Nee, jij bent mooierquote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm nee, zo'n figuur heb ik niet
Het heeft ook niks met het weer van doen, maar het schijnt zo te zijn dat mensen deze dag als somber ervaren.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ziet er qua somberheid buiten minder erg uit dan vrijdag nota bene
toen bleef het echt de hele dag donker zowat
hmmm da's dan weer minderquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met het weer van doen, maar het schijnt zo te zijn dat mensen deze dag als somber ervaren.
En een eng detail is dat een buurman van mij ooit een keer zelfmoord pleegde op deze dag.
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Trevland het volgende:
Stomme zij![]()
zo maar eens zien of ik bij de dokter terecht kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha zat ook aan zoiets te denkenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?
I know, I know, ik probeerde er een positieve wending aan te geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je al dat deze maandag geldt als depressiefste maandag van het jaar? Dat schijnt zo te zijn, de derde maadag van januari zien mensen als de somberste dag van het jaar.
Misschien willen de beheerders van de site jullie wat vertellen dat ze uitgerekend vandaag een feestdag voor jullie bedenken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een gebroken hart en daar laat je de dokter naar kijken?Ben laatst met judo met mijn zij op iemand zijn benen terecht gekomen en nu is het hopeloos en heeft het wel lang genoeg geduurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, een andere zij dus dan ik dachtquote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben laatst met judo met mijn zij op iemand zijn benen terecht gekomen en nu is het hopeloos en heeft het wel lang genoeg geduurd
Nee tussen haar en mij gaat het goedquote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, een andere zij dus dan ik dacht![]()
.
Maar wel verstandig om dan even naar de dokter te gaan.
Wat dacht jij dan, viespeuk?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, een andere zij dus dan ik dacht![]()
.
Maar wel verstandig om dan even naar de dokter te gaan.
Dat ze dat maar laatquote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht aan een vrouw die zijn hart had gebroken.
Gewoon niet denkenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht aan een vrouw die zijn hart had gebroken.
ik dobber aan een opblaaspop door de Lekquote:
De kamer van broermuck is leeggespoeld?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dobber aan een opblaaspop door de Lek
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dobber aan een opblaaspop door de Lek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |