ah, beterquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben vandaag nog ziek thuis, maar ik ga morgen weer werken
Ook al griep?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben vandaag nog ziek thuis, maar ik ga morgen weer werken
Een shop beginnen waar je tegen betaling kan gamen een hele middagquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ok.... stel! Ik word ontslagen.... wat zal ik dan gaan doen???
Ik wil iets leuks!
Op zich wil ik ook wel voor mezelf beginnen, maar ik weet gewoon niet wat
Vervelendquote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vorige week griep gehad....
Nu nog even rusten, ben nog wel steeds soms duizelig
Dat is minderquote:Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben alleen maar kut telefoontjes en kutmailtjes aan het oplossen
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een shop beginnen waar je tegen betaling kan gamen een hele middag![]()
ik ga nu voor de laatste keer Harry Potter uitspelen.... geloof me of niet, dat wil jij nietquote:
okequote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef Kally het volgende:
Ik ben er deze week bijna niet, heb even andere dingen te doen
Okidokiquote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef Kally het volgende:
Oeh bah, Zieke leerlingen ofzo. Of spijbelaars?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedere maandag is het weer raak
Nee docenten en opleidingsmanagers die de hele dag door wat te zeiken hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah, Zieke leerlingen ofzo. Of spijbelaars?
dat is eigenlijk best triestquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee docenten en opleidingsmanagers die de hele dag door wat te zeiken hebben.
En de regels die ze zelf hebben opgesteld proberen te ontduiken..
Siepjequote:Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef Kally het volgende:
is het haar dat het hem doet denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
17Ze lijkt wel 30
[ afbeelding ]
Miss America
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedere maandag is het weer raak
iedereen is hard aan het werkquote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Kally het volgende:
Lekker druk hier
Anyways, maandag zit erop
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me net ingeschreven in Rotterdam, nu ben ik een echte Rotterdammert.
Gras draaide vanochtend, toen ff voor het eerst geluisterd.quote:
De muziek die Gras draait is niet echt mijn smaak...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gras draaide vanochtend, toen ff voor het eerst geluisterd.
Vind het wel een leuk idee![]()
En leuke muziek
Ok, nouja vond het wel leuk om te luisteren ongeacht wie er draaitquote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De muziek die Gras draait is niet echt mijn smaak...
Paul draait leuk en relaxed. En Driepink
De muziek die nu is vind ik ook niet zoquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, nouja vond het wel leuk om te luisteren ongeacht wie er draait
Ik ga luisteren naar jullie beidequote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga donderdag weer, na mij is Sympho
Hey patjequote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga donderdag weer, na mij is Sympho
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me net ingeschreven in Rotterdam, nu ben ik een echte Rotterdammert.
Goedenavond Nelisquote:
Was vandaag idd erg rustig, zou het komen door Blue Monday?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef crv het volgende:
we hebben ineens echt een leegloop gehad hier he![]()
weet ik niet, heb het gevoel dat we een erg rustige periode tegemoet gaan hier, meerdere hebben een afkoelperiode aangekondigtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was vandaag idd erg rustig, zou het komen door Blue Monday?
Oké, dat heb ik even gemist dusquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef crv het volgende:
[..]
weet ik niet, heb het gevoel dat we een erg rustige periode tegemoet gaan hier, meerdere hebben een afkoelperiode aangekondigt
Maar natuurlijk, zit nog steeds heerlijk thuis bij het kacheltjequote:
heeee race-eendquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, zit nog steeds heerlijk kachel thuis
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, zit nog steeds heerlijk thuis bij het kacheltje
Hoe komt dat zo?quote:
Oh, dat is minderquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de hele dag al, ik begin te vermoeden dat ik koorts heb
Ik kijk gezellig met je meequote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Zo terug van sporten
Nu even GTST kijken
Dat geluidje erbij *pok*quote:
Kally!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Hoi, ik wou lezen maar mijn boek boeit niet
welk boek?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Hoi, ik wou lezen maar mijn boek boeit niet
Herinner mij van Liz Rigbey, het is wel goed maar kom er niet inquote:
Groter maatje boek kopenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Herinner mij van Liz Rigbey, het is wel goed maar kom er niet in
quote:
die ken ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Herinner mij van Liz Rigbey, het is wel goed maar kom er niet in
Mijn manager had mij een zooi boeken gegeven, ze is overgestapt op e-books dus doet nu zo zachtjes haar boekenkast weg, en ik ben een lezer dusquote:
Hoiquote:
Symphquote:
wat fijn dat de operatie geslaagd isquote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef crv het volgende:
De operatie bij mijn schoonpa lijkt gelukt![]()
Nu begint het gebruikelijke gezenuw weer van mijn schoonouders hoe die thuis moet komen.
We hebben allemaal al100 keer gezegd dat ze eerst maar eens moeten afwachten wanneer die naar huis mag.
Goed nieuwsquote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef crv het volgende:
De operatie bij mijn schoonpa lijkt gelukt![]()
Nu begint het gebruikelijke gezenuw weer van mijn schoonouders hoe die thuis moet komen.
We hebben allemaal al100 keer gezegd dat ze eerst maar eens moeten afwachten wanneer die naar huis mag.
nee niet altijd, maar dat stel is sowieso nerveus met alles. Af en toe wordt je er echt gek vanquote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat fijn dat de operatie geslaagd is
mensen op leeftijd zijn altijd zenuwachtig he
ik ken dat mijn ex schoonouders zijn ook zoquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef crv het volgende:
[..]
nee niet altijd, maar dat stel is sowieso nerveus met alles. Af en toe wordt je er echt gek van
het was geslaagd dus?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
http://www.toondemusical.nl/video/toon-vier-maten
http://www.toondemusical.nl/video/toon-pijpenstelen
ik snap, mijn opa is ook zoquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef crv het volgende:
[..]
nee niet altijd, maar dat stel is sowieso nerveus met alles. Af en toe wordt je er echt gek van
Ja absoluut. het is een hele integere kijk in het leven van Toon, en muzikaal is het perfekt (wat een stem heeft Alex) en de conferences zijn echt zoooo om te lachen. Hij doet het echt bijna eng briljant goedquote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
het was geslaagd dus?
is het ook wat voor een niet Toon fan?
Gelukkig ben jij al gek, dat scheeltquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef crv het volgende:
[..]
okequote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja absoluut. het is een hele integere kijk in het leven van Toon, en muzikaal is het perfekt (wat een stem heeft Alex) en de conferences zijn echt zoooo om te lachen. Hij doet het echt bijna eng briljant goed
Heul welquote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke
ik ga het onthouden, Alex Klaasen is echt goed he.
dat die man nog niet super bekend is
Ik las vroeger ook heeeel erg veel....quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn manager had mij een zooi boeken gegeven, ze is overgestapt op e-books dus doet nu zo zachtjes haar boekenkast weg, en ik ben een lezer dus
Ja hij is echt goed, en zijn stemgeluid is echt zo goed en begeerst.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke
ik ga het onthouden, Alex Klaasen is echt goed he.
dat die man nog niet super bekend is
Die wil ik ook nog lezen, zo heb ik ook nog een leuk boek over tovenaars, elfjes en dat soort dingenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las vroeger ook heeeel erg veel....
Maar meer boeken over heksen etc...
De Wicca serie![]()
[ afbeelding ]
Maar wel briljantquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde kant van Alex
Niet? Het is echt een heerlijke rolquote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zeker, maar in zijn palmares wordt het niet eens genoemd op de site
ik kwam ze vorige week nog tegen, toen ik alles in dozen aan het doen wasquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog lezen, zo heb ik ook nog een leuk boek over tovenaars, elfjes en dat soort dingen
O ik wil ze wel een keer lenenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kwam ze vorige week nog tegen, toen ik alles in dozen aan het doen was
Ik heb de gehele serieWel in Nederlands.... en ik heb nog een serie.... volgens mij circle ofzo
Weet even niet hoe het heet, ook zo heeerlijk weg lezen
is goed hoorquote:
Klopt, maar ik denk dat mede door zijn rol als Jari, hij meer bekendheid heeft en nu meer gaat doorbreken daarinquote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jariwas geweldig
maar ik bedoel echt als cabertier/musicalartiest
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zeker, maar in zijn palmares wordt het niet eens genoemd op de site
en Marco Borsatoquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij is echt goed, en zijn stemgeluid is echt zo goed en begeerst.
Hij is ook de enige die herman van Veen kan imiteren op de goede manier
Boekenkastenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is goed hoor
Alleen zitten ze nu in dozen en achter het schot
In mijn nieuwe computerkamer, komt ook een grote boekenkast, die ik wil vullen
ik mag het hopen, die man heeft zoveel talent.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat mede door zijn rol als Jari, hij meer bekendheid heeft en nu meer gaat doorbreken daarin
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Boekenkasten
Ik heb altijd zo'n bibliotheek gewild, vol met boeken, en dan met zo'n verrijdbare ladder erlangs
Ik kijk geen Paul de Leeuwquote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik mag het hopen, die man heeft zoveel talent.
ken je zijn optreden bij Paul de Leeuw?dat hij een liedje van kinderen voor kinderen zong?
Volgens mij is er hier vlakbij een huis wat dat heeft, als ik het goed zag in die glimp, en dan zo'n heerlijke wegzak stoel erin en een open haard en lezen maarquote:
dat optreden was echt zooo leukquote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk geen Paul de Leeuw
Maar dat hij talent heeft is op zeker ja
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al gek, dat scheelt
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
leuk he
vooral als hij snel gaat wisselen zegmaar
dat ook, en dat hij zo snel van laag naar hoog en weer terug kan schakelenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Hij heeft echt wel een prachtige stem ook
Ja dat is knapquote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook, en dat hij zo snel van laag naar hoog en weer terug kan schakelen
Jaquote:
Nic en Seanquote:
nah had ik niet, maar ik heb dan ook niets met mannenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
Sean Connery, de enige man van toen 65 waarvan je zei wow
Maar zelfs jij moet toegeven dat die man bomvol charisma zitquote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
nah had ik niet, maar ik heb dan ook niets met mannen
George Clooney wordt een waardige opvolgerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
Sean Connery, de enige man van toen 65 waarvan je zei wow
en dit is echt zoooooo fucking moeilijkquote:
Hmm, net iets minder mannelijk, wel heel erg leuk jaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
George Clooney wordt een waardige opvolger
Ik wil ook een badquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven
En dat is niet goed
Hmmzzz lezen is eigenlijk wel een goed plan![]()
Even bad vol laten lopen
absoluut,quote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar zelfs jij moet toegeven dat die man bomvol charisma zit![]()
En die heerlijke smeuige stem
die man wordt echt mooi oudquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, net iets minder mannelijk, wel heel erg leuk ja
Zelfs daar is hij leukquote:
O dat zekerquote:
ik vindt hem in entrapment erg coolquote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfs daar is hij leuk
[..]
O dat zeker
Hoe knap is het met verdraaide stem nog zo te kunnen zingenquote:
blijf je binnen komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Met Catherine toch? Ja die is goedquote:
Kallyquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Met Catherine toch? Ja die is goed
Hoi pgr![]()
Ja die is ook geweldig..quote:
Sterkte c_aquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben moe joh, geen idee waar het aan ligt....
Ik denk dat ik even in bad ga relaxen.... zonder iphone want ik irriteer me rot aan de nieuwe layout.
Op de ipad issie echt mooi en overzichtelijk maar op zo'n klein mobieltje
Hmzzzz.. en ik heb koppijn.
Morgen weer werken
Ik vind die layout wel mooiquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben moe joh, geen idee waar het aan ligt....
Ik denk dat ik even in bad ga relaxen.... zonder iphone want ik irriteer me rot aan de nieuwe layout.
Op de ipad issie echt mooi en overzichtelijk maar op zo'n klein mobieltje
Hmzzzz.. en ik heb koppijn.
Morgen weer werken
volgens mij ben ik een van de weinige Nederlanders zonder mobiel internetquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij ben ik een van de weinige Nederlanders zonder mobiel internet
je bent een omgekeerde pionierquote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij ben ik een van de weinige Nederlanders zonder mobiel internet
ja hij is wel mooi, maar op zo'n klein mobieltje is het gewoon kut.quote:
hoezo niet vergrotenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hij is wel mooi, maar op zo'n klein mobieltje is het gewoon kut.
De letters zijn klein, ik kan niet meer vergroten, je kan niet meer zien wie als laatst gepost heeft, en hoelaat er gepost is.....
ow en hoeveel post er zijn, je kan niet zien of je bijna de lapo heb
normaal kon ik vergroten, als ik een stuk tekst wilde lezen, met de nieuwe layout kan dat niet meer...quote:
Ik zie achter jou post gewoon de tijd staan, en in de vorige mobiele layout zag je ook niet hoe ver die was, gaf hij aan nog zoveel posts en dan sluit hij automatisch toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hij is wel mooi, maar op zo'n klein mobieltje is het gewoon kut.
De letters zijn klein, ik kan niet meer vergroten, je kan niet meer zien wie als laatst gepost heeft, en hoelaat er gepost is.....
ow en hoeveel post er zijn, je kan niet zien of je bijna de lapo heb
ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
normaal kon ik vergroten, als ik een stuk tekst wilde lezen, met de nieuwe layout kan dat niet meer...
Ik heb het over de iphone he
geef mij maar gewoon mijn 24"breedbeeldquote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
Ow en mijn beeld is al vergroot vergeleken de vorige, die was echt klein
ik bedoel in je MyATquote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie achter jou post gewoon de tijd staan, en in de vorige mobiele layout zag je ook niet hoe ver die was, gaf hij aan nog zoveel posts en dan sluit hij automatisch toch?
Ow oke, dat klopt jaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bedoel in je MyATIk klikte daar altijd op, en dan kon ik zien of er na mij nog gepost was en hoelaat
![]()
Ja en dat laatste heb je niet meer....
nou dan kan je je escherm toch niet groter maken met de nieuwe layout?quote:
quote:
quote:
Badder zequote:
Mijn UI is dan ook zo uitermate mooiquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
Ik zie alleen niet iedereen zijn UI, wel die van mezelf en pgr
die van mij gaat snellerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn UI is dan ook zo uitermate mooi
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij gaat sneller
Ik kan trouwens niet in een Mini rijden, ik kan het gas en de rem niet afzonderlijk bedienen
net aanquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net aan
Ik wilde er ooit een hebben maar ik kwam het terrein niet af met de proefrit
voorstoelen eruithalenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net aan
Ik wilde er ooit een hebben maar ik kwam het terrein niet af met de proefrit
Ik ookquote:
Wrm niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij gaat sneller
Ik kan trouwens niet in een Mini rijden, ik kan het gas en de rem niet afzonderlijk bedienen
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn ze ook
Maar ja ik pas echt niet
1.91, maar ik lange benen en brede voetenquote:
das langquote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1.91, maar ik lange benen en brede voeten
Ik kan ook met geen mogelijkheid in een Fiat panda bijvoorbeeld
dan nog niet, ik pas niet tussen de stoel en het stuurquote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
das lang![]()
![]()
tenzij ze het dak eruit halen
voorstoelen weg danquote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan nog niet, ik pas niet tussen de stoel en het stuur
The Rockquote:
kan die staan achter het stuur zekerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
voorstoelen weg dan
net als bij Wesley Sneijder in zijn hummer
zoals ik al eerder voorsteldequote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan nog niet, ik pas niet tussen de stoel en het stuur
quote:
niks, ik had kwartetquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met wie ben je aan het kwartetten dan
donequote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwww
Wie wil mij even een test pm sturen?
Ik kijk filmquote:
OMGquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Ow ik heb een prijsje gewonnen
25 gratis fotoafdrukken
ach, wie het kleine niet eert hequote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Ow ik heb een prijsje gewonnen
25 gratis fotoafdrukken
Nee ik wou gaan lezen, maar ik kon me niet concentreren op mijn boekquote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ook niet verwacht dat jij er zou zijn
kijkse
Stewiequote:
O ik ben er wel blij mee, heb nog een paar foto's die ik wil laten afdrukkenquote:
Welk boek?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik wou gaan lezen, maar ik kon me niet concentreren op mijn boek
[..]
Stewie![]()
quote:
Hmzzzz dat leest wat minder iddquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Herinner mij van Liz Rigbey, ik kreeg een stapel van mijn manager die is overgestapt op e-books, dus ze ruimt op, altijd welkom.quote:
Okee leuk..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Herinner mij van Liz Rigbey, ik kreeg een stapel van mijn manager die is overgestapt op e-books, dus ze ruimt op, altijd welkom.
Ook de trilogie van Stieg Larssonquote:
Kallyquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Stewie![]()
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
Arg, alweer 22:00
Ik ga naar bed mensen
Welterustenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
Arg, alweer 22:00
Ik ga naar bed mensen
Nee hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
Is het raar dat ik Sean Connery stiekum geweldig vind
Ow gelukkigquote:
vind wel dat er achterlijk veel reclame is of ligt dat aan myquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
Is het raar dat ik Sean Connery stiekum geweldig vind
SBS campingzenderquote:Op maandag 17 januari 2011 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
vind wel dat er achterlijk veel reclame is of ligt dat aan my
Dan ga ik de dvd opzettenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
SBS campingzender
Waarschijnlijk nog hart van Nederland tussendoor ook
Zat er net aan te denkenquote:
Ja uhm hij is veel te oud maar tochquote:
hahaah net alsof RTL geen reclame uitzendtquote:Op maandag 17 januari 2011 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
SBS campingzender
Waarschijnlijk nog hart van Nederland tussendoor ook
Jawel maar nu wel erg veelquote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaah net alsof RTL geen reclame uitzendt
Ja, ben ik erg blij meequote:
lijkt zowiezo of dat steeds erger wordt, we gaan richting USA praktijken.quote:
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt zowiezo of dat steeds erger wordt, we gaan richting USA praktijken.
Leader - reclame- 5 minuten - reclame - etc - reclame - aftiteling
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaah net alsof RTL geen reclame uitzendt
extreem, gewoon niet leuk meerquote:
Jawelquote:
gelukkig voor je is het niet zo druk hierquote:
Ik ben ook vrij rustig vandaag dus komt goed uitquote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig voor je is het niet zo druk hier
KSC is aardig hectisch
beter danquote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij rustig vandaag dus komt goed uit
Mijn schuld zeker he?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig voor je is het niet zo druk hier
KSC is aardig hectisch
O Koen heb ook msn op mijn telefoon nuquote:
handig he, k draai het ook op mn Blackberryquote:Op maandag 17 januari 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
O Koen heb ook msn op mijn telefoon nu
Gaat superquote:Op maandag 17 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
handig he, k draai het ook op mn Blackberry
doet Fok het ook op je foon?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat super
Bij mijn vorige telefoon moest ik refreshen, hoeft nu niet meer, toppie
Yep, ik heb de samsung galaxy, het is net de aaifoonquote:
doet ie de nieuwe layout van Fok mobiel?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, ik heb de samsung galaxy, het is net de aaifoon
Ja, ik vind het wel mooiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doet ie de nieuwe layout van Fok mobiel?
hmmm dan moet ik van deze Blackberry af, ik krijg nog steeds de geel/oranje variantquote:
Echt? O misschien op de torch wel, of heb je die?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan moet ik van deze Blackberry af, ik krijg nog steeds de geel/oranje variant
I care about mequote:
Nee, een Blackberry Bold 8900 nog. Torch wordt bij ons niet besteld, te duur.....quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? O misschien op de torch wel, of heb je die?
Had je mijn boekcover gezien?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, een Blackberry Bold 8900 nog. Torch wordt bij ons niet besteld, te duur.....
En ik heb mn hele leven nooit zelf een computer of GSM gekocht
Dat ga ik niet lezen, krijg er waarschijnlijk nachtmerries vanquote:
Ja en terecht, die vrouw is vreselijkquote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet lezen, krijg er waarschijnlijk nachtmerries van
Ja, dacht ik alquote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en terecht, die vrouw is vreselijk
Whahahahaquote:
Neem maar een bakkie theequote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet nog even een kop thee. Misschien nog even wat tennis kijken, als het er al op is. Slapen heeft nog geen zin. Net een boek uit gelezen, dus lezen moet ook nog even wachten..
Welterustenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef crv het volgende:
toch handig die dvd
film klaar, fles leeg dus bedtijd
Ik denk dat ik hem op foto laat zetten en ophang boven mijn bedquote:
Slaap lekker crvquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef crv het volgende:
toch handig die dvd
film klaar, fles leeg dus bedtijd
Briljant nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |