Als je die nog niet gezien hebt en van comedy's houd woon je echt onder een steenquote:
Ik kon het toch proberen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als je die nog niet gezien hebt en van comedy's houd woon je echt onder een steen
Uiteraard kan je het proberen, daar zijn we allemaal getuige vanquote:
Die LUCHT!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij gaat de 3333 SMS-box nu exploderen door gillende tienermeisjes die in de kleedkamer van OSL willen komen.
en hetrestant mag bij mij in de kleedkamer!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij gaat de 3333 SMS-box nu exploderen door gillende tienermeisjes die in de kleedkamer van OSL willen komen.
Dat eerste.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Againzender het volgende:
He, is de mobiele versie vernieuwd, of hebik nu per ongeuk de juiste instellingen gevonden?
he, dacht net dat ik een gave hadquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks tegen Caro Emerald, maar de bovenburen spelen haar muziek nu wel erg hard. Ik heb het vermoeden dat Roel boven me woont.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
Nu draait Roel een onbekend lied. Gelukkig staat het zo hard, heb songtekst gegoogled om erachter te komen dat het Kenny Rogers is.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks tegen Caro Emerald, maar de bovenburen spelen haar muziek nu wel erg hard. Ik heb het vermoeden dat Roel boven me woont.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
Nu draait Roel een onbekend lied. Gelukkig staat het zo hard, heb songtekst gegoogled om erachter te komen dat het Kenny Rogers is.
Helloquote:
normale bekabeling is gewoon insteekquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
godgloeiende teringtyfus. ik een tv/splitter kopen. past ie niet! godverdegodver
ik heb een insteekdingetje gekocht en het moet een draai dingetje zijn ofzo. kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |