En in t bezit van een geil vriendje.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
CDP is terug en is voorzitter van de Lady Gaga fanclub Nederland
quote:
`quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adele - 21.
Een beter album om de week mee te beginnen kon ik niet wensen.
Nee ik ben te oud voor de breezergeneratiequote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
OMFG weet jij dan helemaal niks!
een FFBB is een FBB met benefits... duh!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben te oud voor de breezergeneratie
Fist Fuck Bare Backing?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
een FFBB is een FBB met benefits... duh!
Ik probeerde me even in jouw dirty mind te verplaatsen... maar daar kwam ik echt alleen maar rotzooi tegenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nou TV, waar het hart van vol is...
my mind is filled with this:quote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik probeerde me even in jouw dirty mind te verplaatsen... maar daar kwam ik echt alleen maar rotzooi tegen
alleen verdorven mensen maken die connectie!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Onschuldig hoor, denken aan een paard met een fallus op het hoofd.
Dat zullen we zaterdag nog wel eens zin danquote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En in t bezit van een geil vriendje.
Laster. Photoshop.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Virtueel EN in slappe toestand... doe mij Ethan Mars maar
[ afbeelding ]
ADHDquote:
Hoe kom jij daar nu alweer aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adele - 21.
Een beter album om de week mee te beginnen kon ik niet wensen.
Die interweb is wijsquote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nu alweer aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nu alweer aan?
Ik word NU al gek van KingofHopeleosoeisieoes's getwitterquote:
Dan unfollow je toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word NU al gek van KingofHopeleosoeisieoes's getwitter
quote:
Ik draai m nog een keerquote:
Nee want heel af en toe staat er iets nuttigs tussen en ik moet nog een beetje op de hoogte blijven voor lowlandsquote:
quote:
Die cd? Die komt vrijdag uit als het goed isquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik steel hem zaterdag wel als ik op de keukentafel lig!
Ow ... ja dan heeft het weinig nutquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die cd? Die komt vrijdag uit als het goed is
Het boeit iedereen geen ene reetquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Bartjebart het volgende:
Tis trouwens wel komisch dat die hele poll nog niet beantwoord is
zie je!quote:Op [url=url=http://forum.fok.nl/topic/981620/1/50#46304729]maandag 19 januari 2007 16:51[/url] schreef Ang3lhet volgende:
Oh heerlijk Kugari-Ken, ik beloof hierbij plechtig om zeker een hele taart in mijn eentje weg te werken, misschien met wat hulp van anderen, waar jij buiten valt want jij hoeft maar 1 stukje, maar die taart gaat sowieso helemaal op.
Echt niet. Ik moet er zaterdag mooi uitzien dus ik ga deze week lijnenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ja, jij gaat de taart heel braaf, helemaal wegwerken, zoals je beloofd hebt! En ja je hebt het beloofd!
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Een jongen uit m'n team is zojuist uit de kast gekomen door een foto van hem en zijn vriendje al zoenende te taggen op Facebook
Kei schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jongens trouwens
Nu mag 't, nu is ie uit de kast
Ik werd altijd bang van zijn kaaklijn.
Heb er een keer mee over de catwalk gelopen voor ESPRIT ... dan voel je je best lelijk ineens
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
As if. You cannot make me.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
If only you still had your gag-reflex... too much cake wouldn't be a problem. But you're just going to have to play with the hand you were dealt... which means you're going to eat that goddamned cake to the last goddamned crumb!
Weet je hoe ze foie gras maken? Zo raak ik ook straks mijn taart kwijt. I never said you had to like it, you just have to gobble it all up... and yes.. I can make you. I'll just sit on you and shovel the pieces of delicious cake down your cake-hole!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
We eten ons vanavond vol met kip in colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En daarna zo rond een uur of 21 is er wel plek voor een stukkie taart ja
Doe je dat ook zo bij je bedpartners?quote:
Jij gaat NIET op me zitten!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Weet je hoe ze foie gras maken? Zo raak ik ook straks mijn taart kwijt. I never said you had to like it, you just have to gobble it all up... and yes.. I can make you. I'll just sit on you and shovel the pieces of delicious cake down your cake-hole!
ik vind het wel lekker ja als ze hun tandjes gebruiken.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Jij gaat NIET op me zitten!![]()
Joris zal me beschermen!!
Die van de Draak?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaat NIET op me zitten!![]()
Joris zal me beschermen!!
Nee de koene blonde hockeyheld!quote:
Met armen zo dik als boomstammen...quote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
Nee de koene blonde hockeyheld!
Bijna hetzelfde
Het gaat niet om de kracht van zijn spieren maar om de kracht van zijn liefdequote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Met armen zo dik als boomstammen...
en met die kracht kan hij WEL een deuk in een pakje zachte boter krijgen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat niet om de kracht van zijn spieren maar om de kracht van zijn liefde
Ik hou niet van hockey, hockeyers, hockeymeisjes, hockeykroegen etcquote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hockeyers altijd zo bekakt niet aantrekkelijk
Alleen Jeroen Hertzberger
[ afbeelding ]
Ja vreemde layout, ff wennenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef Vlarp het volgende:
OMG! Nieuwe fok mobile layout!. Zorgt nu voor nog meer data verkeer!
[Mobile Beta] TouchPhone forum layout voor touchscreens #8quote:Op maandag 17 januari 2011 18:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het irritant dat ik niet meteen pagina 4 of 5 van een topic kan aanklikken.
Nee eerst topic openen, en dan pa snaar de pagina
Is weer een klikje extra, ene overbooooodig klikje!!
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Peter het volgende:
[..]
[Mobile Beta] TouchPhone forum layout voor touchscreens #8
komt er niet aan vooralsnog..
Kip. Dat is een beest zegmaar. En dat is dan geslacht en dan heb je de filet.quote:
maar waarom?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kip. Dat is een beest zegmaar. En dat is dan geslacht en dan heb je de filet.
En die staat in de cola.
Op de wijze van den uil zat in den olmen.quote:
Van mij had 'ie wel wat simpeler gemogen. Een verbeterde versie van die oranje layout ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef Vlarp het volgende:
OMG! Nieuwe fok mobile layout!. Zorgt nu voor nog meer data verkeer!
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Op de wijze van den uil zat in den olmen.
Den kiep stond in den coooolaaaaa, bij't ontsteken van het gas.
Den kiep stond in den coooolaaaaa, bij't ontsteken van het gas.
...
txt_only bestaat ook nogquote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Van mij had 'ie wel wat simpeler gemogen. Een verbeterde versie van die oranje layout ofzo.
Om op te eten?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Peter het volgende:
[..]
[Mobile Beta] TouchPhone forum layout voor touchscreens #8
komt er niet aan vooralsnog..
Vraag het zequote:Op maandag 17 januari 2011 18:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Kun je instellen dat je die alleen op je mobiel te zien krijgt?
Ja.. teveel graphics nu. Volgens mij kost 1 pagina (zonder extra foto's) nu al 1 MB ofzo door alle rommelquote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Van mij had 'ie wel wat simpeler gemogen. Een verbeterde versie van die oranje layout ofzo.
Waar had je hem mee gelokt?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
had ik net toch zomaar mijn buurman op m'n slaapkamer
Hij kwam uit zich zelf...quote:
Spannendquote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij kwam uit zich zelf...
Hij belde aan met de vraag of hij even op m'n slaapkamer mocht zijn...
Hij is via het balkon gevluchtquote:
wassie knap?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
d'r stond een vriend buiten op hem te wachten
Hijs leukquote:
Nou nee maar regelmatig gegil en gedoe hiernaastquote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Want er kómt nogal eens eentje mee?
Hey en hoe is het met je huisdiertje..?
Die er buiten stond te wachten bedoelde ik. Niet die ruziemakende buurman..quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hijs leuk
Heel erg leuk eigenlijkalleen is het volgens mij een grote eikel als je er een relatie mee hebt...
Ow nee totaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Die er buiten stond te wachten bedoelde ik. Niet die ruziemakende buurman..
Het is een schaatser dus da's logischquote:
nee ik ook niet...quote:
Da's wel een hele oude fotoquote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
kijk,dit is nou een cutie
ken die hele gast nietquote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's wel een hele oude foto
En met make-up als zanger van 30 seconds to Mars is het helemaal niks
Ik val niet op Aziaten maar dit is een leuk exemplaarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef welkominspace het volgende:
beetje olie erbij....
[ afbeelding ]
Als je ver genoeg naar onder scrollt zie je zijn hoofd nietquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik val niet op Aziaten maar dit is een leuk exemplaar
Dit is ook wel een leuk hoofdquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef creno het volgende:
[..]
Als je ver genoeg naar onder scrollt zie je zijn hoofd niet
Ik vind die van Plus nog wel grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Die supermarkten doen echt hun best om de meest tenenkrommende reclame te maken he... die van Plus is zo mogelijk nog kutter dan die van de C1000 met Tineke Schouten
Jouw ondertitel(bij je naam)quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind die van Plus nog wel grappig
Jared Leto.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
kijk,dit is nou een cutie
Wel als ie slap is, dacht ik. Geen stijve paal.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:10 schreef welkominspace het volgende:
blote pielemans mocht je niet posten toch?
zit namelijk een hele mooie man aan vast
[ afbeelding ]
deze ehhm...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel als ie slap is, dacht ik. Geen stijve paal.
Halfstok?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
deze ehhm...
twijfelgeval.
iig niet slap
Nee, dat was hem niet, maar dat vanzelfsprekend vinden komt meer in de buurt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef welkominspace het volgende:
nee heb je ,ja kun je krijgen
dat was het
En AH loopt weer voor door geen reclames meer uit te zenden (ivm dood van Albert Heijn, dat wel..)quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Die supermarkten doen echt hun best om de meest tenenkrommende reclame te maken he... die van Plus is zo mogelijk nog kutter dan die van de C1000 met Tineke Schouten
Tineke Schouten en leuk doen!?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Die van AH vind ik altijd leuk
De rest zijn pogingen om net zo leuk te doen
sommige topics daarquote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Peter het volgende:
viele spass
Welke Homo-fokker ontdek je er het eerst?
Wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef welkominspace het volgende:
wonderer doe eens wat laten horen
ff een vraagje aan je
Hoeveel kost een motelkamer gemiddeld?quote:
Motelkamer waar?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Hoeveel kost een motelkamer gemiddeld?
deze zomer wil ik namelijk voor een project op verschillende plekken filmen maar vraag me af wat je nou kwijt bent als je een kamer voor een maand wil huren ofzo.
das nogal watquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Motelkamer waar?Het binnenland van Wisconsin of in de buurt van Muscle Beach?
Ik zou zeggen $50 - $100 per nacht.
Ik betaal geen centquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
das nogal wat
Wat zijn jouw maandlasten eigenlijk ongeveer?
dus een maand eten drinken+wonen ?
auto en verzekeringen en belasting enzo weggelaten?
dat mag een flink huis zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik betaal geen cent
Maar ik geloof dat we zo'n $400 aan boodschappen uitgeven, $120 aan buiten de deur eten en $2500 aan de hypotheek.
Ja, is het ook. En een schijtdure hypotheek natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat mag een flink huis zijn
maar 400 per maand aan boodschappen?
dat valt wel weer mee
en is die 400 voor 1 of 2 personen?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, is het ook. En een schijtdure hypotheek natuurlijk
Ja vast, want ze zenden bij jullie aangepaste reclameblokken uitquote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef welkominspace het volgende:
ik zie trouwens nooit een plus reclame (meer) hoor.
zal wel komen omdat ze hier in het noorden niet veel zitten ofzo
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja vast, want ze zenden bij jullie aangepaste reclameblokken uit
Twee. Ik vind het best veel eigenlijk, jij niet? Ligt er ook een beetje aan wat je allemaal koopt natuurlijk, en waar je het koopt. Hetzelfde boodschappenlijstje kost in de ene staat $100 en in de andere $300.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en is die 400 voor 1 of 2 personen?
ik geef zelf ruim 550 per maand aan boodschappen uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee. Ik vind het best veel eigenlijk, jij niet? Ligt er ook een beetje aan wat je allemaal koopt natuurlijk, en waar je het koopt. Hetzelfde boodschappenlijstje kost in de ene staat $100 en in de andere $300.
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik geef zelf ruim 550 per maand aan boodschappen uit.
maar dat ligt mss ook een beetje aan mij
Dat was alleen afgelopen vrijdag...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef Peter het volgende:
[..]
En AH loopt weer voor door geen reclames meer uit te zenden (ivm dood van Albert Heijn, dat wel..)
drank en drugs ligt op het zelfde bedrag geloof ikquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij ook jaDecadent mannetje.
550.- voor 1 persoon 1 maand eten?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik geef zelf ruim 550 per maand aan boodschappen uit.
maar dat ligt mss ook een beetje aan mij
En toch komt het steeds meer voor...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nu je het zo zegt klinkt het idd niet zo heel logisch
ik eet voor 2quote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
550.- voor 1 persoon 1 maand eten?
blijf je toch lekker zitten?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef wonderer het volgende:
Ik wilde drie uur geleden al douchen, kan mezelf niet eens bewegen op te staan
Ik heb het koud en ik stink.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
blijf je toch lekker zitten?
of heb je haast ofzo?
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l!
Mercedes en Rachel gaan Take Me Or Leave Me van RENT doen in Glee <3
Ik sprong van de bank toen ik t las!
Ja dan nog... ik eet nog niet eens voor 300.- per maand geloof ik...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik eet voor 2
en voor 2 personen(woon thuis) zal het rond de 650 zitten denk ik
maar ik koop ook altijd allemaal dure shit
Dan snap ik echt niet dat het tweede gesprek er nog niet van gekomen isquote:
Juist samen eten 's avonds zijn goeie momenten voor een goed gesprek...quote:
tis wel goed zo,ze lijkt er niet mee te zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan snap ik echt niet dat het tweede gesprek er nog niet van gekomen is
Daar gaat het niet om...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis wel goed zo,ze lijkt er niet mee te zitten
en zoals het nu lijkt moet ik een visum aanvragen om de US binnen te komen.
omdat strafblad enzo....
we zien elkaar amper.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Juist samen eten 's avonds zijn goeie momenten voor een goed gesprek...
mijn ouders hebben het H-woord ook 1,5 jaar genegeerd toen ik het eenmaal had uitgesproken dus ik snap het welquote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan snap ik echt niet dat het tweede gesprek er nog niet van gekomen is
Ow nee sorry, dan is het heel begrijpelijk... als jij het snapt, ja dat maakt het logischquote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mijn ouders hebben het H-woord ook 1,5 jaar genegeerd toen ik het eenmaal had uitgesproken dus ik snap het wel
het H-woordquote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mijn ouders hebben het H-woord ook 1,5 jaar genegeerd toen ik het eenmaal had uitgesproken dus ik snap het wel
En jij deed wel pogingen om het er over te hebben?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt welquote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's wel een hele oude foto
En met make-up als zanger van 30 seconds to Mars is het helemaal niks
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow nee sorry, dan is het heel begrijpelijk... als jij het snapt, ja dat maakt het logisch
Leukste meezing nummer, naast Let's go out tonightquote:
ik heb juist een hele goede band met m'n moeder.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms vraag ik me af of ik de enige ben die wel een goede band met zijn ouders heeft, ook na mijn uit-de-kast-koming.
Ja dat weet ikquote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ouders kunnen af en toe raar reageren... en nu ben ik pitten
Ja, stomme films kunnen ook heel tof zijn, maar ik heb toch liever eentje met wat dialoog er in.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb juist een hele goede band met m'n moeder.
we zijn alleen niet zulke praters
De eerste 3 dagen wel... toen heb ik opmerkingen naar mijn hoofd gekregen waarna ik er zelf niet meer op door ben gegaan en daar zaten ook opmerkingen tussen die ik mijn vader nog steeds maar moeilijk kan vergeven...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jij deed wel pogingen om het er over te hebben?
Ik met m'n vader wel, maar das niet zo'n prater ookquote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms vraag ik me af of ik de enige ben die wel een goede band met zijn ouders heeft, ook na mijn uit-de-kast-koming.
ja, ik geloof dat het wel goed is gevallen uiteindelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar WiS heeft aangegeven dat zijn moeder best ok reageerde, maar dat hij alleen nog het gevoel had dat ze nog met iets zat... dus in basis was het mogelijk om het te bespreken volgens mij...
De mijne ook..........quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn ook nog heel ouderwets gelukkig bij elkaar enzo.
das idd bijzonder tegenwoordigquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
De mijne gelukkig nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Roel's bergenbotersuiker taartquote:
is dat nou christina met die moeilijke achternaam?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat heeft die zich laten gaan![]()
She is NOT Bianca!quote:
Nee. Dit is Christina Aguilera.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is dat nou christina met die moeilijke achternaam?
Daar heb ik net zo lang mee onder 1 dak gewoond als met mijn ouders ( 2 onder 1 kap, ze woonde er al toen ik er geboren werd). Die is eind september overleden.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En die oude buuf, is die overleden of ben je verhuisd?
Ik heb geen idee.quote:
Nee je moet ze niet uitdrukken joh. je moet ze met een naald doorboren en dan open scheuren...quote:
blij dat ik geen grootouders oid heb.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef Peter het volgende:
M'n oma wet het ook (via de familie), maar ik denk dat ze zich er nog niet heel goed raad mee weet.. Ze is dan ook al licht dementerend..
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
blij dat ik geen grootouders oid heb.
dat is bij ons dus gebeurd,ging primaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou het wel erg vinden als mijn twee overgebleven grootouders er niet meer zouden zijn. Denk dat de familie dan uit elkaar valt en elkaar nauwelijks meer gaat zien. En ik weet dat heel veel mensen niet zo van familiedingen houden, en ik meestal op het moment zelf ook niet bijzonder, maar toch zou ik niet graag zonder zitten.
Ik heb ook een goede band met mijn ouders.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
leuk-laconiek ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe mijn grootouders zouden hebben gereageerd op mijn coming out. Waarschijnlijk net zo laconiek als mijn ouders
Yeah.quote:
een van de eerste dingen die m'n moeder zei was dat ik dus wel een leuke jongen moet uitzoeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah.
Mijn oma reageerde 40 jaar geleden al met "Nou leuk toch, extra schoonzoon erbij" op de opmerking dat mijn oom wel een homo leek met zijn gescheurde spijkerbroek.
4quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
Hoeveel heb je er dan? en waar? En wat?
Nou ja, het heeft best een grote impact op je leven, over het algemeen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:58 schreef welkominspace het volgende:
ik doel meer op het punt dat je zowat een identiteitscrisis krijgt als het begint te spelen.
terwijl het in werkelijkheid maar een klein detail in je persoonlijkheid is.
valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het heeft best een grote impact op je leven, over het algemeen.
Ik denk dat dat meer aan jouw laid back natuur ligt dan aan het feit dat het geen groot probleem is. Je kunt anderen niet veroordelen omdat jij iets wel of niet ervaart. Die anderen zijn jou niet en zitten niet in jouw situatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef welkominspace het volgende:
ik heb de ophef iig nooit begrepen
dat zal het zijn iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan jouw laid back natuur ligt dan aan het feit dat het geen groot probleem is. Je kunt anderen niet veroordelen omdat jij iets wel of niet ervaart. Die anderen zijn jou niet en zitten niet in jouw situatie.
Wacht ff hoor... wie scheet er hier 7 kleuren stront omdat ie z'n moeder moest vertellen dat ie homo is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef welkominspace het volgende:
ik heb de ophef iig nooit begrepen
dan kan ik het nog wel raar vinden toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff hoor... wie scheet er hier 7 kleuren stront omdat ie z'n moeder moest vertellen dat ie homo is?
IMO als je de ophef niet ziet, dan zou je er zelf minder/geen problemen mee moeten hebben...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan kan ik het nog wel raar vinden toch?
ik zie de ophef niet erover niet omdat het allemaal gevoelsmatig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
IMO als je de ophef niet ziet, dan zou je er zelf minder/geen problemen mee moeten hebben...
zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:54 schreef wonderer het volgende:
Dan kun je toch ook wel redenen bedenken waarom anderen het wel vervelend vinden?
Moet je ff met Mike_Hunt gaan pratenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef welkominspace het volgende:
toch maf dat uit de kast komen zo moeilijk is voor de meeste homo's
want het stelt niet eens zo heel veel voor![]()
Wacht.... we hebben het nu al een tijd over je coming out gehad in dit topic... en dat je het je moeder ging vertellen en dat het spannend was en etc etc bla bla... en INEENS stelt het niks voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zie de ophef niet erover niet omdat het allemaal gevoelsmatig is natuurlijk.
en daar denk ik veel over na
maar ik probeer altijd alles te analyseren
in principe niet nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht.... we hebben het nu al een tijd over je coming out gehad in dit topic... en dat je het je moeder ging vertellen en dat het spannend was en etc etc bla bla... en INEENS stelt het niks voor?
Ja, die drempl had je toch zelf net zo goed ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in principe niet nee.
Ik ben gewoon benieuwd wat die drempel veroorzaakt op het moment dat je het wil vertellen
heb je met ergens zien beweren dat ik die niet heb?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die drempl had je toch zelf net zo goed ook?
..........quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb je met ergens zien beweren dat ik die niet heb?
dat is het hem juist
zijn jullie nou echt zo slecht in begrijpend lezen?
Pakken is geen probleem, moet ik het ook opdrinken?quote:
Die angst en die zenuwen heb je toch zelf ook gehadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:53 schreef welkominspace het volgende:
het komt er gewoon op neer dat ik wil weten wat nou die angst/zenuwen veroorzaakt.
is dat nou zo fucking moeilijk te begrijpen?
dude wtf ,echt ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die angst en die zenuwen heb je toch zelf ook gehad
Ieder kind wil toch dat zijn ouders trots op hem zijn?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:53 schreef welkominspace het volgende:
het komt er gewoon op neer dat ik wil weten wat nou die angst/zenuwen veroorzaakt.
is dat nou zo fucking moeilijk te begrijpen?
jij snapt mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ieder kind wil toch dat zijn ouders trots op hem zijn?
De angst voor de afwijzing wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |