het huis van DMquote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is er vol eigenlijk??![]()
behalve mijn agenda 5 februari
gewoon stapelen toch!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ruimte beperkt voor de KSCers![]()
geen last van
het is ook nog geen 16.00quote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme klotecvmeneer![]()
Weeeeer moet hij tussen 13:00 en 16:00 komen, en nog is hij er niet
dat kan ook nogquote:
dacht ik alquote:
Ik zie echt wel dat het nog geen 16:00 is, maar hij krijgt nu echt geen lieve glimlach meer van mequote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
Hij heeft nog even en anders zou ik hem aanklagen
Welke PM?quote:
Dat snap ik want jou middag is ook zo naar de klotequote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie echt wel dat het nog geen 16:00 is, maar hij krijgt nu echt geen lieve glimlach meer van me
gewoon geen koffie gevenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie echt wel dat het nog geen 16:00 is, maar hij krijgt nu echt geen lieve glimlach meer van me
Je kan mij in December niet zo veel verwachten, Leiden dit jaar, En daar woon ik, Ga regelmatig kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dacht ik al
eindeloos met 'm gepost daar, dit jaar
bij jou , bij DM in bedquote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mag ook wel bij mij in bed hoor
*pfieeuw..*quote:
dat kreeg hij sowieso al nietquote:
Een meet waarvoor ik een aantal mensen heb uitgenodigd per PM.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is er vol eigenlijk??![]()
behalve mijn agenda 5 februari
WB Llquote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Ladylike het volgende:
* voelt aan stoel
Terug
Meteen maar op de laptop, die laadt wat sneller
Er werd nu toch niemand uitgenodigd?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een meet waarvoor ik een aantal mensen heb uitgenodigd per PM.
De ruimte is beperkt, en meer mensen dan degenen die de PM hebben ontvangen, kan ik niet kwijt.
En als iemand vindt dat er nog iemand ontbreekt, dan graag niet iemand al half uitnodigen in de KSC, maar even per PM met mij overleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |