abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2011 @ 20:37:57 #151
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_91817083
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef Estrys het volgende:
In de woonkamer diaan, Daar komt hij straks in het nieuwe huis ook. heb je nog niet gefeliciteerd trouwens. Bij deze!
Dankjewel. Tinuviel ook.

Okay. Ik wil hem hier ook in de woonkamer maar Peace is het er niet helemaal mee eens omdat ie erg groot is. :D Handig bedacht van ons. :@ Volgens mij is hij ook zo weer afgebouwd, dan bouw ik hem gewoon steeds op en af. Toch?
Make love, not war ☮
  maandag 24 januari 2011 @ 20:40:11 #152
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_91817232
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef Fruppel het volgende:
Afgelopen tijd niet vaak op Fok geweest maar ga mijn best doen wat vaker te komen ;)
Ben je zwanger? O-).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_91818521
DJMO, kan je volgende keer niet weer voorop proberen?
Ik kan niet echt een verband bedenken met het fietsen eigenlijk, maar het is ook wel vaak zo om echt toevallig te zijn...
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 21:06:29 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91818935
Hij is te groot voor voorp Nijna, en de verklaring van Evenstar (die ik per pm had gevraagd ;) ) vond ik wel een hele heldere. Achterop heeft hij geen zicht/controle op wat er gebeurt. Dat kan voor angst/spanning zorgen die zich letterlijk een weg naar buiten baant dmv spugen en koorts. (als ik haar goed begrepen heb). Sommige mensen kunnen letterlijk ziek van angst zijn voor bijvoorbeeld de tandarts, bij hem kan het eenzelfde reactie zijn, danwel achteraf omdat die spanning zich een uitweg baant.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 24 januari 2011 @ 21:10:42 #155
114177 Diaan73
pi_91819200
Te groot voor voorop? Hij is toch ong. net zo groot als Lennon? Lennon kan nog gewoon voorop. Ik heb trouwens een bobike voor, ik weet niet welk zitje jij hebt.
Wel zielig dat ie zo ziekjes wordt van waarschijnlijk achterop zitten. Ook lastig voor jullie lijkt me.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 21:19:19 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91819819
Dat ligt meer aan mij dan aan hem. ik kan 'm achterop al amper houden, omdat hij zo ontzettend beweeglijk is. hij is nu overigens 86 cm en een kilo of 11,5 12 (m'n weegschaal is van slag :') ) . Maar als ik 'm voorop zet dan ben ik als de dood dat we met fiets en al omver gaan omdat hij aan de remkabels trekt of zo.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91819915
Dat zou wel lastig zijn DJMO. Misschien eens kijken wat er gebeurd bij een klein stukje. Of als je aan de hand loopt met de fiets?
Hij zal toch ooit eens achterop moeten..

Diaan, wij hebben de duplo baan op zijn slaapkamer, en de houten rails beneden. Maar Chris vindt het opbouwen geloof ik leuker dan het spelen ermee :P
  maandag 24 januari 2011 @ 21:23:51 #158
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91820125
Diaan, ook hier nog gefeliciteerd met jullie zoon!
Wij hebben de treinbaan in de woonkamer (oké, nu gewoon in de duplo bak, uit elkaar). Maarten zelf legt hem nog niet in elkaar, maar bouwt liever met de duplo een toren...
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 24 januari 2011 @ 21:24:19 #159
114177 Diaan73
pi_91820153
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef DJMO het volgende:
Dat ligt meer aan mij dan aan hem. ik kan 'm achterop al amper houden, omdat hij zo ontzettend beweeglijk is. hij is nu overigens 86 cm en een kilo of 11,5 12 (m'n weegschaal is van slag :') ) . Maar als ik 'm voorop zet dan ben ik als de dood dat we met fiets en al omver gaan omdat hij aan de remkabels trekt of zo.
Ik denk dat Lennon ongeveer hetzelfde is... hij zit voorop gewoon in de bandjes, doe ik wat strakker zodat hij niet teveel bewegen kan. Ik heb geen remkables, dat scheelt misschien wel.

@DF die Chris... Lennon heeft gisterenmorgen wel met een deel een baan gemaakt en gespeeld. Ik heb een stille hoop dat hij er gewoon mee gaat spelen.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 21:25:33 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91820227
mjah, binnenkort zit ik (natuurlijk) ook met de baby, die kan voorlopig niet mee op de fiets. Ik zal dus weer alles lopend met de kinderwagen moeten gaan doen (of fietsen met jan als ik oppas heb). Wellicht is het net als met autorijden, dat nu dus stukje bij beetje ook weer beter gaat, een kwestie van wennen. Idd stukjes lopen met de fiets aaan de hand. hopelijk is hij er over heen gegroeid tegen de tijd dat beeb ook oud genoeg is om mee voorop te kunnen (is met zo'n 9 maanden toch?)

maandag 24 januari 2011 @ 21:30:17 #161
114177 Diaan73
pi_91820561
Kijk... :o :@

Niet normaal meer toch?

Onze birthdayboy:
op kdv

swingking

taart!

Make love, not war ☮
  maandag 24 januari 2011 @ 21:30:59 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91820616
Wat is ie verwend Diaan! :Y O+
  maandag 24 januari 2011 @ 21:34:43 #163
114177 Diaan73
pi_91820897
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is ie verwend Diaan! :Y O+
Yeps. Hij heeft ook nog 2 hele gave shirts, 1 broek en een Mexxvest O+ gekregen...
Make love, not war ☮
pi_91821108
Alsnog gefeliciteerd Diaan! Wat is Lennon verwend! Leuk zeg!

Zo stoer he, die trein. Hier is het ook een enorme hit, hoewel hij nu vooral druk is met de kraan. Bakjes aan de kraan hangen, spullen in de bakjes doen, achterop de auto zetten, naar een andere auto hijsen: dat werk.
pi_91821655
Goeiedag eemn, wat een shitload aan kado's!! Daar is hij de rest van zijn 2jarig bestaan wel zoet mee!

Ik ga me maar eens inlezen in het kleutertopic, merk nu wel dat we dit topic echt ontgroeid zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:38:23 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91836332
En toch went het niet, je kind huilend achterlaten bij het kdv. :o -O- Ik ging vanmorgen weer met de tranen in mijn ogen weg. :@
Met Oscar kan ik het makkelijker, maar omdat Sasha groter wordt en steeds beter aan kan geven wat hij wel of niet wil vind ik het eerder moeilijker worden dan makkelijker lijkt het.
pi_91836379
Lennon is leuk! Krullebol O+
En hij is zo te zien vreselijk verwend :)

Ik kan het me helemaal voorstellen BE, Kleine kindjes huilen nou eenmaal, maar als grotere kindjes huilen en echt zeggen dat jr niet weg mag gaan ofzo is dat toch anders
pi_91836390
ja be... heel af en toe nog...

Enfin, Jen is gewoon zindelijk overdag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91836414
Wat goed van Jen :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 09:05:31 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91836671
god zo Jen!!

Bah BE, het lijkt me idd niks om als je kind ouder wordt achter te moeten laten als het huilt. Ik heb er bij deze psz nog geen een keer last van gehad, hij was vanaf dag 1 vol vertrouwen dat ik terug zou komen, en ging direct lekker spelen. Ik hoop zo ontzettend dat dat ook zo blijft ...

Hij heeft vannacht als een roos geslapen, ondanks geen eten en alleen een fles voor 't slapen gaan. hij lijkt ook weer helemaal de oude nu. Dat sterkt mij in mijn overtuiging dat het toch een reactie op het fietsen is. Een koutje of buikgriep oid zouden veel langer duren..

pi_91836818
koorts is alleen zo vreemd als uitig van paniek/angst?
Ik heb Elin nog gewoon voorop, dat vindt ze prachtig O+ DIEHIETSSSSSSS

maarre geef je m nog een fles voor t slapengaan? Of bedoel je een beker?
pi_91836919
Jen heeft nog heel lang een fles water mee naar bed gehad, nu vraagt ze af en toe om water en dan krijgt ze een bekertje...

Als ik later groot ben en we hebben een grote mensenhuis dan zie ik het helemaal voor me, dat er een bekertje water op haar nachtkastje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 09:19:39 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91836997
de ochtendfles en z'n pyama papje krijgt hij nog uit 'n fles :@ (puur luiheid van mij :') ) ochtend omdat hij te ongeduldig is om uit een bordje te eten of om op brood te gaan zitten kauwen en de avondfles is echt een vast onderdeel van het slaapritueel). Overdag drinkt hij uit een gewone beker of rietjesbeker.

pi_91837095
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef DJMO het volgende:
de ochtendfles en z'n pyama papje krijgt hij nog uit 'n fles :@ (puur luiheid van mij :') ) ochtend omdat hij te ongeduldig is om uit een bordje te eten of om op brood te gaan zitten kauwen en de avondfles is echt een vast onderdeel van het slaapritueel). Overdag drinkt hij uit een gewone beker of rietjesbeker.
Niet om lullig te zijn, maar poets je zn tanden nog na die fles? Het is namelijk nogal een aanslag op het gebit, daarom krijg je ook het advies zsm over te stappen naar bekers, lepels enz.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 09:31:52 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91837290
:Y douchen met mama, afdrogen en aankleden door papa, een fles, tanden poetsen en dan naar bed :)

pi_91837384
Elin heeft nooit een fles gehad (ivm langvoeden) en ze hoefde nooit een fles omdat ze niet naar t KDV ging, of een oppas heeft gehad dus ik weet niet hoelang t normaal is dat ze een fles krijgen... maar ik neem aan dat je na het tweede jaar toch beter een beker oid kan geven ivm gebit?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 09:41:58 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91837509
er is zoveel dat beter zou zijn, maar als ik moet kiezen tussen een fles of elke morgen een krijspartij + pap tegen de muren .. dan kies ik voor de fles. Het spijt me, maar dan wacht ik wel gewoon af tot hij zelf aangeeft liever een boterham te willen of een bord pap ipv die fles ;)

dinsdag 25 januari 2011 @ 09:43:07 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91837536
Het heeft ook niet alleen zijn weerslag op het gebit, maar ook op de spraak.
De tong-tegen-de-speen kan er voor zorgen dat je kind sneller gaat slissen.

Maar... Sasha krijgt bij ons ook elke ochtend nog gewoon zijn Brinta bij ons op bed uit een fles hoor! :Y O+ Veel te gezellig en wij kunnen nog even lekker liggen dommelen. ;) :Y
pi_91837627
Jen heeft nog steeds een speen, ik vind dat ze echt slecht praat. Dat ga ik ook aangeven bij het cb. Ze mag de speen nu alleen nog maar in bed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 09:47:18 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91837631
dat is ook de reden dat hij nu overdag uit een rietjesbeker moet drinken en bij de lunch een gewone beker. Voorheen dronk hij uit een tuitbeker, maar ook dat is niet goed de mondmotoriek aldus de logopedie. Vandaar dat ik dat al wel veranderd heb, ging ook niet zonder slag of stoot, hij wil z'n rietjesbeker steeds gebruiken als tuitbeker, en ja dan komt er niks uit.. en dan gooit hij 'm driftig weg :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')