Diequote:
Skele koequote:
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kutquote:Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk genoeg om vrij te nemen voor een bezichtiging?
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kut
Ja nou dat zou ik dus ook al vinden, zo iemand gun je geen cent natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ff kijken of het een keer zo tegen 16/17u kan dan, dan ga ik gewoon half uurtje eerder weg. Maar ik vind die makelaar nou al kut
Wordt zo'n natte zooi dan toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Joh, zal ik wat van die marshmellowthee bij die verf in de doos doen?
Mwah, weet ik niet. Hij is niet zo flexibel in z'n tijden voor bezichtiging.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mogge!
Makelaar gevonden die niet wil verkopen?
Het zijn gewoon treurwilgen!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Toen wij een ander huis zochten en heel veel gingen bezichtigen waren ook 9 van de 10 makelaars anti-bezichtigen-'s avonds en in het weekend. Dus daar is die ene makelaar van jou geen uitzondering in helaas, Ll. Klaarblijkelijk verdienen ze nog steeds genoeg om dat te kunnen zeggen
Mwah, tegenwoordig hoor je toch vooral dat het drama is om je huis verkocht te krijgen. Maar deze specifieke is misschien wel populair. Ziet er iig goed uit en in een leuke/goede (en dus populaire) wijk. Dus wie weet issie al platgebeldquote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja die huizen zijn allemaal zo verkocht, ze kunnen het zich permiteren
Niet van die grove taal in deze SC!quote:
Ja das jammer hequote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Als het nou een vrouw was die Maria heette kon je schrijven
Ik hoorde via via van tia, Maria
MINSTENS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |