abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91554699
Ik zou geloof ik ook toegegeven hebben. Of in ieder geval even gezorgd dat Chris rustig zou zijn. Of dat nou een knuffel van mij, of even een serie op de tv.. Als ze zo moe zijn, kun je ook niet verwachten dat ze direct rustig worden als je dat zegt. Dan moet je gewoon even "helpen". Maar ik zou wel proberen om dan weer richting keuken te gaan. Door ze even wat speelgoed aan te bieden, of voor sesamstraat te zetten ;)
pi_91555527
de rest van de nacht ging prima :)
mijn pa had dus de grootste lol hierom ;( die herinnerde zich kleine simmu van 3 en het huis wat ze gingen verkopen en het behang op kleine simmuutjes kamertje een dag voordat er kijkers kwamen *)

tsja. ze is gewoon overprikkeld. eerst vanaf vrijdag de papa thuis, die zich heel ziek voelde. toen bleek dus dat ze alles vorig jaar dus wel degelijk meegekregen heeft! het arme wurm schoot erg in de stress en heeft het almaar over ziekenhuis ;( sinds zondag is mijn vader hier. die's heel lief, maar ook heel druk! en selene is net als ik, die houdt er niet van als dingen zomaar anders zijn. daar kunnen we geen van beiden tegen :X

ach ja: vanochtend heb ik een ochtendje meegedraaid op de psz en vanmiddag gaan we samen naar kinderyoga *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91555955
Och germ :* , ja zo'n dingen kunnen toch meer indruk maken op zo'n kindje als je mischien in eerste instantie verwacht he

Daarom praat ik ook over zoveeeel dingen met Dana die anderen mischien overdreven vinden, maar ik heb het gevoel dat het voor haar wel werkt om alles op een rijtje te kunnen zetten.

En wij kunnen er ook niet tegen als dingen zomaar ineens anders zijn.

@Deepfreeze, zo doe ik het normaal ook, en dat werkt meestal prima..sterker nog, Dana is normaal heel makkelijk en meestal niet snel zo uit dr doen. Ze leert ook zo enorm veel de laatste tijd (voor mijn gevoel) ze praat echt enorm goed, leert allemaal dingen waar ik steeds weer van sta te kijken..ik denk dat dat ook meespeelt in dr gedrag momenteel.
pi_91556251
Simmu, die arme meid. Logisch dat ze dan ook even uit haar doen is.
Bij Chris helpt het ook dingen uit te leggen en te vertellen wat we gaan doen.

Klinkt niet raar bla, Chris heeft ook echt van die periodes. Dan lijken ze zichzelf nog meer dwars te zitten dan ons :{
pi_91556622
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Klinkt niet raar bla, Chris heeft ook echt van die periodes. Dan lijken ze zichzelf nog meer dwars te zitten dan ons :{
Ja dat inderdaad. En het helpt om zoveel mogenlijk met dr samen te doen..naar het bos gaan, eendjes voeren, kinderboerderij, samen kleuren enz enz. maar soms moet ik nou eenmaal ook andere dingen doen..en dan gaat het momenteel vaak niet zo goed.
Achja, vandaag is ze weer naar het kdv, die dagen doen dr meestal goed, want regelmaat en samen met andere kindjes spelen
pi_91561512
we zijn er altijd wel vanuit gegaan dat er best veel zou blijven hangen bij selene hoor. het verrast me alleen op de gekste tijden. zo hadden we laatst bezoek en wees ze het bezoek 'out of the blue' op kiro (er hangt hier een leuke foto van kiro aan de fotowand). ze is natuurlijk ook tot bijna op het laatst meegeweest naar het ziekenhuis dus het verbaast me niet zo. ze is ook pas een keertje ooit bij de huisarts geweest (wegens misschien een koortslipje vorig jaar), dus ze kende het principe 'ziekzijn' alleen als heel erg ziek zijn.
pi_91562165
Dat verbaatd me inderdaad ook soms ja, dat ze uit het niks ineens iets roepen over iets wat op dat moment totaal niet aan de orde is ofzo. Zo zie je maar dat er in de kleine hoofdjes ook al vanalles omgaat waar wij geen weet van hebben O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 januari 2011 @ 20:45:24 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91630106
2e dag achtereen dat Jan gewoon wakker is gebleven tijdens z'n middagdutje, Waar het gisteren echt tot krijsen, gillen, overstrekken, hoofdbonken en het (proberen) te slopen van z'n kledingkast, uitdraaide, ging het vandaag wel een stuk relaxter, hij heeft ruim anderhalf uur spelend/zingend/pratend in bed doorgebracht. Wat me op dit moment vooral opbreekt is dat hij me lichamelijk zowat de baas is :{ :') meneer schopt, trapt en worstelt net zolang tot hij vrij is, een luier verschonen is echt drama hier. ook luierbroekjes geven niet het gewenste effect, dan gooit hij z'n hoofd naar achter (in m'n buik) om los te komen. Hoe dan ook, m'n buik moet het dus meestal ontgelden tijdens het verschonen (en het maakt geen drol uit hoe ik ga staan of zitten :') )

Heeft iemand dé tip om hem zodanig af te leiden dat ik moeiteloos zijn luier kan verschonen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91630494
dan zeg je "schatje, je wil blijkbaar geen schone luier. ik kom wel terug als je wel wilt. roep dan maar"

en die consequent volhouden. dus echt naar beneden lopen dan en hem in zn sop gaar laten koken.
pi_91630715
Exact! Werkt hier als een tiet. Als ik haar in bed zet als ze zo'n bui heeft en ik loop naar de kamer ernaast, binnen 2 minuten kan ik moeiteloos de luier verschonen. Vraag me alleen af wanneer ze de 'truc' door gaat krijgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 januari 2011 @ 21:00:12 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91630923
ik heb op zijn kamer geen commode meer staan, ik verschoon hem meestal op de bank beneden. Boven krijgt hij alleen een schone luier om na het douchen en die doet papa (en dan gaat het dus wél vrijwel vlekkeloos). :{
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91631129
Ik heb jen in dr blote kont buiten in de tuin gezet. En het was frisjes dus kon ze lekker afkoelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 januari 2011 @ 21:09:21 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91631388
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb jen in dr blote kont buiten in de tuin gezet. En het was frisjes dus kon ze lekker afkoelen.
wat was haar reactie? ik verdenk de mijne er overigens van dat hij hard gaat lachen als ik dat doe, maar het is wellicht het overwegen waard als hij zo blijft doen ...

pi_91631474
Niets maakt indruk hier.
pi_91631654
Of te wel, ik ben toch sterker en dat gevecht win ik. Dat het haar dan ook pijn doet is gewoon haar eigen schuld, ik hou haar gewoon vast, zolang ze normaal doet is er niets aan de hand maar ze doet zichzelf uit mijn greep proberen te wurmen en dat lukt niet. Ik heb al wat rake schoppen gekregen hoor. Ook toen ik zwanger was, maar een kindje in je buik zit echt wel goed beschermd.
Maar het is een fase...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 januari 2011 @ 21:17:20 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91631771
dat weet ik ook wel tico, maar het doet wel pijn, en het is behoorlijk frustrerend, zowel voor hem als voor mij ...

Hopelijk gaat die fase snél over ;)

pi_91631866
Ja ik weet het... Tis gewoon irritant!
Ik ben blij dat we uit de luiers zijn.
pi_91631915
Oh en een luierbroekje zelf laten aantrekken? En dan prijzen dat hij zo'n grote knul is dat hij dat zelf kan?
pi_91631954
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:00 schreef DJMO het volgende:
ik heb op zijn kamer geen commode meer staan, ik verschoon hem meestal op de bank beneden. Boven krijgt hij alleen een schone luier om na het douchen en die doet papa (en dan gaat het dus wél vrijwel vlekkeloos). :{
ik heb hier in het hoekje nog steeds het aankleedkussen liggen. met speeltjes eromheen. als het echt tijd is voor luier+pijamaatje, danwel aankleden, dan roep ik "hup! naar je kussen *O* " en is helemaal duidelijk wat de bedoeling is
pi_91632424
Ik ga de commode wegdoen omdat ik m nooit gebruik en ik heb er zelfs 2.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 januari 2011 @ 21:28:43 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91632503
Hij vind het (op 't moment) leuker om de luiers uit elkaar te scheuren dan Tico ..

Simmu: 's avonds na het douchen pakt m'n man hem over en droogt hem dan af in onze slaapkamer en kleedt 'm ook meteen aan voor de nacht. Ritueel wat er al vrij lang inzit, en wat voor hem ook het teken is dat hij daarna nog een pyamapapje krijgt en dan moet gaan slapen. Dat gedeelte van de dag maakt hem (meestal) rustig genoeg om 's avonds iig zonder problemen in te slapen. Overdag is een ander verhaal, zodra het om verschonen of het aankleden na het verschonen gaat.

Ik vraag me af of een beloningssysteem (goed gedrag = een sticker, slecht gedrag is ? ) zou werken . Hij praat nog niet, en ik weet niet of hij het principe erachter snapt ..

pi_91632629
grmbl. ik had blijkbaar niet alle lose stukjes weg weten te krijgen :(
ik werd alweer met huilen naar boven gelokt om de mededeling "behang stuk!" te krijgen :')

dus nu heb ik de kamer verbouwd en kind + bedje naar "zonder pulkbare dingen" verplaatst. hoop ik dan iig...

oh god. iemand bruikbare suggesties?
pi_91632701
Ze snappen heel veel hoor. Ik zou beginnen met eerst belonen en negatief gedrag negeren. Dan hou je het toch gezelliger. En een gezellige sfeer zorgt ook voor vrolijkere, meewerkende kinderen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 januari 2011 @ 21:31:00 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91632710
is de kamer latexen een idee?

pi_91632769
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef simmu het volgende:
grmbl. ik had blijkbaar niet alle lose stukjes weg weten te krijgen :(
ik werd alweer met huilen naar boven gelokt om de mededeling "behang stuk!" te krijgen :')
dus nu heb ik de kamer verbouwd en kind + bedje naar "zonder pulkbare dingen" verplaatst. hoop ik dan iig...

oh god. iemand bruikbare suggesties?
Muur stuccen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')