Sowieso dat die 44 is, dat kan echt niet andersquote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef Allure_ het volgende:
Als die eerste echt 22 is heb ik het toch maar goed getroffen.
En dit dusquote:
Een emmertje wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Rectum het volgende:
Ik kwam een emmertje tijdens het observeren van deze OP.
Mooi tochquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
HAHA! kwiwi heeft een pittig vlot kapsel!!
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zullen we samen een kiwi uitlepelen?
Allejezus, net als je denkt dat het dieptepunt bereikt is komt er een FOK!ker die er nog onder kanquote:
Die poes ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Allejezus, net als je denkt dat het dieptepunt bereikt is komt er een FOK!ker die er nog onder kanHet enige wat nog ontbreekt is geanimeerde glittertjes op die lijst
Gerda..... Geel plaatje door d'r oor zou het helemaal afmaken.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Infection het volgende:
Zit er hier ook één op de afdeling. Nog geen 10 meter bij me vandaan. Kort rood/bruinig haar en ze heet Gerda (hoe toepasselijk ook)
En toch is ze met lang haar mooier, zoals altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Theelepel69 het volgende:
[ afbeelding ]
mooi kort is niet lelijk
Met lang haar was ze knapperquote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Theelepel69 het volgende:
[ afbeelding ]
mooi kort is niet lelijk
GMTAquote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is ze met lang haar mooier, zoals altijd.
Wel. Hooguit kun je zeggen dat het een mooi meisje is.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Theelepel69 het volgende:
[ afbeelding ]
mooi kort is niet lelijk
Is ze ook maar het staat haar zeker niet verkeerdquote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is ze met lang haar mooier, zoals altijd.
Elke keer weer tranen in mijn ogen als ik dit lees.quote:Harold (118)
16 mrt 2010, 10:29Een gezonde man valt op een vrouw met mooi lang haar. Het is juist de lengte van het haar die de vrouw écht vrouw en aantrekkelijk maakt. Die korte pittige roodgekleurde rattekoppies is echt iets van de afgelopen 30 jaar, ronduit A-seksueel, onnatuurlijk en een gevolg van een overdreven focus op feminisering en emanicipatie van de vrouw. Blikken we naar de geschiedenis, dan heeft de vrouw altijd al mooi lang of half lang haar gehad. Juist om haar schoonheid te benadrukken en mannen aan te trekken.
De neiging om sterk en onafhankelijk over te komen, niet wetende dat het ronduit afstotend is voor de man en minachting is van je eigen vrouwelijkheid. Je zet je man of vriend letterlijk in de kou, wanneer je kiest voor een vlot kapsel. Ik hoop dat dit modeverschijnsel snel weer verdwijnt en dat de vrouw weer echt vrouw mag zijn. Dus geen 'pittig' manwijf die zich van alles laat wijs laat maken door de kapster maar een dame welke menig man mag begeren.
Bazenreactiequote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Elke keer weer tranen in mijn ogen als ik dit lees.
Als je het korte haar niet in model brengt is het ook lelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Is ze ook maar het staat haar zeker niet verkeerd
Het staat je of het staat je niet...
Bij sommige vrouwen/meisjes, staat lang haar juist heel slordig, en kort haar weer onzettend mooi
Dus ben het ook niet eens met de klacht
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Elke keer weer tranen in mijn ogen als ik dit lees.
Klopt, maar dat is met lang haar ook zo...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het korte haar niet in model brengt is het ook lelijk.
Je zegt net dat lang haar er bij sommige mensen slordig uitziet. Het ziet er alleen maar slordig uit als je er niks aan doet. Zo ook bij kort haar.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is met lang haar ook zo...
Dan verzorg je jezelf gewoon niet goed genoeg, en boeit het je niet of je er wel of niet vrouwelijk bij loopt
Dat heeft niks met de lengte van het haar te maken
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOkkers met een negatieve mening over vrouwenGa lekker door met gamen in je luier
Dus stelquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zegt net dat lang haar er bij sommige mensen slordig uitziet. Het ziet er alleen maar slordig uit als je er niks aan doet. Zo ook bij kort haar.
Verder is een kort pittig kapsel, tenzij iemand ontzettend knap is, altijd lelijk
Neemt niet weg dat het geen originele klacht is TS
Op je 22e er al uit zien als iemand van 40, dan doe je iets niet goed hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom? Ik zag er net ook een lopen, allemaal gekke spontane kleurtjes erbij. Helemaal hip.
Uiteraard.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Theelepel69 het volgende:
. Dump je dan je vriendin omdat je dr lelijk vind?
ja, gelukkig zijn vrouwen totaal niet kritisch, 1 keer witte sokken en seks kan je vergetenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dus stel
Jij heb een vriendinnetje, ze heeft lang haar, en besluit plots haar haar af te knippen
Het staat haar zeker wel goed, maar lang vond je beter. Dump je dan je vriendin omdat je dr lelijk vind?
Ik ben het er niet mee eens omdat iedereen er anders uit ziet. Sommige vrouwen met een knap gezicht worden juist met lang haar weer lelijk, en met kort haar knapper...
Mannen hebben op elke vrouw wat aan te merken.
Waarom denk je dat dit soort ongein vrouwen een minderwaardigheidscomplex bezorgen?
Kom jij dan buiten spelen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOkkers met een negatieve mening over vrouwenGa lekker door met gamen in je luier
Ik ben hetero.. Maar vooruit ik zal je vraag beantwoordenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dus stel
Jij heb een vriendinnetje, ze heeft lang haar, en besluit plots haar haar af te knippen
Het staat haar zeker wel goed, maar lang vond je beter. Dump je dan je vriendin omdat je dr lelijk vind?
Ik ben het er niet mee eens omdat iedereen er anders uit ziet. Sommige vrouwen met een knap gezicht worden juist met lang haar weer lelijk, en met kort haar knapper...
Mannen hebben op elke vrouw wat aan te merken.
Waarom denk je dat dit soort ongein vrouwen een minderwaardigheidscomplex bezorgen?
Ondertussen heeft jou vriendin de broek aan in huisquote:
Nee, en het is trouwens jouW.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ondertussen heeft jou vriendin de broek aan in huis
Dat dus, komop zeg. De onzekerheid van de vrouw komt van de kritiek van de man?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben hetero.. Maar vooruit ik zal je vraag beantwoorden
Ik zou zeggen dat ik het lang leuker vond, en dat ik nu niet meer kan garanderen dat ik me aangetrokken blijf voelen tot haar.
En het is niet de schuld van de mannen dat de vrouwen een minderwaardigheidscomplex krijgenDe mannen (hier) zeggen gewoon wat ze vinden. Dat de vrouwen met zo'n achterlijk kapsel nou zo eigenwijs zijn en per se willen denken dat ze er wel goed uitzien.....
Ja natuurlijk, het is altijd de schuld van de mannenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, komop zeg. De onzekerheid van de vrouw komt van de kritiek van de man?
En over 5 min verkondig je weer dan mannen alles neuken met een gat erin, wat is het nou?.
Sorry, ik wist niet dat je een vrouw was...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben hetero.. Maar vooruit ik zal je vraag beantwoorden
Ik zou zeggen dat ik het lang leuker vond, en dat ik nu niet meer kan garanderen dat ik me aangetrokken blijf voelen tot haar.
En het is niet de schuld van de mannen dat de vrouwen een minderwaardigheidscomplex krijgenDe mannen (hier) zeggen gewoon wat ze vinden. Dat de vrouwen met zo'n achterlijk kapsel nou zo eigenwijs zijn en per se willen denken dat ze er wel goed uitzien.....
quote:Meisjes/vrouwen met een vlot kort pittig kapsel
lekker gek!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik ken iemand van 15 en die heeft al een vlot pittig kapsel met een kuif.
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wat is eigenlijk de klacht?
Er zijn vrouwen die lang haar hadden en dit kort maken.
En andersom ook.
En beiden heeft wel wat.
Het probleem met de pubers hier is dat als een vrouw kort haar heeft, ze niet meer voldoen aan de foto's in hun fapblaadjes...
Ik voel me niet aangesproken, maar ikzelf heb lang haar.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef stroopdoosch het volgende:
Kijk al die feministen hier hun vlot pittige kapsel verdedigen dan.
Misschien dat jij nooit seks hebt, maar dat is wel belangrijk in een relatie. En ik kan geen seks hebben met iemand waarvan ik ineens denk 'quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je een vrouw was...
Maar dat is hetzelfde met een man, als hij wat aan zijn uiterlijk zou veranderen, en je vind het niet mooi... Vind ik het een beetje overdreven als je het daarom uitmaakt. Als mensen zo begaan zijn over het uiterlijk van hun partner, en niet veder kijken dan dat, vind ik niet eens dat ze relatiewaardig zijn
Een vrouw heeft maar een doel in het leven, en dat is eruit zien als de foto's in onze fapblaadjes.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wat is eigenlijk de klacht?
Er zijn vrouwen die lang haar hadden en dit kort maken.
En andersom ook.
En beiden heeft wel wat.
Het probleem met de pubers hier is dat als een vrouw kort haar heeft, ze niet meer voldoen aan de foto's in hun fapblaadjes...
Jij snapt het iigquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, het is altijd de schuld van de mannenAls je liegt is het niet goed, want 'waarom ben je niet eerlijk
'. En als je eerlijk bent is het ook niet goed, want 'je praat me een complex aan
'.
Pics?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef Het_Fenomeen het volgende:
92Merel heeft nu ook een kort pittig kapsel
Dus ik ben goed bezigquote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat kan ik in ieder geval niet opmaken uit jouw post.
Zelfs voor een vrouw...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij snapt het iig.
Wij mannen zijn echt niet zo moeilijk, maar komop, zo'n kapsel is gewoon libido-dodend.
Tuurlijk heb ik seksquote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien dat jij nooit seks hebt, maar dat is wel belangrijk in een relatie. En ik kan geen seks hebben met iemand waarvan ik ineens denk 'wat een kop', in plaats van '
lekker '. Dus dan loopt de relatie vanzelf wel een keer stuk als er niks verandert.
Dat is dus het probleem. Dan ben je niet mooi meer, maar waarom zou je al op de zaken vooruit lopen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hopelijk vind jou partner je nog mooi als je 60 bent en met hangende rimpeltieten op de bank hangt
ben je homo?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb mijn vriendin een kort pittig kapsel aangepraat.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik seksAlleen ik hou van mijn vriend zoals hij is. Niet om hoe hij eruit ziet
Nee oke, goed, dat is aan jou
Hopelijk vind jou partner je nog mooi als je 60 bent en met hangende rimpeltieten op de bank hangt
Ja ik hou ook van m'n vriend om hoe hij is, maar ik kan echt niet opgewonden worden van iemand met een lelijk hoofd. En hij ook niet. Dus geen kort pittig kapsel hier omdat ik m'n feministische kant per se aan de hele wereld tentoon moet stellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik seksAlleen ik hou van mijn vriend zoals hij is. Niet om hoe hij eruit ziet
Nee oke, goed, dat is aan jou
Da's waar dit is Fok!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van m'n vriend om hoe hij is, maar ik kan echt niet opgewonden worden van iemand met een lelijk hoofd. En hij ook niet. Dus geen kort pittig kapsel hier omdat ik m'n feministische kant per se aan de hele wereld tentoon moet stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |