abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91785466
Bedankt voor alle reacties. Fijn om te horen dat allebei, een loopfiets en een driewieler wel leuk zijn. Volgens mij zijn er ook loopfietsen te koop, die je later met trappers en/ of zijsteunen kunt voorzien. Dat is dan toch weer geschikt voor een andere leeftijd lijkt me dan de driewieler. Zeker als het zonder zijsteunen is. Ik ga zelf ook nog even neuzen wat er allemaal is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 24 januari 2011 @ 07:13:02 #127
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_91785596
Zindelijk worden. Ik heb 1 dame die is al een half jaar zindelijk, de ander gaat de goede kant op. Ik ga er deze week maar weer eens wat stickers, kaartjes en kadootjes tegenaan gooien, want ik ben er klaar mee. Het niet naar de wc gaan van haar is,geloof ik, gewoon gemakzucht. Ze heeft even wat stimulans nodig en dan komt het we goed.
pi_91785878
ik verschoonde r vanmorgen, ze riep al BAH maar ik dacht dat ze onzin uit lag te kramen ;(
dus ik trek die luier van r kont, iets te enthousiast..

dus
;(
pi_91786232
Wij hebben ergens rond de 2e verjaardag een driewieler gekocht, handig met rondjes lopen met zo'n duwstang. Later een loopfietsje erbij, daar kan ze nu nog makkelijk op, de driewieler wordt hier niet zoveel gebruikt. Mirte begint er echt te groot voor te worden.
Fake it till you make it...
pi_91786321
Tyler heeft een loopmotor met geluid. :')

En voor zijn verjaardag een driewieler gekregen, waar hij net niet op past.
pi_91786404
Diaan, nog gefeliciteerd met Lennon! en welkom hier ;)

KD :X Lekkere actie

Chris heeft met 2 een driewieler gekregen. Het heeft nog wel een paar maand geduurd voordat hij zelf het fietsen door had. Maar met duwstang kwamen we ook wel een rondje om.
Loopfiets heb ik geleend bij de speelotheek, rond de 2jr9mnd. Eigenlijk om te kijken of we dat voor zijn 3e verjaardag gingen kopen. Maar dat ging hem toch wat makkelijk af. Dus kreeg hij met 3jr een 12" (of 12,5"?) fiets.
Verder voor zijn 2e verjaardag klein spul als klei, treinbaan, keukenspul, puzzels, boekjes.
pi_91786741
Dana kreeg een loopfiets voor dr 2e verjaardag, maar die was nog te hoog dus daar kiepte ze steeds mee om :') dus die staat nog ongebruikt in de garage.

Een driewieler (met duwstang ) had ze al, en ze probeert nu pas sinds een paar maandjes zelf te trappen, maar dat gaat ook nog niet geweldig.

Verder had ze een speelhuisje voor in de tuin gekregen.
  maandag 24 januari 2011 @ 11:43:15 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91790998
Sasha is vanmorgen helemaal goedgekeurd bij het cb. 3rj en 3wk = 14,4kg en 95,7cm.
Hij deed alles spelletjes keurig na en ook de vormenstoof (eigenlijk voor 4-jarigen :? WTF? ) ging prima. (Dikke duh zou ik zeggen, vlgs mij zijn er weinig kindjes die dat met 2 jaar nog niet kunnen dacht ik.)

Ogentest ging ook helemaal goed.
Hij praat prima en het was gewoon een leuk ventje zei ze. O+

Oh ja, zindelijk dus nog niet.
Vorige week bij mijn schoonouders heeft hij een hele dag zonder luier gelopen en maar 1 ongelukje gehad.
Dus ik moet er mss zelf ook maar eens aan. Suffe is dat ik het zelf gewoon heel vaak vergeet. :@ Hij geeft nl. nog niet zelf aan dat hij moet plassen. Als ik het hem vraag dan wil hij meestal wel een plasje doen op de wc. :Y
pi_91792389
Jade begint ook stilletjes aan interesse te krijgen om op het potje te gaan... maar ook hier enkel als ik het vraag hoor...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91800152
selene wil dolgraag op de wc, maar gaat daar doorgaans enkel sudoku's maken :D
een enkele keer hebben we geluk en valt er een plasje, maar niks structureels. woord van de week deze week: "ringsling mama!". 3 x raden wat de dame wil :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 24 januari 2011 @ 15:35:25 #136
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_91800999
Lennon heeft toen hij 1 was een driewieler met duwstang gekregen. Nu heeft hij een duplotrein gekregen. Die is erg gaaf. Thnx to Estrys voor de tip! ^O^ hebben jullie hem trouwens gewoon in de woonkamer staan of op de slaapkamer?

Hmm zindelijkheidstraining, dat is wel iets waar ik tegenop zie. Twan was iets ouder dan 3 jaar en is in de vakantie ineens zindelijk geworden.. zowel dag als nacht. Ik hoop dat dat ook met Lennon gaat lukken, dus we gaan denk ik niet eerder beginnen als in de zomer.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 17:30:26 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91807432
Het is mij nu al een paar keer opgevallen dat zodra Jan achterop de fiets is meegeweest, hij de dag erna moet overgeven, koorts heeft en niet wil eten .. zo ook vandaag weer. Gisteren achterop de fiets, vanmorgen een strontluier waar een volwassen bouwvakker jaloers op kon zijn, niet willen eten, wel naar de psz geweest want nog geen verhoging/koorts, maar tussen de middag verhoging en nu dus inmiddels koorts. Hij geeft ook al z'n drinken weer over .. Als ik 'm in dit weer uren meeneem in de kinderwagen heeft hij nergens last van, maar bij in totaal max een 30 minuten achterop de fiets, issie de volgende dag ziek.. (ook met mooier weer dan dit)

Herkennen mensen dit "fiets-ziek" zijn?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91808128
Weerstand?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 17:46:09 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91808174
mjah, dan zou hij er ook last van hebben als ik 'm gewoon in de kindewagen meeneem lijkt me? hij kan uren buiten zijn zonder ergens last van te hebben de dagen erna, behalve als ik 'm op de fiets meeneem dus
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91808235
In de woonkamer diaan, Daar komt hij straks in het nieuwe huis ook. heb je nog niet gefeliciteerd trouwens. Bij deze!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_91808903
Heb je m in de kinderwagen niet beter ingepakt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 18:26:17 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91809939
Nee, even warm, misschien zelfs warmer op de fiets dan in de kinderwagen. Ik heb ook al zitten twijfelen of het daar aan kan liggen..

pi_91811049
Diaan, Twan, Peace en Lennon gefeliciteerd!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 24 januari 2011 @ 19:03:29 #144
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91811872
DJMO misschien moet je je banden een keer oppompen?
I`m not weird. I`m limited edition.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 19:08:26 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91812099
:')

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 19:11:23 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91812260
ik kan niet eens fietsen als m'n banden te zacht zijn, dus dát is het probleem niet. Daarnaast heeft hij gisteren bij papa achter op gezeten, en niet bij mij. Het maakt allemaal geen verschil. Hij heeft een dag na het fietsen last van misselijkheid en overgeven + koorts. Nou heeft hij sinds hij kan staan/lopen ook last van wagenziekte, al lijkt dat nu weer iets af te nemen op (hele) korte stukjes...

pi_91813028
Misselijk door wagen (of fiets :') ) ziekte kan ik me nog wel voorstellen, maar koorts? Nee

Hoevaak is dit voorgekomen? Kan het niet geowon puur toeval zijn geweest?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 januari 2011 @ 19:46:31 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91813986
de laatste vijf keer is het sowieso raak geweest, en dus ook de reden dat ik eigenlijk zo min mogelijk fiets met hem achterop. Voorop had hij er voor zover ik me kan herinneren geen last van ..

maandag 24 januari 2011 @ 19:49:50 #149
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91814172
Wellicht raakt hij gewoon in paniek en soort psychosomatische reactie :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_91814652
misselijk van het fietsen kan ik me wel voorstellen, maar koorts dan weer niet..
Misschien gewoon kou gevat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')