Nee nu niet meer. WH heeft ons weggejaagdquote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zitten jullie nog op de testpagina?
Dat zuigt best welquote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is "terug gestort naar de adverteerders", ik denk gewoon naar hun eigen rekening.
Zeker weten dat het naar hun eigen rekening gaat, ik heb nog nooit 1 cent terug gezien en doe al een jaar of 7 mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is "terug gestort naar de adverteerders", ik denk gewoon naar hun eigen rekening.
Kom je hier heen dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom er pas net in.. sorry.
Doe maar wat je wil dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen om 14:00 weer genoeg rock![]()
Sperzieboonquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kom je hier heen dan.Dat krijg ik ook maar een halfuur meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen om 14:00 weer genoeg rock![]()
En Needles mag zo snel mogelijk hoorquote:
Eerst even 2 inkomersquote:Op maandag 17 januari 2011 15:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En Needles mag zo snel mogelijk hoor
okquote:
Hier ook. Geeft niets, ik loop zelf ook achter.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
De naam van de stream loopt achter bij de muziek hier
Ach, onze grote rijke vrienden van google 250 euro rijker gemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zeker weten dat het naar hun eigen rekening gaat, ik heb nog nooit 1 cent terug gezien en doe al een jaar of 7 mee.
Deels dankzij mij.quote:Revenue increaseUS$23.651 billion (2009)
Operating income increaseUS$8.312 billion (2009)
Profit increaseUS$6.520 billion (2009)
Total assets increaseUS$40.497 billion (2009)
Total equity increaseUS$36.004 billion (2009)
Oh, sooryquote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb VLC. Maar is al klaar.
Jezus wat zonde zeg!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach, onze grote rijke vrienden van google 250 euro rijker gemaakt.
[..]
Deels dankzij mij.
Hopelijk wordt er nou meer geklikt op de nieuwe advertenties en krijgen we meer bezoeken op de site.quote:
Twitterdingest doet het niet meer? Hij komt niet verder danquote:Op maandag 17 januari 2011 15:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hopelijk wordt er nou meer geklikt op de nieuwe advertenties en krijgen we meer bezoeken op de site.
quote:
* Loading...
follow us on Twitter
Ctrl f5?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twitterdingest doet het niet meer? Hij komt niet verder dan
[..]
Hier welquote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twitterdingest doet het niet meer? Hij komt niet verder dan
[..]
Betaal jij?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:05 schreef Rockiejj het volgende:
Graseter, is het niet slim om te adverteren via Hyves?
Dan komen er vanzelf meer mensen naar de site, en zal er meer geklikt worden!
Dito.quote:
quote:
Goede ads ook.quote:
quote:Gathering data...
Please allow up to 3 hours for this zone to activate. Contact customer service with any questions.
Ik ben niet bepaald blij.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet eerst even m'n luisteraars tevreden stellen natuurlijk
quote:
En jij bent de dj?quote:
Dat dusquote:
Wat ouder is dan 1995.quote:
Queen is niet ouder dan 1995?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat ouder is dan 1995.
Niet harder is dan hardstyleshit.
Niet sneller gaat dan house.
En gewoon een lekker ritme heeft
Waarom laat je dan ook je laptop vallen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Gutz het volgende:
Nou, aangezien ik afgelopen zaterdag om 04:00 m'n laptop op de grond heb laten stuiteren toen ik de afterparty wou gaan draaien en hij niet echt meer werkte (scherm afgebroken) heb ik een nieuwe laptop gescoord! Dus vanavond om 23:30 gaan we gewoon weer een half uurtje plaotjes draaie!
je wilt mij horen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat ouder is dan 1995.
Niet harder is dan hardstyleshit.
Niet sneller gaat dan house.
En gewoon een lekker ritme heeft
Omdat ik strontbezopen was.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom laat je dan ook je laptop vallen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
je wilt mij horen?
ik ben alleen ouder dan 95..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |