Inclusief hanenkam mag ik hopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb mijn vriendin een kort pittig kapsel aangepraat.
Ze is echt super mooi nu en ze kan lekker haarzelf zijnquote:
Natuurlijk.quote:
Ja want dit kan natuurlijk geen echte mening zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Da's waar dit is Fok!
Met zn alle het hardst bewijzen wie het gevoelloost is
Ik ben heel erg tevreden met mijn nieuwe uiterlijk en Gerda is er inmiddels ook aan gewend. Dus hou ik het zo!quote:
Nee, je moet altijd kusjekroel doen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want dit kan natuurlijk geen echte mening zijn
O ja dat vergeet ik altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet altijd kusjekroel doen!
Ooh zeker wel, maar het word gebracht alsof de mensen die het niet mooi vinden, gelijk hebben. Terwijl het idd een mening is, en toch lees ik genoeg terug, dat de mensen die het er niet mee eens zijn worden bedolven met brandende vragen waarom ze nou niet aan de ''zeur en klaag'' kant staan. bij wijze van sprekequote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want dit kan natuurlijk geen echte mening zijn
Waarom moeten vrouwen toch (vrijwel) altijd zo gepikeerd eindigen in een discussiequote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Maar goed, vouw jij koppig je armen over elkaar, begin te stampvoeten, en roep dan dat jij lekker gelijk hebt, en dat IEDEREEN met kort haar ontzettend lelijk is, en dus nooit seksueel actief zou zijn
Ooh nee, ik ben niet gepikeerd hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen toch altijd zo gepikeerd eindigen in een discussieDaarbij verdraai je m'n woorden. Lees nog maar eens terug.
Daar heb ik het ook regelmatig aan de stok met huisvrouwenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat ik in OUD beland ben
Nou vooruit, ik zal weer eens gaan voorkauwen;quote:Op maandag 17 januari 2011 16:25 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ooh nee, ik ben niet gepikeerd hoor.
Integendeel
Nee, je mag het me uitleggen, want in mijn opzicht verdraai ik je woorden niet
Waar heb je mij deze uitspraken bijvoorbeeld zien doen?quote:en dat IEDEREEN met kort haar ontzettend lelijk is, en dus nooit seksueel actief zou zijn
Je mag daar dan ook geen mening hebben die buiten de gestelde kaders valtquote:Op maandag 17 januari 2011 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook regelmatig aan de stok met huisvrouwen
Wat bij jou ontzettend knap is, hoeft niet voor een ander ontzettend knap te zijn, dat besef je natuurlijk welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal weer eens gaan voorkauwen;
Jij zegt:
[..]
Waar heb je mij deze uitspraken bijvoorbeeld zien doen?
1. Ik zei dat een kort pittig kapsel lelijk is tenzij je ontzettend knap bent, dus het gaat niet over 'iedereen'.
2. Ik vroeg of jij al seks had, ik zei niet dat mensen met korte pittige kapsels nooit seks hebben.
Zoals ik al zei; lezen.
Ga je me uitlachen als ik zeg, dat ik hier nog geen 24 uur opzit?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef Nikmans het volgende:
Theelepel69 hoe lang zit je al op FOK! eigenlijk?
En nu ga je binnen 24u ook weer weg?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ga je me uitlachen als ik zeg, dat ik hier nog geen 24 uur opzit?
Nee hoor, maar dat verklaart wel waarom je zo in de aanval gaatquote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ga je me uitlachen als ik zeg, dat ik hier nog geen 24 uur opzit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |