abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:48:52 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91851061
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef rooneyelst het volgende:
ben wel een fan van poc aan het worden..hebben hoogstaand spul!

http://www2.pocsports.com(...)gory=20-Ski&id=20240

ik heb zelf een rugbeschermer ervan en ben er zeer over te spreken..denk dat een crashpants vooral passen is en kijken welke het lekkerste zit.
Een vriend van me heeft ook een POC en die is er ook erg tevreden over. Maar POC is wel vrij prijzig dus misschien geen optie voor hem.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_91851342
Precies ik zoek niet al te duur spul ;)
pi_91851508
hmm oke ja zie hem op internet staan voor 100 dollar en dat is iets van 80 euro ofz?? Ik ben altijd van het eenmaal iets goed kopen want dan ben je meteen klaar ipv 2 keer goedkoop spul...

Vind het altijd zo kut als je halverwege je vakantie denkt van: had ik nou toch maar!

Maar denk dat je gewoon even aantal winkels moet instappen om te kijken hoe het zit, weet niet waar je woont? Kunnen we je misschien nog wat suggesties geven.
pi_91851692
Ik ga vrijdagmiddag wel even langs cell block.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:06:08 #205
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_91851829
Ik heb die crashpants van de Perry 2 jaar geleden gekregen van mijn vriendin met kerst of sinterklaas, niets mis mee hoor.

Heb ook wel eens de wat duurdere gepast, van o.a. Dainese, maar kan niet zeggen dat die nou veel beter zaten of hun werk veel beter deden. Het is uiteindelijk toch maar een stukkie stof / gaas, wat elastiek en padding :)

Ik moet er wel bijzeggen: ik wilde een crashpants met zachte padding, die harde dingen vond ik niet lekker zitten. Kan me voorstellen dat wanneer het iets technischer wordt een gerenommeerd merk wel aan te bevelen is.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:10:04 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91852000
Bij de skibaan hadden ze vorig jaar Roces. Dat was echt lachwekkend.
Die hadden pads op je dijbeen en die waren recht ipv een beetje naar je been gevormd. Het zag er echt niet uit :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:33:00 #207
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_91853192
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef Komakie het volgende:
Bij de skibaan hadden ze vorig jaar Roces. Dat was echt lachwekkend.
Die hadden pads op je dijbeen en die waren recht ipv een beetje naar je been gevormd. Het zag er echt niet uit :')
Recht? Met hoeken en randjes? Maf!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:47:42 #208
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_91856607
ik heb een ice tools valbroekje, was de goedkoopste en doet zijn werk goed. Zeker met jibben val ik nogal vaak en vooral achterover en dan is het wel zeer relaxt als je zon broekje aan hebt.

Zit wel zwaar te dubben of ik ook maar een backprotector en helm ga aanschaffen. Zeker gezien de laatste week in valtho, lekker even buiten de pistes door de poeder en de rotsen. Het is allemaal wel goed gegaan maar achteraf was het best link :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:46:32 #209
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_91858960
Vandaag de Bataleon maar eens in de wax gezet aangezien ik 'm toch niet ga gebruiken de komende tijd. Gewoon met zo'n Tristar reisstrijkijzer van 9 euro gedaan, werkt goed ondanks de gaatjes.

Even een vraag. Wat zouden jullie doen? C60 bindingen verkopen en wat flexibelere bindingen halen of de C60 voor de Supermodel X houden en voor de Bataleon Jam iets anders halen?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:48:32 #210
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_91859060
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef BettyWeter het volgende:
Ik heb die crashpants van de Perry 2 jaar geleden gekregen van mijn vriendin met kerst of sinterklaas, niets mis mee hoor.

Heb ook wel eens de wat duurdere gepast, van o.a. Dainese, maar kan niet zeggen dat die nou veel beter zaten of hun werk veel beter deden. Het is uiteindelijk toch maar een stukkie stof / gaas, wat elastiek en padding :)

Ik moet er wel bijzeggen: ik wilde een crashpants met zachte padding, die harde dingen vond ik niet lekker zitten. Kan me voorstellen dat wanneer het iets technischer wordt een gerenommeerd merk wel aan te bevelen is.
M'n broertje heeft die Dainese crashpants en zo'n Dainese rugprotector vest. Leuk en aardig maar dat vest van hem drukt de pants naar beneden waardoor ze niet alles goed beschermen. Ging bij een heel slecht/laag trucje op z'n bek en die pants hadden helemaal geen nut :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_91859484
Goedendag!

Ik heb vandaag m'n snowboard opgehaald. Ben uiteindelijk voor een K2 Parkstar 157 wide met Union Force bindingen en Burton Moto boots. Aangezien ze in de shop geen Ride Machete in een 157 wide hadden ben ik voor een alternatief gegaan. (tevens omdat ik hem voor een redelijke korting kon krijgen)

Ben er erg blij mee en vooral erg veel zin om het uit te proberen :D Van de week maar eens naar zoetermeer...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:13:39 #212
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_91860300
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Iemand een idee waar ik die adapters voor bootverwarming kan kopen? Want ik zweet nogal in die dingen en ik meen ergens gehoord te hebben dat ze zo wel lekker van binnenuit opdrogen.
Nog maar een keertje.... Iemand dit wel eens uitgeprobeerd als droger? Ik weet dat mijn boots een soort usb-aansluiting voor zo'n heater hebben. Of zal ik maar eens naar Duijvestein rijden van 't weekend?
pi_91862861
@Paradijsvogeltje

En gewoon een prop oude kranten erin? Dat neemt ook het vocht op en werkt tijdens het kamperen heel goed in m'n bergschoenen. Dan zouden ze na een nachtje wel droog moeten zijn.
pi_91863281
Net een Goliath besteld bij Hot Zone, 50E korting nu :)
Nu alleen nog verse boots en dan kan ik er weer tegen aan dit jaar!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:06:30 #215
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_91863402
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Applemoes het volgende:
@Paradijsvogeltje

En gewoon een prop oude kranten erin? Dat neemt ook het vocht op en werkt tijdens het kamperen heel goed in m'n bergschoenen. Dan zouden ze na een nachtje wel droog moeten zijn.
Heb ik vorig jaar geprobeerd. Ik heb het ook met (hand)doeken geprobeerd.
pi_91863676
Jongens, zo'n trui die sommige als jas gebruiken tijdens het boarden hé. Zijn dat normale truien of hebben ze een speciale naam?
pi_91864297
@ Paradijsvogeltje

En dat hielp dus niet? En ook niet als je binnen zet en de binnenschoen eruit haalt? Moet toch wel drogen in een nachtje lijkt mij.
pi_91866559
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Heb ik vorig jaar geprobeerd. Ik heb het ook met (hand)doeken geprobeerd.
stoel met leuning tegen de verwarming en de schoenen op de kop laten leunen op de rand van de stoel ..binnen een uur droog en je binnenschoen blijft ook gewoon goed...zo heb ik het 2 seizoenen gedaan!
pi_91866697
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef bbbb het volgende:
Jongens, zo'n trui die sommige als jas gebruiken tijdens het boarden hé. Zijn dat normale truien of hebben ze een speciale naam?
ik noem het gewoon een windichte trui aangezien er zo`n speciale voering in zit die geen lucht doorlaat in zit.

ski-trui?
pi_91870420
Volgens mij zijn dat gewoon hoodies met een windbreaker laag erin. Maar er worden ook wel gewone hoodies gebruikt die een maat te groot zijn.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_91870708
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:41 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje over crash pants. Die had ik mijn laatste wintersport geleend van mijn broertje. Dat was de 1e keer dat ik ging snowboarden. Nu ga ik over 2 weken weer een weekje boarden maar dit keer met mijn broertje. Hij heeft dus zijn eigen crash pants aan.

Mijn beviel het wel erg goed. Vooral omdat ik nogal vaak viel in het begin. En ook bij het zitten is het gewoon lekkerder. En je kont wordt ook ietsje minder snel nat.

Nu moet wil ik er dus zelf 1 kopen. Ik zag er bij de perry sport eentje van 30 euro. Maar nu ben ik niet zo'n fan van de perry sport (mede door dit topic ;) ) dus ging ik op internet wat verder rondkijken en kwam ik deze tegen:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=50566

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=59937

Werken die ook goed als crash pants of kan ik toch beter zoiets kopen:

http://www.perrysport.nl/(...)ashAnimatie=liggend/
Ik heb een crashpant van Dainese. Kost wel duur, maar wel goed.
pi_91873849
quote:
Burton heeft truien met dry-ride. Speciale stof ofzo die meer wind/water dicht is. Zal vast meer over staan op google.

Ben btw net terug uit Frankrijk: Saint-fransois-longchamp. Lekker zonnetje gehad, alleen weinig verse sneeuw.

impressie filmpje :P :

Dont snowboard the LINE door Robert van Achterberg
pi_91873878
quote:
bedoel je een softshell ofzo?
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:36:23 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91883739
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Recht? Met hoeken en randjes? Maf!
Volgens mij is het deze:

De pads die er op zitten buigen niet een beetje om je been. Dus je snapt dat het er heel raar uit ziet als je een broek aan hebt.
pi_91884941
Heeft er iemand ervaringen met in je eentje inschrijven voor groepsreizen?

Ik ben nog opzoek naar een reis om mee te gaan, maar ik wil niet in mijn eentje boarden.

Of wellicht is er nog iemand die een reisgenoot zoekt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')