de kabel die in de muur gaat is insteek. maar de kabel die in de splitter die het signaal split in TV en Internet is er 1 met een draaimoertje. en datzelfde geldt voor de kabel naar het modem en de kabel naar de tv boven......quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
normale bekabeling is gewoon insteek
oh dat hebben wij ook, maar die moet weer in een andere kastje waardoor je een gewone uitgang hebt, maar blijkbaar heeft iemand dat kastje meegenomen ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kabel die in de muur gaat is insteek. maar de kabel die in de splitter die het signaal split in TV en Internet is er 1 met een draaimoertje. en datzelfde geldt voor de kabel naar het modem en de kabel naar de tv boven......
min situatie is nu als volg.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
oh dat hebben wij ook, maar die moet weer in een andere kastje waar je een gewone uitgang hebt, maar blijkbaar heeft iemand dat kastje meegenomen ofzo
Cool. Wat heb je gezegd?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef hole1988 het volgende:
Tjitse heb ik gemaild, wachten op antwoord
moet werkenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
min situatie is nu als volg.
wandcontactdoos met aansluiting voor radio en tv (beide gewoon insteek)
kabel van tv naar splitter (internet tv) en dat is een kabel die ik vast moet draaien in die splitter.
van daar loopt een draaikabel naar de tv boven (vermoed ik) en een draaikabel naar modem.
als ik nu een gewone splitter rechtstreeks op de wandcontactdoos prik en van daaruit 1 kabel via de tv-internetsplitter naar de boven laat gaan en 1 kabel rechtstreeks naar mijn tv gaat dat zeker niet werken he?
deze splitter heb ik btw https://webshop.vivanco.n(...)1&unitcode=STK&cpl=2
quote:
quote:Beste Tjitse,
Zoals je misschien wel weet ben ik actief op het 3fm fokforum (http://forum.3fmfan.nl/) en daar hebben we nu een idee opgedaan om een keer een meeting te houden.
Je begrijpt dat een meeting ergens gehouden moet worden en het leek ons leuk om dat in de studio te doen van 3fm tijdens Ekstra Weekend.
Ik zou graag willen weten of dat eventueel mogelijk is, maar hou er wel rekening mee dat het om een groep gaat van naar schatting 10 mensen.
mvg
Lennart
ik heb het risico genomen en het lijkt te werken....ik heb beeldquote:
Jammer dat 3FM dit soort platen niet wat vaker draait tussen 17 en 18 uur. Zou zoiets best handig vinden in de auto.quote:
als je de kabel uit de wanddoos hebt getrokken dan heb je geen internet en zo wel dan loopt het niet via die kabel.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het risico genomen en het lijkt te werken....ik heb beeld
en gek genoeg is de internetverbinding helemaal niet weggevallen!
geen idee waarom, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat een behoorlijke mission impossible wordt hoor.
True, maar de studio is niet echt berekend op zulke grote groepen en Ekstra Weekend is ook zonder 10 FOK!kers al chaos genoeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
geen idee waarom, maar niet geschoten is altijd mis.
die kabel heb ik uit de wanddoos getrokken en internet loopt via die doos. kan niet anders. misschien heb ik het zo snel gedaan dat de verbinding het niet eens gemerkt heeft.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je de kabel uit de wanddoos hebt getrokken dan heb je geen internet en zo wel dan loopt het niet via die kabel.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True, maar de studio is niet echt berekend op zulke grote groepen en Ekstra Weekend is ook zonder 10 FOK!kers al chaos genoeg.
Tijdens MetMichiel zou je waarschijnlijk meer kans maken... maar dan nog is het lastig.
zal wel een hele oude modem zijn, mijn modem begint meteen offline te knipperen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kabel heb ik uit de wanddoos getrokken en internet loopt via die doos. kan niet anders. misschien heb ik het zo snel gedaan dat de verbinding het niet eens gemerkt heeft.
het werkt iig. bedankt voor je support
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |