grote kans dat ze op ll11 komen is het echt z'n band voorquote:
Ubuntu.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb Windows 7 geinstalleerd he, gisteren, wat zijn nou bazen/must-have Windows programma's?
(Ben normaal OS X gebruiker)
Dan ben ik er toch nietquote:Op maandag 17 januari 2011 09:11 schreef dragems het volgende:
[..]
grote kans dat ze op ll11 komen is het echt z'n band voor
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:12 schreef sharr het volgende:
Ik ben 24 uur gestopt, maar ik wil het geloof ik niet.
* sharr is makeuppen, aankleden, sigaretten halen en school.
.
Veel plezier met Onz Radio
quote:
niet?quote:
Belachelijk inderdaad, eerder 99%quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
las net dat mannen in 75% van de discussies die ze met vrouwen voeren gelijk hebben....
Dat kan toch nooit
Dat kan wel, maar wij hebben geen zin in dat gemekker en geven uiteindelijk jullie dan maar gelijk zodat wij weer bier kunnen gaan drinken.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
las net dat mannen in 75% van de discussies die ze met vrouwen voeren gelijk hebben....
Dat kan toch nooit
Kan niet. link?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat kan toch nooit
jou hoi komt altijd raar over met die pic van jouquote:
Webhawk speelde een JH stukje en ik dachtdat het live was.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Bart waarom stuur jij berichten over deegrollers wanneer ik lig te slapen?
Nee die was van een paar dagen geleden. Jammer dat ik dat gemist heb. Ze wilde wel met me trouwen trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 09:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Webhawk speelde een JH stukje en ik dachtdat het live was.
Hier is het gewoon goed hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
Kan de huidige streamer zijn download uitzetten? Dit is niet luisterbaar.
F5. Gaat gewoon prima hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier is het gewoon goed hoor
Ze zei toch echt nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee die was van een paar dagen geleden. Jammer dat ik dat gemist heb. Ze wilde wel met me trouwen trouwens
ik dacht ook dat het live was en ik was op de skype met webhawkquote:
Tegen Juicyhil jaquote:
javascript block? dat is zooooooo 1997quote:Op maandag 17 januari 2011 09:29 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar ik kan hiet op school niet quoten en autorefresh doet het niet
Hebben jullie windows 98 op school soms?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:29 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar ik kan hiet op school niet quoten en autorefresh doet het niet
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:31 schreef Keselo het volgende:
Hoe lang duurt dit nummer zeg..
Tevens goedemorgen
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:30 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
JaMiddelbare scholen zijn zo arm.
Nicequote:Wij hebben wel iets van Windows 2000 op school
Eigen laptop.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
NiceHoe zijn er eigenlijk gasten die vanaf school draaien
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Praat je via je anus met die mic in je reet ofzo?
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
NiceHoe zijn er eigenlijk gasten die vanaf school draaien
Ga ik niet aan beginnen overigens, want ik hoef geen laptop mee naar schoolquote:
Emmers waren niet aan te slepenquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef Keselo het volgende:
Tevens, bedankt mang, ik kwam 5 liter toen ik mijn naam bijna correct uitgesproken hoorde op de radio.
Ooh, onze school is zo triest (arm dus) dat ze geen eens draadloos internet hebben.quote:Eigen laptop.
pssstquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ooh, onze school is zo triest (arm dus) dat ze geen eens draadloos internet hebben.
wij hebben wel draadloos maar is zo traag als strontquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ooh, onze school is zo triest (arm dus) dat ze geen eens draadloos internet hebben.
Bedraad is duurderquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Wij hebben ook een draadloos netwerk, maar er zit een wachtwoord opquote:Op maandag 17 januari 2011 09:35 schreef dragems het volgende:
[..]
wij hebben wel draadloos maar is zo traag als stront
Hekken!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hebben ook een draadloos netwerk, maar er zit een wachtwoord op
Ik doe het vanaf mijn telefoonquote:Op maandag 17 januari 2011 09:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo pro ben ik niet, dat ik weet hoe dat moet
dat valt ook wel meequote:
meeeequote:Op maandag 17 januari 2011 09:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zeg, wie draait hierna eigenlijk?
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op maandag 17 januari 2011 09:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zeg, wie draait hierna eigenlijk?
Ik zie een nieuwe aflevering voor Alberto Stegeman. 'Wifi op scholen makkelijk te hacken met mobiel.'quote:Wifi toegang krijgen
of zonderquote:Op maandag 17 januari 2011 09:39 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe aflevering voor Alberto Stegeman. 'Wifi op scholen makkelijk te hacken met mobiel.'
Dat dat kan in Nederlandquote:Op maandag 17 januari 2011 09:39 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe aflevering voor Alberto Stegeman. 'Wifi op scholen makkelijk te hacken met mobiel.'
Waarom gaat die Dagoduck 1,5 uur op woensdag en vrijdag?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/
En waarschijnlijk ook van die teringherrie draaien zoals vorige keerquote:Op maandag 17 januari 2011 09:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom gaat die Dagoduck 1,5 uur op woensdag en vrijdag?
Oja, jij was weer aan het voetballen he!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een mooie schoen is het ook!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook van die teringherrie draaien zoals vorige keer
Kunnen we geen afspraken maken over max 1 uur draaien? Naast Prime natuurlijkquote:
Stel het voor aan monopolyquote:Op maandag 17 januari 2011 09:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we geen afspraken maken over max 1 uur draaien? Naast Prime natuurlijk
En dat je 3 of 4 keer in de week mag?
Ik vind 7 dagen per week geen probleem. Maar ik vind 1 uur echt lang genoeg voor non-prime. Vooral voor Dagoduck die elke dag al gemiddeld 2 uur draait.quote:Kunnen we geen afspraken maken over max 1 uur draaien? Naast Prime natuurlijk
En dat je 3 of 4 keer in de week mag?
En als er iemand even niet kan claimt ie ook gelijk zijn tijdquote:Op maandag 17 januari 2011 09:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik vind 7 dagen per week geen probleem. Maar ik vind 1 uur echt lang genoeg voor non-prime. Vooral voor Dagoduck die elke dag al gemiddeld 2 uur draait.
welk nummer?quote:
Was jaquote:Op maandag 17 januari 2011 09:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, jij was weer aan het voetballen he!
Idd mooie schoenen
Inderdaadquote:En als er iemand even niet kan claimt ie ook gelijk zijn tijd _!
Die gast vind ik zo egoïstisch als wat
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was ja
Gisteren mijn enkelband gescheurd.
Zo'n stugge boer kon het niet hebben dat ik hem er uit sprintte en vervolgens voorbij speelde met een simpele schaar.
Toen gaf die klootzak me een trap waardoor dat gebeurde.
Vervolgens lig ik op de grond te kermen van de pijn, en die klootzakken van de tegenstanders spelen gewoon door en scoren ook nog
Nja alsnog 4-1 gewonnen maar toch, waarschijnlijk weer 1.5 maand niet voetballen
misschien doe je niet lief genoeg? heeft tie een hekel aan jequote:Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef dragems het volgende:
wat de fuck ik heb helemaal niks aanstaan van download of upload en hij gooit me er gewoon uit stomme internet
Hooooooooooiquote:Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt zich voor zijn shift... midden in de nacht!
Beter vroeg dan nooit.quote:* djkoelkast meldt zich voor zijn shift... midden in de nacht!
Spitsquote:Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat een mongolen
Lekker is dat zeg... volgende keer moet je ze maar terugpakken
Je staat zeker in de aanval? Of middenveld?
Dan krijg je dat he
Ik heb altijd laatste man gestaan, dus ik mocht altijd lekker beuken tegen iedereen![]()
werd om gevraagdquote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trouwens, wat een kut muziek zeg
Als je maar niet mist voor leeg doelquote:Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Spitsik ben nog niet zo goed als de rest, daarom laat de coach mij daar spelen.
Dan kan ik niet echt fouten maken
Maar dit is de eerste keer dat iemand mij echt trapt eigenlijk.
Ik ben 1.90 en redelijk snel
quote:10u is midden in de nacht voor mij
moet echt een nieuwe hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Gast waarom ruist je mic zo erg
Is dat een automatische post?quote:djkoelkast (Onzin Radio Draaischema) is starting at 10:00.
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Lijkt wel een mic met platenspeler op de achtergrond
goed zo je hebt het zwaar gehad gisterquote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog niet echt wakker.Even op de bank zitten en duf voor me uit gaan staren.
Ja, daarom dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:52 schreef dragems het volgende:
[..]
goed zo je hebt het zwaar gehad gister
Jij hebt vast heel interessante gesprekken met jezelfquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt vast heel interessante gesprekken met jezelf
Mijn telefoonrekening is elke maand 50€quote:Op maandag 17 januari 2011 09:54 schreef Keselo het volgende:
Is online radio luisteren trouwens erg slecht op je telefoon? Ik heb namelijk geen zin in weder een internet rekening van 50 euro
samequote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn telefoonrekening is elke maand 50€
goeden smaakquote:
Sluit een onbeperkt internet abbonnement afquote:Is online radio luisteren trouwens erg slecht op je telefoon? Ik heb namelijk geen zin in weder een internet rekening van 50 euro
Zolang je geen datalimiet hebt is er geen probleem. Als je het wel hebt, tja dan gaat het hardquote:Op maandag 17 januari 2011 09:54 schreef Keselo het volgende:
Is online radio luisteren trouwens erg slecht op je telefoon? Ik heb namelijk geen zin in weder een internet rekening van 50 euro
Kan best, duurt alleen evenquote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt lief, mijn moeder gaat nu krukken voor me halen![]()
In huis heb ik er alleen niks aan, de trap kan je toch niet op met die dingen
Ik wil zo'n stoeltjes lift
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alweer?
Deed ze vannacht ook al
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een nieuwe jingle bedacht trouwens
"keiharde purno"
Ik heb gratis tot 10x hey gemiddeldequote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Sluit een onbeperkt internet abbonnement af
Dexterquote:Op maandag 17 januari 2011 09:59 schreef TrollenFTW het volgende:
'Daarna is het echt voorbij.'
Alsof je iemand gaat ombrengen
Fair-use policyquote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik heb gratis tot 10x hey gemiddelde
ok dat ga ik hem vaker gebruikenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:59 schreef sharr het volgende:
Ze zoeken Shar Brank hier op school n.a.v. een prankcall van trolololo.
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:59 schreef sharr het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 09:59 schreef sharr het volgende:
Helaas gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 09:59 schreef sharr het volgende:
komt door het engels op schoolquote:Op maandag 17 januari 2011 10:00 schreef TrollenFTW het volgende:
Zij zingt 'rees jor gles' dus de titel is ook zo en niet 'glasss'
'Hey, dit is Trollen EF TEE WEE'quote:Neem dan stemmen van fokkers op: Hoi dit is PiRANiA, ik ben Graster etc
Hij neemt van te voren op.. komt later nog op de radioquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Neem dan stemmen van fokkers op: Hoi dit is PiRANiA, ik ben Graster etc
Ach ja, nog maar twee weken dit werk, dus hopelijk ga ik in die tijd niet over de limiet met 8 u radio perdagquote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zolang je geen datalimiet hebt is er geen probleem. Als je het wel hebt, tja dan gaat het hard
Welnee.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:52 schreef dragems het volgende:
[..]
goed zo je hebt het zwaar gehad gister
wattan?quote:
Webhakjequote:Op maandag 17 januari 2011 10:03 schreef TrollenFTW het volgende:
Wie heeft dit eigenlijk ingesproken? 'een ogenblik geduld a.u.b'
Nou ok de eerste 5x vond ik hem wel grappig, daarna te veel gedraaid gewoon.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Ik draai zo Bartjans nieuwe jingle
je moet de groente van webhakje hebben?quote:
Jingles zijn duur. Kosten veel tijd, dus dat krijg je vanzelf.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou ok de eerste 5x vond ik hem wel grappig, daarna te veel gedraaid gewoon.
Daarvoor moet je bij Graseter zijn, daar ga ik niet over.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Geen reclame meer om op te klikken?
Dateline - NBCquote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik zweer nog steeds dat ik webhakjes stem ken van iets op tv of op de radio
Lijkt op Wim T Schippers (min accent, want Wim heeft een rollende rrrrrrrr)quote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik zweer nog steeds dat ik webhakjes stem ken van iets op tv of op de radio
Heb geen adblockerquote:Op maandag 17 januari 2011 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
Daarvoor moet je bij Graseter zijn, daar ga ik niet over.
Of je adblocker uitzetten
Ik wel, hekel aan die kut flash reclames waar deze PC van flipt.quote:
knetterkrankjorumquote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie was dat "Word jij ook zo heet van onz-radio ?! " ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie was dat "Word jij ook zo heet van onz-radio ?! " ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:08 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik ga ook, want ik moet naar M&O toe. Veel plezier luitjes.
Succes!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:08 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik ga ook, want ik moet naar M&O toe. Veel plezier luitjes.
Ik wil ook koffie (of iets anders) maar ik kan de trap niet op en af.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als iedereen toch gaat.... dan pak ik nog ff een kopje koffie
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil ook koffie (of iets anders) maar ik kan de trap niet op en af.
En niemand wil het komen brengen___
ja sorry zit niet echt in de buurt van hoornquote:Op maandag 17 januari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Weet je hoe kut, ik kan niet eens zelf mijn sokken aandoen man
lol dan weet ik wel een tof nummer voor jouquote:
als je in de buurt woonde had ik het graag gebracht hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil ook koffie (of iets anders) maar ik kan de trap niet op en af.
En niemand wil het komen brengen___
Ik vroeg het ook aan mijn zusje via msn, die wilde het ook niet doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ja sorry zit niet echt in de buurt van hoorn
Het is pas je zwager als ze getrouwd zijn, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook aan mijn zusje via msn, die wilde het ook niet doen.
Ik moest maar even wachten tot mijn zwager (haar vriend) er zou zijn
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is pas je zwager als ze getrouwd zijn, toch?
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ik sla even over, ligt niet aan jou koelkast maar mijn stream is naar de klote. Wellicht trekt hier iemand de verbinding leeg waardoor ik niet kan luisteren
wat een sletquote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook aan mijn zusje via msn, die wilde het ook niet doen.
Ik moest maar even wachten tot mijn zwager (haar vriend) er zou zijn
dat zou echt knap zijn als de stream 200 mensen aan kanquote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ik sla even over, ligt niet aan jou koelkast maar mijn stream is naar de klote. Wellicht trekt hier iemand de verbinding leeg waardoor ik niet kan luisteren
Hij bedoelt waarschijnlijk iemand op zijn netwerkquote:Op maandag 17 januari 2011 10:15 schreef dragems het volgende:
[..]
dat zou echt knap zijn als de stream 200 mensen aan kan
lolquote:Op maandag 17 januari 2011 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk iemand op zijn netwerk!
Waar heb gij pijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YeeY pijnstillers worden zo naar me toe gebrachteindelijk
lol geniet er vanquote:Op maandag 17 januari 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YeeY pijnstillers worden zo naar me toe gebrachteindelijk
Zit op iPhone.quote:
Lees nog eensquote:Op maandag 17 januari 2011 10:15 schreef dragems het volgende:
[..]
dat zou echt knap zijn als de stream 200 mensen aan kan
vanmorgen 2 hechtingen in mijn hoofd gehaaldquote:
nee 88 is piek dacht ikquote:Op maandag 17 januari 2011 10:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En de stream kan toch 150 mensen aan ?
Ik had van het weekend wel met TuneIn op de iPhone dat de server vol was![]()
Hebben we ooit zoveel luisteraars gehad ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanmorgen 2 hechtingen in mijn hoofd gehaald
ze was naar mijn muziek aan het luisterenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat heb jij nou uitgespookt?![]()
hallonquote:
Daar krijg je toch slechts bloedende oren van?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:17 schreef dragems het volgende:
[..]
ze was naar mijn muziek aan het luisteren
maf doen in huis terwijl dragems draaide... gelukkig kon ik naar de huisarts een dorp verder ipv naar de huis artsenpostquote:Op maandag 17 januari 2011 10:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat heb jij nou uitgespookt?![]()
we was aan het dansen omdat het zo goed wasquote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar krijg je toch slechts bloedende oren van?
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maf doen in huis terwijl dragems draaide... gelukkig kon ik naar de huisarts een dorp verder ipv naar de huis artsenpost![]()
was wel een beetje knullig
ik las drop lolquote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maf doen in huis terwijl dragems draaide... gelukkig kon ik naar de huisarts een dorp verder ipv naar de huis artsenpost![]()
was wel een beetje knullig
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm mailt mijn baas dat hij mij 50% ziek heeft gemeld. (ik werk vanuit huis met de laptop op bed)
Daarnet?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben keihard onder uit gestuiterd met mijn hoofd op de punt van de tafel![]()
Pijnlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dat nu al grappig of niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:19 schreef PiRANiA het volgende:
Altijd bij dit nummer denken dat je telefoon gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |