Rot dan opquote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik snap niet dat je graag naar huis wil...
ik zit thuis en wil graag weg
OMFG, daar hek ook wa zin an !quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu. Men neme 2 witte bolletjes, snijdt ze open, legt kaas op de onderste helft, beetje sla erop, 1 quarterpounderburger per broodje, saus erover, uitjes, broodjes dicht en VRETEN maar
jammer van de slaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu. Men neme 2 witte bolletjes, snijdt ze open, legt kaas op de onderste helft, beetje sla erop, 1 quarterpounderburger per broodje, saus erover, uitjes, broodjes dicht en VRETEN maar
True, en ik vind sla gewoon lekker, vooral ijsbergslaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef haakon het volgende:
[..]
beetje gezond is nooit verkeerd he.
Daar ken ik er nog een vanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, en ik vind sla gewoon lekker, vooral ijsbergsla
Huhuquote:
quote:
had ik net langsgekund, ging pas om kwart voor 6 van mn werk wegquote:
maar de avond is nog niet omquote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef omearos het volgende:
[..]
had ik net langsgekund, ging pas om kwart voor 6 van mn werk weg
nu maar een of ander rijstprutje met kip
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef omearos het volgende:
[..]
ben allang blij dat ik uit Almelo weg ben, ga niet vrijwillig terug
Vraag Socios mee, heeft 'ie 4 uur lang een boner.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef norich het volgende:
[..]
jaaaaa, lekker 4 uur in de trein olé
van de trein of van Henrike?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vraag Socios mee, heeft 'ie 4 uur lang een boner.
Plus de nodige tijd op het perron ivm vertragingen..quote:Op maandag 17 januari 2011 18:36 schreef norich het volgende:
[..]
jaaaaa, lekker 4 uur in de trein olé
Henrike is toch geen trein, gekquote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
dus van Henrike zou hij nooit een boner krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |