Ik ben dan alweer thuis dus....quote:
Goeie grutten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef GenesiZ het volgende:
Check deze shit, Ik ben rechts!!!
[ afbeelding ]
Hij is leuk! Al zie je er toch nog moderner uit dan menig Duitser op de piste hoor ;-)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef GenesiZ het volgende:
[ afbeelding ]
omg wat is dees?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef GenesiZ het volgende:
[ afbeelding ]
Haha prachtigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef GenesiZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die plank is serieus zo fout dat hij vet isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef GenesiZ het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet wel verder kunnen. Moet je nog maar eens goed kijken denk ik. Ik weet niet precies tot hoeveel graden, maar als het goed is wel een heel stuk verder dan 25.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:07 schreef -Menn0- het volgende:
Vrijdag naar Val Thorens! Ziiiiiiiiiiin in!![]()
Vandaag even m'n bindingen "afgesteld". Tailback aangepast en de afstand tussen de bindingen.
Klopt het dat Burton Customs een maximale hoek van 25 graden hebben? Ik heb beide kanten nu op 25 graden staan: ...\..../..... ( tekenskills) maar volgens mij had ik eerst 30 - 15 of vergis ik me nu als snowboardgear n00b?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het moet wel verder kunnen. Moet je nog maar eens goed kijken denk ik. Ik weet niet precies tot hoeveel graden, maar als het goed is wel een heel stuk verder dan 25.
Ik snap wat je bedoeld nu, met de burton binding met normale disk kon je ze zeker verder dan 25 graden draaien. Met die EST blijkbaar niet, al snap ik niet waarom je dat zou willen? 15/-15 is een mooie stand toch? (of iets in die buurt) Volgens mij is 25 graden ook al niet zo best meer voor je knieên, en 15 komt wel redelijk in de buurt van een beetje normale stand (van de knieên).quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die schroefjes kunnen niet verder dus kunnen ze toch niet verder draaien?
Ik had even geen rekening gehouden met EST bindingen. Ik heb niet zo veel verstand van die dingen, maar zoals jij ze er op kunnen staan ziet er wel goed uit en als ze dan niet verder kunnen dan 25 graden is dat blijkbaar zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:14 schreef -Menn0- het volgende:
Mij staat iets van dat ik 30/-15 had vorige jaren, maar ik weet het niet zeker want ik hield me er nooit mee bezig. Maar nu ik een eigen board heb, wil ik zoveel mogelijk weten.
Ik ga het gewoon proberen zaterdag kijk wel of het lekker board ja of neeHeb standaard schroevendraaier enzo mee dus kan altijd midden op de piste (bij wijze van spreken) m'n bindingen anders zetten.
Uurtje maar, toen was ik zo op mijn plaat gegaan dat ik niet veel zin meer had. Ik ga vandeweek weer een keertje maar dan langerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die plank is serieus zo fout dat hij vet is
Hoe lang heb je eigenlijk met die gear rond gereden?
Ik moet ook nog eens gaan hardbooten. Kijken of ik het nog kan
True, Truequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:06 schreef kupsani het volgende:
Genesis, die foto is echt superdol!!!!
Da Heuptasje van je maat is echt baas!
Nicequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Komakie het volgende:
Ik krijg achter elkaar facebook berichten dat het sneeuwt in Gerlos
20cm als ik het goed heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
[..]
Nicelag ook echt nog maar 60cm zag ik net op de site, dus op de dalafdaling van de Isskogel lag nog maar 5 waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |