Nee nu niet meer. WH heeft ons weggejaagdquote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zitten jullie nog op de testpagina?
Dat zuigt best welquote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is "terug gestort naar de adverteerders", ik denk gewoon naar hun eigen rekening.
Zeker weten dat het naar hun eigen rekening gaat, ik heb nog nooit 1 cent terug gezien en doe al een jaar of 7 mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is "terug gestort naar de adverteerders", ik denk gewoon naar hun eigen rekening.
Kom je hier heen dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom er pas net in.. sorry.
Doe maar wat je wil dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen om 14:00 weer genoeg rock![]()
Sperzieboonquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kom je hier heen dan.Dat krijg ik ook maar een halfuur meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen om 14:00 weer genoeg rock![]()
En Needles mag zo snel mogelijk hoorquote:
Eerst even 2 inkomersquote:Op maandag 17 januari 2011 15:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En Needles mag zo snel mogelijk hoor
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |