quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic niet over.
En ik probeer er iig nog op mn best uit te zien.

Zolang jij NIET ALLES doet dat je meer mannelijk zou maken heb je geen recht van spreken op vrouwen die NIET ALLES doen dat hun meer vrouwelijk maakt. Het topic zit vol met mensen die de hype van klb na praten maar zelf ook niet al te best uitzien. Het is niet alleen een aanval op het "PITTIGE KOPPIE" maar ook om de beweegredenen daar achter;quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic niet over.
En ik probeer er iig nog op mn best uit te zien.
je kan het blijven brengen als een soort wet van Flammie hoor, maar je roept in de woestijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zolang jij NIET ALLES doet dat je meer mannelijk zou maken heb je geen recht van spreken op vrouwen die NIET ALLES doen dat hun meer vrouwelijk maakt. Het topic zit vol met mensen die de hype van klb na praten maar zelf ook niet al te best uitzien. Het is niet alleen een aanval op het "PITTIGE KOPPIE" maar ook om de beweegredenen daar achter;
- ze hebben niks meer te verliezen
- het maakt ze minder vrouwelijk
- wat is er mis met het verschil tussen man en vrouw
- het hoeft allemaal niet meer
- het maakt ze minder aantrekkelijk
en deze mensen (veelal jongens) hebben het ook in hun eigen hand dat ze niet gespierd zijn (sporten), geen kort haar hebben (kapper), wolvenshirts dragen (trendy klerenwinkel) etc etc
Het is een heel foute instelling om op vrouwen te zeuren terwijl de meeste mensen zelf ook niet op hun sexueel aantrekkelijkst zijn
Ah ja, de Ad Hominem komt door de bocht zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef Flammie het volgende:
En ik weet dat het leuk is om iedereen na te praten in klb maar zolang je als jongen zelf geen kort haar hebt, gespierd lijf, trendy kledij, en alle andere zaken dat je meer mannelijk zou maken+bewuste keuze is blijft het een gevalletje pot en ketel
Andersom toch ook? En verder beweert hij ook nergens dat het een feit is. Maar ik bedoel.. kijk de fobo's eens door..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan het blijven brengen als een soort wet van Flammie hoor, maar je roept in de woestijn.
Dat jij het nou zo ziet maakt het geen feit.
Ik ken fokkersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Andersom toch ook? En verder beweert hij ook nergens dat het een feit is. Maar ik bedoel.. kijk de fobo's eens door..
De politiek correcte moraalridders komen in de bres voor de kort pittige kapselsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, de Ad Hominem komt door de bocht zetten.
Nou het gaat in dit geval niet eens om het uiterlijk alleen zoals ik al zei maar ook om de vraag "waarom maken ze zich minder aantrekkelijk dat is dom" en datzelfde kun je ook zeggen van vele fokkers. Als je iemand dom vind omdat ze kiest voor een pittig koppie mag je om diezelfde reden jezelf ook volslagen idioot vinden als je kiest voor een bierbuik of voor lang haar als jongen of voor modeloze kleding. Zo simpel is het gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken fokkers.
Zo werkt de wereld nou eenmaal gewoon niet. Ook minder aantrekkelijke mensen hebben voorkeuren, en korte koppies horen daar nou eenmaal niet bij.
Ook lelijke wijven willen Brad Pitt...
Dat zeg ik, Adje Hominem door de bocht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zolang jij NIET ALLES doet dat je meer mannelijk zou maken heb je geen recht van spreken op vrouwen die NIET ALLES doen dat hun meer vrouwelijk maakt. Het topic zit vol met mensen die de hype van klb na praten maar zelf ook niet al te best uitzien. Het is niet alleen een aanval op het "PITTIGE KOPPIE" maar ook om de beweegredenen daar achter;
- ze hebben niks meer te verliezen
- het maakt ze minder vrouwelijk
- wat is er mis met het verschil tussen man en vrouw
- het hoeft allemaal niet meer
- het maakt ze minder aantrekkelijk
en deze mensen (veelal jongens) hebben het ook in hun eigen hand dat ze niet gespierd zijn (sporten), geen kort haar hebben (kapper), wolvenshirts dragen (trendy klerenwinkel) etc etc
Het is een heel foute instelling om op vrouwen te zeuren terwijl de meeste mensen zelf ook niet op hun sexueel aantrekkelijkst zijn
Het is wel een feit. Het is gewoon fokking hypocriet om zelf niet heel de tijd bezig te zijn met je uiterlijk maar het wel van vrouwen te verwachten. Dat je een kort koppie niet leuk vind oke (vind ik ook niet), dat je niet blij zou zijn als je vriendin opeens haar haar knipt oke (dat zou ik ook niet dope vinden), maar zeiken op elke vrouw met een kort kapsel slaat nergens op. Je hoeft niet per se elke vrouw als potentieel neukmateriaal te zien hoor. Vooral niet als je zelf niet bent om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan het blijven brengen als een soort wet van Flammie hoor, maar je roept in de woestijn.
Dat jij het nou zo ziet maakt het geen feit.
Nou het gaat in dit geval niet eens om het uiterlijk alleen zoals ik al zei maar ook om de vraag "waarom maken ze zich minder aantrekkelijk dat is dom" en datzelfde kun je ook zeggen van vele fokkers. Als je iemand dom vind omdat ze kiest voor een pittig koppie mag je om diezelfde reden jezelf ook volslagen idioot vinden als je kiest voor een bierbuik of voor lang haar als jongen of voor modeloze kleding. Zo simpel is het gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken fokkers.
Zo werkt de wereld nou eenmaal gewoon niet. Ook minder aantrekkelijke mensen hebben voorkeuren, en korte koppies horen daar nou eenmaal niet bij.
Ook lelijke wijven willen Brad Pitt...
QFT.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
Vrouwen dienen mooie lange haren te hebben.
Ze neukt misschien je beste vriend ! Die zegt: luister niet naar Multivitamine je mag gewoon bij mij komen met je lekkere pittige kapsel over een jaar of 2, en jij maar denken dat ze bij jou blijftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:53 schreef Multivitamine het volgende:
Vrouwen die na ze een kind hebben gekregen hun kapsel meteen kort knippen en verven om vervolgens vier jaar later met hun soortgenoten op het schoolplein van de basisschool te kakelen. Ik heb mijn vriendin al vanaf het begin gezegd, als jij je haar ooit kort en pittig knipt, hoef je bij mij niet meer aan te komenGelukkig is ze het met me eens.
Je zult zelf vast ook niet makkelijk dates krijgen neequote:
Onmogelijk, ik ben te spang.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze neukt misschien je beste vriend ! Die zegt: luister niet naar Multivitamine je mag gewoon bij mij komen met je lekkere pittige kapsel over een jaar of 2, en jij maar denken dat ze bij jou blijft
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_hominemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je zult zelf vast ook niet makkelijk dates krijgen neeMaar wat is het toch leuk en grappig om met de on-line mannen eens lekker te lachen op vrouwen die niet aantrekkelijk genoeg meer zijn he
Lekker uit het knuistje haahaha hhihihi
!!!
Tja, wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
"De ad-hominemredenering heeft de volgende vorm:
1.A doet bewering 'B'.
2.Er is iets mis met A.
3.Dus bewering 'B' is onwaar.
"
Zo treffend op jouw stukje, zo treffend.
hoe heet dit dan volgens jou?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Scorpie het volgende:
@Flammie; heb je er toevallig zelf 1 thuis op de bank zitten?
Nee hoor, zijn stukje komt er vooral op neer dat A bewering B niet moet doen, omdat bewering B ook van toepassing is op A.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
"De ad-hominemredenering heeft de volgende vorm:
1.A doet bewering 'B'.
2.Er is iets mis met A.
3.Dus bewering 'B' is onwaar.
"
Zo treffend op jouw stukje, zo treffend.
Dat zal best, maar IK heb geen moeite om een partner/scharrel oid te vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou het gaat in dit geval niet eens om het uiterlijk alleen zoals ik al zei maar ook om de vraag "waarom maken ze zich minder aantrekkelijk dat is dom" en datzelfde kun je ook zeggen van vele fokkers. Als je iemand dom vind omdat ze kiest voor een pittig koppie mag je om diezelfde reden jezelf ook volslagen idioot vinden als je kiest voor een bierbuik of voor lang haar als jongen of voor modeloze kleding. Zo simpel is het gewoon
Je kunt niet op andermans foute keuzes zeuren als je zelf die foute keuzes ook maakt en waarschijnlijk in 10-voudDat noemt men hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |