in 105.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog niet, vind ¤ 25 best wel prijzig...
heb je een "nieuwe" plek jah?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Is het ook, zijn ook nog mega veel kaarten te koop geloof ik. Ik zit op mijn ''nieuwe'' plek in 105.
Zondag ook nog eempies naar Grunn.
Die heb ik wel handig geroggeld jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je een "nieuwe" plek jah?en zondag heb ik andere dingen gepland staan, anders was ik wel meegegaan voor alleen de buskosten
dus je hebt nu een SCC voor vak 105 ofzo? en erg toffe plek daar in Vak Pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Die heb ik wel handig geroggeld jaJe leert bepaalde personen kennen als je (bijna) bij elke uitwedstrijd bent hé
............................................________quote:
nice!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef haakon het volgende:
[..]
............................................________
....................................,.-...................``~.,
.............................,.-...................................-.,
.........................,/...............................................:,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....~-,_..............................,:`........../
.........../(_....~,_........~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......=,_.......-,_.......,.-~-,},.~;/....}
...........((.....*~_.......=-._......;,,./`..../............../
...,,,___.\`~,......~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`\
hoe ging het?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef norich het volgende:
zooo dat was tentamen nr 1.
morgen mondeling
nee, ik ben niet zo goed in Engels pratenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en mondeling zie je niet zo zitten?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ook niet goed in Engels zingen Hen
welke?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil het nummer wel een keer posten?
Nou doe maar geen. Zijn niet voor andermans oren bestemdquote:
Oh dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerst was het alleen een boos poppetje
Tuigquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gevelcontrole houdt in dat je kijkt of het bedrijf wat er beweert te zitten, daar ook echt zit. Kijken of het systeem nog up-to-date is enzo. Zijn er een stuk of ehhh. 1200?
dus je hebt een lijst met 1.406 bedrijven en hun adressen en die ga je allemaal langs; damnquote:
jullie kregen een Skoda Yeti ofniet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
De nieuwe auto is er... Pa laat er nu winterbanden op zetten dus ik heb 'm nog niet gezien
Ja. Hij is echt lelijk. Maar rijdt op zich wel oke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jullie kregen een Skoda Yeti ofniet?
Oh, ik dacht dat als de gevel je niet aanstond je met de sloopkogel doorheen mocht. Jammerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gevelcontrole houdt in dat je kijkt of het bedrijf wat er beweert te zitten, daar ook echt zit. Kijken of het systeem nog up-to-date is enzo. Zijn er een stuk of ehhh. 1200?
Je hebt er al mee gereden? Dat je dat durft!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Ja. Hij is echt lelijk. Maar rijdt op zich wel oke.
Je hebt je B-rijbewijs, dus je mag zo'n apparaat bedienenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sloopkogels
Explosieven
Overkill aan explosieven![]()
Ah, daar spreekt iemand met ervaringquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe. Hoef alleen de ontsteker maar in te drukken
net wat de Mythbusters zeggen; when in doubt... C4!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
When in doubt... Use more explosives
Ik ben dapperquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt er al mee gereden? Dat je dat durft!
Volgens mij mag dat dus nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt je B-rijbewijs, dus je mag zo'n apparaat bedienen
BAM jonguhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Echt wel, anders krijgt de politie een sloopkogel op hun dienstauto
BAM!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had die agenten in burger wel door![]()
[[url=http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2007/07/taurus_ball.jpg]afbeelding[/url] ]
niks mis meequote:
pootjes op tafel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ffuuu, ik zit bij een raadsvergadering. saaaaaaai
Politiekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ffuuu, ik zit bij een raadsvergadering. saaaaaaai
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Boh. Sperziebonen gehad en kabeljauwfilet.![]()
Vooruitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg zin in Mc door deze TT
En ik maakte 'm zelf
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Uitzetten? Het gaat toch om het geluid?
Afgekeken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh met geluid is 't nog wel te pruimen. Anders is 't gewoon een stomme vis.
Moet ik 5.26 min naar een vis kijken?quote:
Een goede bekomst dan maar.quote:
Nee, kijk vanaf 1:05quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet ik 5.26 min naar een vis kijken?
Vanavond kabeljauw gehad. Daar kan ik wel zolang naar kijken, als hij gaart in de pan.
hier ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef norich het volgende:
[..]
ken je dat niet?
dat zeggen wij altijd na het eten.
ik zeg dan altijd: bekiek het!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zegt de man met 666 in z'n naam
Ghehehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zeg dan altijd: bekiek het!
hier is het "goede bekomst" of "moge het u wel bekomen"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef norich het volgende:
[..]
ken je dat niet?
dat zeggen wij altijd na het eten.
Ga kijken dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Teringboel sirenes hier in de straat ineens
Ik bedoel kijken wat er aan de hand is. Niet dat je foto's moet maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehhh, batterij van de camera is leeg
Is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik bedoel kijken wat er aan de hand is. Niet dat je foto's moet maken.
Weet niet. Zit boven en kan hier niet de straat inkijken.quote:
Je kan de wereld het beste zien door een roze brilquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als jij de wereld bekijkt door een cameralens wel ja.
Wel als je als man van mannen houdt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan de wereld het beste zien door een roze bril
Goh deze opmerking had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel als je als man van mannen houdt.
onleesbare, onlogische theorie, van 3 kantjes, en dan wel 12 kantjes opgaves!, fuck!quote:
Sterkte en succes. Ik ga waterpas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
onleesbare, onlogische theorie, van 3 kantjes, en dan wel 12 kantjes opgaves!, fuck!
quote:
spice girlsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
![]()
Goodbye my friend (I know you're gone, you said you're gone, but I can still feel you here)
It's not the end (You gotta keep it strong before the pain turns into fear)
Spice Girls![]()
![]()
Nu ben ik echt slapen
Mmmmmmm... ik heb zin in een lekkere sappige kipfilet...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:31 schreef Assiej het volgende:
Ik heb zin in alles behalve aardappelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |