grote kans dat ze op ll11 komen is het echt z'n band voorquote:
Ubuntu.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb Windows 7 geinstalleerd he, gisteren, wat zijn nou bazen/must-have Windows programma's?
(Ben normaal OS X gebruiker)
Dan ben ik er toch nietquote:Op maandag 17 januari 2011 09:11 schreef dragems het volgende:
[..]
grote kans dat ze op ll11 komen is het echt z'n band voor
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:12 schreef sharr het volgende:
Ik ben 24 uur gestopt, maar ik wil het geloof ik niet.
* sharr is makeuppen, aankleden, sigaretten halen en school.
.
Veel plezier met Onz Radio
quote:
niet?quote:
Belachelijk inderdaad, eerder 99%quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
las net dat mannen in 75% van de discussies die ze met vrouwen voeren gelijk hebben....
Dat kan toch nooit
Dat kan wel, maar wij hebben geen zin in dat gemekker en geven uiteindelijk jullie dan maar gelijk zodat wij weer bier kunnen gaan drinken.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
las net dat mannen in 75% van de discussies die ze met vrouwen voeren gelijk hebben....
Dat kan toch nooit
Kan niet. link?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat kan toch nooit
jou hoi komt altijd raar over met die pic van jouquote:
Webhawk speelde een JH stukje en ik dachtdat het live was.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Bart waarom stuur jij berichten over deegrollers wanneer ik lig te slapen?
Nee die was van een paar dagen geleden. Jammer dat ik dat gemist heb. Ze wilde wel met me trouwen trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 09:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Webhawk speelde een JH stukje en ik dachtdat het live was.
Hier is het gewoon goed hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
Kan de huidige streamer zijn download uitzetten? Dit is niet luisterbaar.
F5. Gaat gewoon prima hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier is het gewoon goed hoor
Ze zei toch echt nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee die was van een paar dagen geleden. Jammer dat ik dat gemist heb. Ze wilde wel met me trouwen trouwens
ik dacht ook dat het live was en ik was op de skype met webhawkquote:
Tegen Juicyhil jaquote:
javascript block? dat is zooooooo 1997quote:Op maandag 17 januari 2011 09:29 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar ik kan hiet op school niet quoten en autorefresh doet het niet
Hebben jullie windows 98 op school soms?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:29 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar ik kan hiet op school niet quoten en autorefresh doet het niet
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:31 schreef Keselo het volgende:
Hoe lang duurt dit nummer zeg..
Tevens goedemorgen
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:30 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
JaMiddelbare scholen zijn zo arm.
Nicequote:Wij hebben wel iets van Windows 2000 op school
Eigen laptop.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
NiceHoe zijn er eigenlijk gasten die vanaf school draaien
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Praat je via je anus met die mic in je reet ofzo?
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
NiceHoe zijn er eigenlijk gasten die vanaf school draaien
Ga ik niet aan beginnen overigens, want ik hoef geen laptop mee naar schoolquote:
Emmers waren niet aan te slepenquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef Keselo het volgende:
Tevens, bedankt mang, ik kwam 5 liter toen ik mijn naam bijna correct uitgesproken hoorde op de radio.
Ooh, onze school is zo triest (arm dus) dat ze geen eens draadloos internet hebben.quote:Eigen laptop.
pssstquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ooh, onze school is zo triest (arm dus) dat ze geen eens draadloos internet hebben.
wij hebben wel draadloos maar is zo traag als strontquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ooh, onze school is zo triest (arm dus) dat ze geen eens draadloos internet hebben.
Bedraad is duurderquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Wij hebben ook een draadloos netwerk, maar er zit een wachtwoord opquote:Op maandag 17 januari 2011 09:35 schreef dragems het volgende:
[..]
wij hebben wel draadloos maar is zo traag als stront
Hekken!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hebben ook een draadloos netwerk, maar er zit een wachtwoord op
Ik doe het vanaf mijn telefoonquote:Op maandag 17 januari 2011 09:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo pro ben ik niet, dat ik weet hoe dat moet
dat valt ook wel meequote:
meeeequote:Op maandag 17 januari 2011 09:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zeg, wie draait hierna eigenlijk?
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op maandag 17 januari 2011 09:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zeg, wie draait hierna eigenlijk?
Ik zie een nieuwe aflevering voor Alberto Stegeman. 'Wifi op scholen makkelijk te hacken met mobiel.'quote:Wifi toegang krijgen
of zonderquote:Op maandag 17 januari 2011 09:39 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe aflevering voor Alberto Stegeman. 'Wifi op scholen makkelijk te hacken met mobiel.'
Dat dat kan in Nederlandquote:Op maandag 17 januari 2011 09:39 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe aflevering voor Alberto Stegeman. 'Wifi op scholen makkelijk te hacken met mobiel.'
Waarom gaat die Dagoduck 1,5 uur op woensdag en vrijdag?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |