quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, de hele uitdrukking, de neus en de ogen. Ik zag het meteen, kind van z'n moeder
Overwegen jullie al om groter te gaan wonen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
haha inderdaad. Groot genoeg. Ik kreeg hem ook niet mee op de fiets die doos...
Bijna wel. Maar als je een deel uitpakt en een deel weg legt, kom je al een heel eind.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overwegen jullie al om groter te gaan wonen?
En iedere dag weer alles opruimen of er over struikelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna wel. Maar als je een deel uitpakt en een deel weg legt, kom je al een heel eind.
Ow deze wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
Lennon ruimt zelf ook heel goed op.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En iedere dag weer alles opruimen of er over struikelen.
Hij heeft geen hekel aan poseren, hè? Die "Swingking" foto is ook prachtig.
True. Maar het is nog altijd afwachten of het ook daadwerkelijk zo is. Gelukkig is het wel zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met zo'n naam en zulke ouders kan dat natuurlijk ook niet anders.
Ik geef altijd een boek op verjaardagen van neefjes en nichtjes. Bij voorkeur een boek waar je veel in aan kunt wijzen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Niet alleen speelgoed hè? Hij heeft ook nog 2 shirts, 1 broek en 1 vest gekregen.![]()
Daar was ik erg blij mee.
Dat is zeker leuk, ik weet alleen uit ervaring dat een jonge jarige die aan de kant gooitquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Niet alleen speelgoed hè? Hij heeft ook nog 2 shirts, 1 broek en 1 vest gekregen.![]()
Daar was ik erg blij mee.
Ja, dat is super: leuk en nuttig.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geef altijd een boek op verjaardagen van neefjes en nichtjes. Bij voorkeur een boek waar je veel in aan kunt wijzen.
Ik geef ook vaak boeken, koop/ vraag ze ook voor Twan en Lennon. Lennon heeft nu ook 5 boekjes gehad. En nu echt naar bed......quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef altijd een boek op verjaardagen van neefjes en nichtjes. Bij voorkeur een boek waar je veel in aan kunt wijzen.
Volgens mijn zus weet ik iedere keer weer precies de juiste boekjes te kopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is super: leuk en nuttig.
Ik volg het herentennis al jaren niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Had ik al gezien, maar ik ken geen tennissers. Is het niet zo'n Brit met te veel tanden in zijn bek?
Het damestennis wel? Ik beide niet meer. Als dubbelen langskomt, blijf ik daar wel eens hangen, dat boeit me meer dan enkelspel.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik volg het herentennis al jaren niet meer.
Ook eigenlijk niet meer maar dat heb ik langer volgehouden dan het power-tennis van de heren.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het damestennis wel? Ik beide niet meer. Als dubbelen langskomt, blijf ik daar wel eens hangen, dat boeit me meer dan enkelspel.
Kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij is Joni Mitchell, tong80 mag die man raden want die ken ik niet.
Nee, wel een hippie. Ik dacht dat ze een langdurige relatie hadden gehad, maar lees net in de Wiki dat het een korte verhouding was.quote:
Vieze walrusquote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan gok ik op Crosby, die is wel van de veelwijverij.
Eigenlijk nog maar één keer. Ik ga gewoon het rijtje af, Stephen Stills?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vieze walrusJe kunt nog twee keer gokken...
Foutquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk nog maar één keer. Ik ga gewoon het rijtje af, Stephen Stills?
En was het niet Mama Cass die de drie heren aan elkaar voorstelde of zoiets? Er is wel een connectie met The M's en the P's, volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, tong wist het helemáál niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |