Dat zou best kunnen, iedereen kende elkaar in die tijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
En was het niet Mama Cass die de drie heren aan elkaar voorstelde of zoiets? Er is wel een connectie met The M's en the P's, volgens mij.
Gevondenquote:Graham Nash had been introduced to Crosby when the Byrds had toured the UK in 1966, and when the Hollies ventured to California in 1968, Nash resumed his acquaintance with Crosby.[3] At a party in July 1968 at Cass Elliot's house, Nash asked Stills and Crosby to repeat their performance of a new song by Stills, You Don't Have To Cry, with Nash improvising a second harmony part.[4] The vocals gelled, and the three realized that they had a unique vocal chemistry.
Even met AltaVista gezochtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Knap gevondenDat verhaal kende ik niet.
Whehehe. Vroegâh gebruikte ik AltaVista heel veel.quote:
Van voor Google is dat dan ook de enige zoekmachine die ik me nog herinner.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Vroegâh gebruikte ik AltaVista heel veel.
Je had (hebt?) Ilse nog, die is Nederlands.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Van voor Google is dat dan ook de enige zoekmachine die ik me nog herinner.
O ja. Die bestaat ook nog maar als ik een zoekopdracht doe krijg ik een lijstje met wat Google voor me gevonden heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je had (hebt?) Ilse nog, die is Nederlands.
Voor jou ook al?! Google is voor luie mensenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja. Die bestaat ook nog maar als ik een zoekopdracht doe krijg ik een lijstje met wat Google voor me gevonden heeft.
Voor de gesjeesde studenten van hiernaast in RjP heel geschikt dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor jou ook al?! Google is voor luie mensen
Je suggereert toch niet dat zij hun oplossingen Googlen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de gesjeesde studenten van hiernaast in RjP heel geschikt dus.
Echt wel. Die hebben een premium-account. Behalve pyl natuurlijk, die is zo oud, die heeft nog bij al die mensen uit vervlogen tijden in de klas gezeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je suggereert toch niet dat zij hun oplossingen Googlen?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt wel. Die hebben een premium-account. Behalve pyl natuurlijk, die is zo oud, die heeft nog bij al die mensen uit vervlogen tijden in de klas gezeten.
De plaatjes hiernaast zijn ook bijna niet te Google-en maar in de meeste andere spelletjes hier op het forum is het spelbederf. Een puntentelling werkt Google-en ook vaak in de hand en dan wordt het gewoon een zielige vertoning.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had altijd zo de pest aan mensen in de AKQ die zo overduidelijk Googleden. Dan ging ik expres plaatjes posten, dan kwamen ze er niet meer aan te pas
Puntentellingen zijn funest (en een pokkenwerk als je de lapo hebt!)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
De plaatjes hiernaast zijn ook bijna niet te Google-en maar in de meeste andere spelletjes hier op het forum is het spelbederf. Een puntentelling werkt Google-en ook vaak in de hand en dan wordt het gewoon een zielige vertoning.
Ik deed een paar jaar geleden ook nog wel eens mee met MUZ-trivia. Had ik om de naam van de artiest en de titel van een stuk songtekst gevraagd. Kreeg ik het juiste antwoord ge-copy-paste waarbij de poster was vergeten [Lyrics] weg te halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Puntentellingen zijn funest (en een pokkenwerk als je de lapo hebt!)Daarom zit ik hier
Whehehe, wat suf!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik deed een paar jaar geleden ook nog wel eens mee met MUZ-trivia. Had ik om de naam van de artiest en de titel van een stuk songtekst gevraagd. Kreeg ik het juiste antwoord ge-copy-paste waarbij de poster was vergeten [Lyrics] weg te halen
Hij claimde dat hij het wist naar het nagezocht had ivm de spelling. Ik heb 'm het punt niet gegevenquote:
Dito. Trustenquote:Bedtijd![]()
quote:
Foutquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goh, wat is Salman Rushdie oud geworden
Natuurlijk is het fout. Maar ik heb gezien wie meneer is toen ik je post quotte.quote:
Ja het duurde me te lang een plaatje zonder url te vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk is het fout. Maar ik heb gezien wie meneer is toen ik je post quotte.
Als je 'm opslaat in je eigen computer voordat je 'm hier zet, kun je 'm hernoemen. "Hint" of zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ja het duurde me te lang een plaatje zonder url te vinden
Kenianen zijn van de duurloop, dat weet je toch wel hè, tong?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef tong80 het volgende:
Vraag een keniaan wereldkampioen sprint te worden.
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kenianen zijn van de duurloop, dat weet je toch wel hè, tong?
En jij weet hoe dat komt, hè Wick?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Kenianen zijn van de duurloop, dat weet je toch wel hè, tong?
Het was dan ook ironisch bedoeldquote:
Jazeker.quote:
Nieuwe regelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die nog plaatjes post ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |