Dankjewel. Tinuviel ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef Estrys het volgende:
In de woonkamer diaan, Daar komt hij straks in het nieuwe huis ook. heb je nog niet gefeliciteerd trouwens. Bij deze!
Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef Fruppel het volgende:
Afgelopen tijd niet vaak op Fok geweest maar ga mijn best doen wat vaker te komen
Ik denk dat Lennon ongeveer hetzelfde is... hij zit voorop gewoon in de bandjes, doe ik wat strakker zodat hij niet teveel bewegen kan. Ik heb geen remkables, dat scheelt misschien wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef DJMO het volgende:
Dat ligt meer aan mij dan aan hem. ik kan 'm achterop al amper houden, omdat hij zo ontzettend beweeglijk is. hij is nu overigens 86 cm en een kilo of 11,5 12 (m'n weegschaal is van slag) . Maar als ik 'm voorop zet dan ben ik als de dood dat we met fiets en al omver gaan omdat hij aan de remkabels trekt of zo.
Yeps. Hij heeft ook nog 2 hele gave shirts, 1 broek en een Mexxvestquote:
Niet om lullig te zijn, maar poets je zn tanden nog na die fles? Het is namelijk nogal een aanslag op het gebit, daarom krijg je ook het advies zsm over te stappen naar bekers, lepels enz.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef DJMO het volgende:
de ochtendfles en z'n pyama papje krijgt hij nog uit 'n fles(puur luiheid van mij
) ochtend omdat hij te ongeduldig is om uit een bordje te eten of om op brood te gaan zitten kauwen en de avondfles is echt een vast onderdeel van het slaapritueel). Overdag drinkt hij uit een gewone beker of rietjesbeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |