Tja... voor mij zou een vegetarische meid ook een "afknapper" kunnen zijn... hoe suf een ander die makkelijker is het ook vindt. Daarentegen zullen er ook eigenschappen en dingen zijn die ik accepteer en die een ander niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef utrecht1970 het volgende:
boer frank maakt geen vrienden
Volgens mij doe je hier berber ook geen plezier mee!
Als ik moet kiezen tussen deze meute en frank, dan toch maar frank
Haha... Annemarie doet schijnbaar he-le-maal niks waaruit blijkt dat ze een man wil... (ja behalve meedoen met BZV).quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Deckard het volgende:
Annemarie wil ze niet versieren, dat kan echt niet tijdens het werk.
Die wouw geen kinderen meer, dus het stond al vast wie de "hoofdprijs" zou krijgen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef alors het volgende:
Ik vind Ksenia leuk en helemaal niet het type foute Poolse golddigger
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef utrecht1970 het volgende:
boer frank maakt geen vrienden
Volgens mij doe je hier berber ook geen plezier mee!
Als ik moet kiezen tussen deze meute en frank, dan toch maar frank
Onzin, iedereen kijkt boer zoekt vrouw, al dan niet stiekem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
De aangehaalde persoon in het artikel is m'n beste vriendin.Zij kijkt helemaal geen BZV.
hij zocht en vond Mauritsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Jojoke het volgende:
Richard gaat vertellen dat hij alleen voor de lol meedoet en helemaal geen vrouw zoekt
Dus zij heeft ook helemaal geen interview gedaan of een quote gegeven?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
De aangehaalde persoon in het artikel is m'n beste vriendin.Zij kijkt helemaal geen BZV.
Jawel, ze is wel gebeld al kloppen de quotes niet helemaal. Maar ze is later op het fragment geattendeerd, want als ik het met haar over BZV had wist ze nooit waar ik het over had.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dus zij heeft ook helemaal geen interview gedaan of een quote gegeven?
Ik geloof dat het meer lag aan het feit dat zijn vriendin meer van de penis van zijn vriend hield.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef Miendientje het volgende:
Ik sprak vananavond de schoonvader van een broer van Gijsbert. Hij vertelde dat Gijsbert al eerder getrouwd (of was het nou samen heeft gewoont?) is geweest maar dat zij het niet uithield op een boerderij. Ik vind het dus wel logisch dat hij met een programma als dit mee doet.
Daarnaast heeft hij het altijd heel erg druk dus ook helemaal geen tijd om op een andere manier een vrouw tegen te komen.
Helaas wist hij niet voor welke vrouw hij uiteindelijk kiest.
Ik geloof zijn familie eerder dan de telegraaf eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het meer lag aan het feit dat zijn vriendin meer van de penis van zijn vriend hield.
Stond volgens mij een keer in de telegraaf.
Ik heb met zijn ex-vrouw gesproken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik geloof zijn familie eerder dan de telegraaf eerlijk gezegd.
Maar dat maakt Richard niet uit, die heeft niet alleen een Duitse krant, maar natuurlijk ook Duits internetquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jawel, juist direct na die oproep werd dat allemaal geschreven op internet!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Terreros85 het volgende:
Richard gaat vertellen dat zijn vrouw het toch niet zo leuk vindt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:17 schreef Deckard het volgende:
Ik heb laatst nog met de schoonzus van de buurvrouw van Gijsbert gesproken. En die zei dat Gijsbert zijn vrouw op onverklaarbare wijze van de aardbodem was verdwenen. En dat Gijsbert zijn broer in een gesticht zit.
Je zal maar een hele dag bij die Richard zitten, wat een zeurzak is dat met die trage pauperstem van hem.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Injetta het volgende:
Je kunt het ook niet echt beoordelen uiteraard. Je ziet niet wat hij normaal allemaal doet. Je krijgt het idee dat hij voor de vrouwen zijn dagelijkse werk wat heeft aangepast. Want je ziet hem niets aansturen of administratie doen. Je ziet hem tot nu toe alleen maar rondlopen en erover vertellen.
Het lijkt dus meer op een manager die de grote lijnen in de gaten houdt, maar hoe het echt is... weet je niet natuurlijk.
Een groot bedrijf bezitten, betekent inderdaad niet helemaal niks doen..
Maar als je het dan hebt over de rol van de vrouw van Richard in vergelijking met de andere boeren. Dan zal het bij Richard toch echt niet iets op het boerenland zijn. Dan ben je de vrouw van de baas en word je niet geacht de koeien te gaan staan melken.
Bij de andere boeren zul je toch wel iets moeten doen op die boerderij denk ik.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond bij Boulevard:
"Spannende onthullingen in Boer zoekt Vrouw".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Beach het volgende:
[..]Ja, dat is spannend. Iedereen zit daar al weken naar uit te kijken. Het is het lange wachten dat het zo spannend maakt, Yvon kent de trucSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De setting bij Richard zit je zelf in elkaar te flansen. Het is juist opmerkelijk dat ze Annemarie zo vaak aan het werk laten zien (nou ja, dat hoort natuurlijk bij de nagestreefde beeldvorming). Het is juist een tekortkoming van de serie dat er zo weinig van het echte boerenleven getoond wordt. Er wordt wat met de dames op de tractor rondgereden, er wordt wat gemelkt en als het even kan iets met paarden gedaan en we zagen bossen bloemen gebundeld worden, door de deelnemers zelf en door personeel. Maar buitenstaanders hebben nog steeds weinig idee van het dagelijkse leven op de boerderij, of je daar nu als toekomstig boerin zit of als min of toevallig op een boerderij wonende partner.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef Injetta het volgende:
Ja het verschil is inderdaad enorm.
Alhoewel je de indruk krijgt dat eigenlijk alle boeren behalve Richard het toch grotendeels helemaal alleen doen. Bij Gijsbert zie je echt niemand anders.
Frank zie je ook de hele tijd alleen bezig met zijn geiten.
Bij Marcel heb ik ook nog geen personeel gezien, alhoewel ik me daar bijna niet kan voorstellen dat hij die hele aardappelberg in zijn eentje heeft gemaakt.
Annemarie zou personeel niet toelaten.... die moet zelf rennen en vliegen. Maar zij heeft dan wel de familie die samen de boerderij runnen.
Bij Richard is het totaal andersom. Het is een grote fabriek met veel personeel. Hij loopt alleen wat te c controleren en zo. Maar je krijgt ook de indruk dat hij ook niet eens echt zelf het personeel aan het werk zet. Alsof er dus ook weer tussenmanagers zijn die zorgen dat alles reilt en zeilt. Hij moet af en toe een knoop doorhakken denk ik en net doen alsof hij er verstand van heeft...
Daar zitten kijkers toch helemaal niet op te wachten? Haalt de hele spanning uit het programma. Als ik hier spoilers zie dan wil ik ze juist niet lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond bij Boulevard:
"Spannende onthullingen in Boer zoekt Vrouw".
Wat zou er volgens jou dan (meer) getoond moeten worden om het echte dagelijkse boerenleven te laten zien? Echt een oprechte vraag, want ben zelf dus zo'n buitenstaander die geen idee heeft dan wat er meer is behalve tractor rijden en koeien melkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:51 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De setting bij Richard zit je zelf in elkaar te flansen. Het is juist opmerkelijk dat ze Annemarie zo vaak aan het werk laten zien (nou ja, dat hoort natuurlijk bij de nagestreefde beeldvorming). Het is juist een tekortkoming van de serie dat er zo weinig van het echte boerenleven getoond wordt. Er wordt wat met de dames op de tractor rondgereden, er wordt wat gemelkt en als het even kan iets met paarden gedaan en we zagen bossen bloemen gebundeld worden, door de deelnemers zelf en door personeel. Maar buitenstaanders hebben nog steeds weinig idee van het dagelijkse leven op de boerderij, of je daar nu als toekomstig boerin zit of als min of toevallig op een boerderij wonende partner.
Mesten, de melkput schoonmaken, voeren, constant kijken naar voer/melk verhoudingen enz.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Naamah het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou dan (meer) getoond moeten worden om het echte dagelijkse boerenleven te laten zien? Echt een oprechte vraag, want ben zelf dus zo'n buitenstaander die geen idee heeft dan wat er meer is behalve tractor rijden en koeien melken
Boulevard is nu maar het item is nog niet geweest, zal wel vlak voor half 8 zijn om kijkers vast te houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hoe laat komt het op tv dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Ooi86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |