Een vriend van me heeft ook een POC en die is er ook erg tevreden over. Maar POC is wel vrij prijzig dus misschien geen optie voor hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef rooneyelst het volgende:
ben wel een fan van poc aan het worden..hebben hoogstaand spul!
http://www2.pocsports.com(...)gory=20-Ski&id=20240
ik heb zelf een rugbeschermer ervan en ben er zeer over te spreken..denk dat een crashpants vooral passen is en kijken welke het lekkerste zit.
Recht? Met hoeken en randjes? Maf!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef Komakie het volgende:
Bij de skibaan hadden ze vorig jaar Roces. Dat was echt lachwekkend.
Die hadden pads op je dijbeen en die waren recht ipv een beetje naar je been gevormd. Het zag er echt niet uit
M'n broertje heeft die Dainese crashpants en zo'n Dainese rugprotector vest. Leuk en aardig maar dat vest van hem drukt de pants naar beneden waardoor ze niet alles goed beschermen. Ging bij een heel slecht/laag trucje op z'n bek en die pants hadden helemaal geen nutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef BettyWeter het volgende:
Ik heb die crashpants van de Perry 2 jaar geleden gekregen van mijn vriendin met kerst of sinterklaas, niets mis mee hoor.
Heb ook wel eens de wat duurdere gepast, van o.a. Dainese, maar kan niet zeggen dat die nou veel beter zaten of hun werk veel beter deden. Het is uiteindelijk toch maar een stukkie stof / gaas, wat elastiek en padding
Ik moet er wel bijzeggen: ik wilde een crashpants met zachte padding, die harde dingen vond ik niet lekker zitten. Kan me voorstellen dat wanneer het iets technischer wordt een gerenommeerd merk wel aan te bevelen is.
Nog maar een keertje.... Iemand dit wel eens uitgeprobeerd als droger? Ik weet dat mijn boots een soort usb-aansluiting voor zo'n heater hebben. Of zal ik maar eens naar Duijvestein rijden van 't weekend?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Iemand een idee waar ik die adapters voor bootverwarming kan kopen? Want ik zweet nogal in die dingen en ik meen ergens gehoord te hebben dat ze zo wel lekker van binnenuit opdrogen.
Heb ik vorig jaar geprobeerd. Ik heb het ook met (hand)doeken geprobeerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef Applemoes het volgende:
@Paradijsvogeltje
En gewoon een prop oude kranten erin? Dat neemt ook het vocht op en werkt tijdens het kamperen heel goed in m'n bergschoenen. Dan zouden ze na een nachtje wel droog moeten zijn.
stoel met leuning tegen de verwarming en de schoenen op de kop laten leunen op de rand van de stoel ..binnen een uur droog en je binnenschoen blijft ook gewoon goed...zo heb ik het 2 seizoenen gedaan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar geprobeerd. Ik heb het ook met (hand)doeken geprobeerd.
ik noem het gewoon een windichte trui aangezien er zo`n speciale voering in zit die geen lucht doorlaat in zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef bbbb het volgende:
Jongens, zo'n trui die sommige als jas gebruiken tijdens het boarden hé. Zijn dat normale truien of hebben ze een speciale naam?
Ik heb een crashpant van Dainese. Kost wel duur, maar wel goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:41 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje over crash pants. Die had ik mijn laatste wintersport geleend van mijn broertje. Dat was de 1e keer dat ik ging snowboarden. Nu ga ik over 2 weken weer een weekje boarden maar dit keer met mijn broertje. Hij heeft dus zijn eigen crash pants aan.
Mijn beviel het wel erg goed. Vooral omdat ik nogal vaak viel in het begin. En ook bij het zitten is het gewoon lekkerder. En je kont wordt ook ietsje minder snel nat.
Nu moet wil ik er dus zelf 1 kopen. Ik zag er bij de perry sport eentje van 30 euro. Maar nu ben ik niet zo'n fan van de perry sport (mede door dit topic) dus ging ik op internet wat verder rondkijken en kwam ik deze tegen:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=50566
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=59937
Werken die ook goed als crash pants of kan ik toch beter zoiets kopen:
http://www.perrysport.nl/(...)ashAnimatie=liggend/
Burton heeft truien met dry-ride. Speciale stof ofzo die meer wind/water dicht is. Zal vast meer over staan op google.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef bbbb het volgende:
Jongens, zo'n trui die sommige als jas gebruiken tijdens het boarden hé. Zijn dat normale truien of hebben ze een speciale naam?
bedoel je een softshell ofzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef bbbb het volgende:
Volgens mij is het deze:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Recht? Met hoeken en randjes? Maf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |