Inclusief hanenkam mag ik hopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb mijn vriendin een kort pittig kapsel aangepraat.
Ze is echt super mooi nu en ze kan lekker haarzelf zijnquote:
Natuurlijk.quote:
Ja want dit kan natuurlijk geen echte mening zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Da's waar dit is Fok!
Met zn alle het hardst bewijzen wie het gevoelloost is
Ik ben heel erg tevreden met mijn nieuwe uiterlijk en Gerda is er inmiddels ook aan gewend. Dus hou ik het zo!quote:
Nee, je moet altijd kusjekroel doen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want dit kan natuurlijk geen echte mening zijn
O ja dat vergeet ik altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet altijd kusjekroel doen!
Ooh zeker wel, maar het word gebracht alsof de mensen die het niet mooi vinden, gelijk hebben. Terwijl het idd een mening is, en toch lees ik genoeg terug, dat de mensen die het er niet mee eens zijn worden bedolven met brandende vragen waarom ze nou niet aan de ''zeur en klaag'' kant staan. bij wijze van sprekequote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want dit kan natuurlijk geen echte mening zijn
Waarom moeten vrouwen toch (vrijwel) altijd zo gepikeerd eindigen in een discussiequote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Maar goed, vouw jij koppig je armen over elkaar, begin te stampvoeten, en roep dan dat jij lekker gelijk hebt, en dat IEDEREEN met kort haar ontzettend lelijk is, en dus nooit seksueel actief zou zijn
Ooh nee, ik ben niet gepikeerd hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen toch altijd zo gepikeerd eindigen in een discussieDaarbij verdraai je m'n woorden. Lees nog maar eens terug.
Daar heb ik het ook regelmatig aan de stok met huisvrouwenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat ik in OUD beland ben
Nou vooruit, ik zal weer eens gaan voorkauwen;quote:Op maandag 17 januari 2011 16:25 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ooh nee, ik ben niet gepikeerd hoor.
Integendeel
Nee, je mag het me uitleggen, want in mijn opzicht verdraai ik je woorden niet
Waar heb je mij deze uitspraken bijvoorbeeld zien doen?quote:en dat IEDEREEN met kort haar ontzettend lelijk is, en dus nooit seksueel actief zou zijn
Je mag daar dan ook geen mening hebben die buiten de gestelde kaders valtquote:Op maandag 17 januari 2011 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook regelmatig aan de stok met huisvrouwen
Wat bij jou ontzettend knap is, hoeft niet voor een ander ontzettend knap te zijn, dat besef je natuurlijk welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal weer eens gaan voorkauwen;
Jij zegt:
[..]
Waar heb je mij deze uitspraken bijvoorbeeld zien doen?
1. Ik zei dat een kort pittig kapsel lelijk is tenzij je ontzettend knap bent, dus het gaat niet over 'iedereen'.
2. Ik vroeg of jij al seks had, ik zei niet dat mensen met korte pittige kapsels nooit seks hebben.
Zoals ik al zei; lezen.
Ga je me uitlachen als ik zeg, dat ik hier nog geen 24 uur opzit?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef Nikmans het volgende:
Theelepel69 hoe lang zit je al op FOK! eigenlijk?
En nu ga je binnen 24u ook weer weg?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ga je me uitlachen als ik zeg, dat ik hier nog geen 24 uur opzit?
Nee hoor, maar dat verklaart wel waarom je zo in de aanval gaatquote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ga je me uitlachen als ik zeg, dat ik hier nog geen 24 uur opzit?
Uh, nee. Ik zeg gewoon wat ik vind/denk.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Wat bij jou ontzettend knap is, hoeft niet voor een ander ontzettend knap te zijn, dat besef je natuurlijk wel
Klopt, dat heb je idd niet gezegd, maar hallo? Dit is Fok!
Leggen jullie het allemaal er niet te dik bovenop?
Ja sorry, maar ik vind dat zo'n grote onzinquote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat verklaart wel waarom je zo in de aanval gaat
Pittige korte koppies is een van de meest uitgekauwde klachten in KLB en iedereen is het er wel zo ongeveer over eens dat het niet uitziet.
Nou dat doet toch ook iedereen. Maar dan gaan die feminstische huisvrouwen weer klagen dat mannen hun een minderwaardigheidscomplex bezorgenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind dat zo'n grote onzin
Laat een mens lekker wie hij is, als het iemand niet bevalt, draait ie z'n hoofd maar weg, blijft de persoon kijken, is het zijn eigen probleem
Dit is KLB en in al die honderden topics die hier ooit over zijn gemaakt is nog NOOIT iemand overtuigd geworden, dus dat gaat je vandaag ook niet lukkenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Laat een mens lekker wie hij is, als het iemand niet bevalt, draait ie z'n hoofd maar weg, blijft de persoon kijken, is het zijn eigen probleem
Beter leer je lezen. Wat is er in godsnaam onzin aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Als je even een forum search doet (KLB specifiek) zal je zijn dat wat hij zegt, 100% correct is.quote:een van de meest uitgekauwde klachten in KLB en iedereen is het er wel zo ongeveer over eens dat het niet uitziet.
Ik zei toch ik VINDquote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Beter leer je lezen. Wat is er in godsnaam onzin aan?
Wat post Nikmans:
[..]
Als je even een forum search doet (KLB specifiek) zal je zijn dat wat hij zegt, 100% correct is.
Dus hoezo onzin..
Ik probeer niemand te overtuigen dat het wel mooi is, maar ik vind het onzin om kortharige vrouwen af te gaan lopen zeiken, terwijl niemand perfect is.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is KLB en in al die honderden topics die hier ooit over zijn gemaakt is nog NOOIT iemand overtuigd geworden, dus dat gaat je vandaag ook niet lukken
Ik ken persoonlijk geen enkel meisje/vrouw met korte haren die er niet domweg beter uitziet met lang haar.
Nouja out of the box denken bij een zwangerschap waarvan tijdens de zwangerschap blijkt dat eentje gene goeie is (en dus later ook de pijp uit ging) en je dan hardop afvragen of ze tegenwoordig eik in staat zijn om bij een zwangerschap van een tweeling die ene mislukte te aborteren viel niet echt in goeie aard neequote:Op maandag 17 januari 2011 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag daar dan ook geen mening hebben die buiten de gestelde kaders valtTis me wat allemaal
Geen fobo beschikbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Users met een pittig kapsel:
92Merel
Dit vind ik wel mooi, ja. Al heeft dat natuurlijk ook met de combinatie van een mooi gezicht met make up te maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Theelepel69 het volgende:
[ afbeelding ]
mooi kort is niet lelijk
Ik vond het eigenlijk wel een goeie vraag. Maar goed wie ben ik he... Geen ouder in ieder gevalquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja out of the box denken bij een zwangerschap waarvan tijdens de zwangerschap blijkt dat eentje gene goeie is (en dus later ook de pijp uit ging) en je dan hardop afvragen of ze tegenwoordig eik in staat zijn om bij een zwangerschap van een tweeling die ene mislukte te aborteren viel niet echt in goeie aard nee
Je bent nog jong, je wordt nog wel harder. Komt goed schatje.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik probeer niemand te overtuigen dat het wel mooi is, maar ik vind het onzin om kortharige vrouwen af te gaan lopen zeiken, terwijl niemand perfect is.
Ik weet dat is naïef, maar ik ben liever naïef en positief ingesteld, dan de hele dag mekkeren over wat er allemaal wel niet fout is aan een ander
Als je haar een pittig kapsel vindt hebben, heb je een heel raar wereldbeeld.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
92Merel
Dus als ik ouder ben, ga ik ook de hele dag zeiken over wat er allemaal niet fout is aan een ander... Nou lekker danquote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent nog jong, je wordt nog wel harder. Komt goed schatje.
Je bent wereldvreemd. Dat is kort, niet pittig.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
92Merel
Je hebt dingen waar je niets aan kan doen. Maar dit soort kapsel zijn een fase, en hele foute fase. het is in 99% van de keren niet mooi, waarom zou je het doen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dus als ik ouder ben, ga ik ook de hele dag zeiken over wat er allemaal niet fout is aan een ander... Nou lekker dan
Waar je mee omgaat..............quote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dus als ik ouder ben, ga ik ook de hele dag zeiken over wat er allemaal niet fout is aan een ander... Nou lekker dan
Ik vond het ook een goeie vraag, maar inderdaad, als je geen kinderen hebt dan denk je klaarblijkelijk wel gewoon nuchter en met je verstand na zegmaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een goeie vraag. Maar goed wie ben ik he... Geen ouder in ieder geval
Word je door gepaalt.quote:
Ik denk dat veel oudere vrouwen het doen, omdat de kwaliteit van hun haar afneemt en lang haar derhalve onverzorgd staat plus dat kort haar makkelijk is.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt dingen waar je niets aan kan doen. Maar dit soort kapsel zijn een fase, en hele foute fase. het is in 99% van de keren niet mooi, waarom zou je het doen?
Mijn haar is inmiddels weer redelijk langquote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt dingen waar je niets aan kan doen. Maar dit soort kapsel zijn een fase, en hele foute fase. het is in 99% van de keren niet mooi, waarom zou je het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |