Wat ik er zo snel uit begrijp zijn er 2 varianten... de "gewone Ritalin" en een combi van lang en kortwerkende methylfenidaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kreeg dit vroeger een keer van de psych in plaats van Ritalin. Was hetzelfde middel met dezelfde werking (paar uurtjes) maar onder een andere naam.
Medikinet CR ofzo was het.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:01 schreef Dropkogel het volgende:
Druk zijn heeft ook veel voordelen.
- je stelt niet al te veel dingen uit (uitstellen is een van de meest voorkomende kenmerken)
- je huis is zo schoon (bwwwhahahwhwhahahahhahahahahahaha)
10 x 2 dan 10 x 8 dan 10 x 3............. etc ??quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je een nummer wel op je num-pad kan intoetsen, dan kan je dat toch ook gewoon in je hoofd doen en dan de nummer opnoemen.
Zo onthoud ik nummers, kan zo 50 getallen achter elkaar onthouden binnen zeer korte tijd, visualiseer mij dan gewoon dat ik het aan het intoetsen ben
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef Wickyleaks het volgende:
Morgen begin ik met dextro-amfetamine
Lekker tegenstrijdig is dat gevoel ehquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:36 schreef Crapbag het volgende:
Bluh ik heb eigenlijk een enorme rotschop onder mijn bips nodig, ben vandaag niet vooruit te branden maar wel lekker hyper.....
Dankquote:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig is dat gevoel eh
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef Wickyleaks het volgende:
Morgen begin ik met dextro-amfetamine
Ken het gevoelquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef Crapbag het volgende:
[..]
JaIk heb constant het gevoel " ik moet iets doen, ik moet iets doen" maar vervolgens wel aan de bank vastgeplakt blijven
Van methylfenidaat ga ik kapotquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef useraccount het volgende:
Succes. Ik persoonlijk ben heel tevreden over de drug Dextroamfetamine. De langere halfwaardetijd t.o.v. Methylfenidaat is een stuk fijner, en daarnaast is de up en down ook een stuk subtieler, niet zo gerushed als met Methylfenidaat.
Hopelijk heb je een soortgelijke belevenis.
[..]
Been there, done that.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef Wickyleaks het volgende:
Van methylfenidaat ga ik kapotna 2wkn concerta lag ik op de bank te kwijlen en was ik tot niets meer toe in staat
heeeeeel laag... 3x2,5mgquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef useraccount het volgende:
[..]
Been there, done that.
Met hoeveel mg Dex begin je?
mwah valt wel mee ik heb 2 x 5mg en ik gebruik meestal maar 1 x 5mgquote:
Dat hangt er vanaf hoe je er op reageert. Prijs jezelf gelukkig als je met zo'n dosering resultaat ziet. Ik zit namelijk op 6 maal die dosering dagelijks.quote:
Mijn dosis was 3x10mg, hielp niet. Ben geëindigd met 3x20mg. Helpt het bij jou nu wel? Ik ben er mee gestopt omdat het dus niet helpt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef useraccount het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je er op reageert. Prijs jezelf gelukkig als je met zo'n dosering resultaat ziet. Ik zit namelijk op 6 maal die dosering dagelijks.
Hoeveel mg Concerta en/of Methylfenidaat nam je eerst? 1x 18mg / 3x 5mg?
toen ik begon met concerta begon ik met 1x 36mg, na een week naar 54mg&36mg maar dat ging dus na 2 a 3 dagen al fout..... toen weer terug naar 36 maar ging niet beter en toen maar gestopt....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef useraccount het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je er op reageert. Prijs jezelf gelukkig als je met zo'n dosering resultaat ziet. Ik zit namelijk op 6 maal die dosering dagelijks.
Hoeveel mg Concerta en/of Methylfenidaat nam je eerst? 1x 18mg / 3x 5mg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |