quote:Op maandag 17 januari 2011 15:41 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop het maar denk wel dat ze het aan DM moet vragen of het kan
quote:
welke draad ?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.* _F.U.B.A.R_ gaat op zoek naar de draad ...
oh...quote:
Zo moet een vriendje van SR 3FM draaien,quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Baas![]()
Daarstraks ff naar graseter geluisterd, was wel tof.
Wat ST zegt. Ruimte is niet onbeperkt, en met de mensen die al (misschien) komen, is het gewoon vol. Dus wie niet in de PM staat, zal tot een andere keer moeten wachten.quote:
werk zequote:
wat is er vol eigenlijk??quote:
Wie?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo moet een vriendje van SR 3FM draaien,
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is al vol?En welke PM?
![]()
En ga eens niet zo snel![]()
marijkequote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
I Copy that!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
De PM van mij over februariquote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Dat er bij DM geen plek meer isquote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is er vol eigenlijk??![]()
behalve mijn agenda 5 februari
Hey Marijkequote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ruimte beperkt voor de KSCersquote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ST zegt. Ruimte is niet onbeperkt, en met de mensen die al (misschien) komen, is het gewoon vol. Dus wie niet in de PM staat, zal tot een andere keer moeten wachten.
ahh kijk!quote:
Hij heeft nog even en anders zou ik hem aanklagenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme klotecvmeneer![]()
Weeeeer moet hij tussen 13:00 en 16:00 komen, en nog is hij er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |