En in t bezit van een geil vriendje.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
CDP is terug en is voorzitter van de Lady Gaga fanclub Nederland
quote:
`quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adele - 21.
Een beter album om de week mee te beginnen kon ik niet wensen.
Nee ik ben te oud voor de breezergeneratiequote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
OMFG weet jij dan helemaal niks!
een FFBB is een FBB met benefits... duh!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben te oud voor de breezergeneratie
Fist Fuck Bare Backing?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
een FFBB is een FBB met benefits... duh!
Ik probeerde me even in jouw dirty mind te verplaatsen... maar daar kwam ik echt alleen maar rotzooi tegenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nou TV, waar het hart van vol is...
my mind is filled with this:quote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik probeerde me even in jouw dirty mind te verplaatsen... maar daar kwam ik echt alleen maar rotzooi tegen
alleen verdorven mensen maken die connectie!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Onschuldig hoor, denken aan een paard met een fallus op het hoofd.
Dat zullen we zaterdag nog wel eens zin danquote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En in t bezit van een geil vriendje.
Laster. Photoshop.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Virtueel EN in slappe toestand... doe mij Ethan Mars maar
[ afbeelding ]
ADHDquote:
Hoe kom jij daar nu alweer aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adele - 21.
Een beter album om de week mee te beginnen kon ik niet wensen.
Die interweb is wijsquote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nu alweer aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nu alweer aan?
Ik word NU al gek van KingofHopeleosoeisieoes's getwitterquote:
Dan unfollow je toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word NU al gek van KingofHopeleosoeisieoes's getwitter
quote:
Ik draai m nog een keerquote:
Nee want heel af en toe staat er iets nuttigs tussen en ik moet nog een beetje op de hoogte blijven voor lowlandsquote:
quote:
Die cd? Die komt vrijdag uit als het goed isquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik steel hem zaterdag wel als ik op de keukentafel lig!
Ow ... ja dan heeft het weinig nutquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die cd? Die komt vrijdag uit als het goed is
Het boeit iedereen geen ene reetquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Bartjebart het volgende:
Tis trouwens wel komisch dat die hele poll nog niet beantwoord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |