abonnement Unibet Coolblue
pi_91451769
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:40 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb geen groothoek lens!
Ik wel?
pi_91451784
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:40 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik wel?
Daar heb ik niets aan.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91451837
Vanaf wanneer is die zolder te boeken precies T ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:45:57 #54
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_91451890
Mogguh. Gisteren met voetbal een behoorlijke botsing gehad. Werkelijk alles doet pijn.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_91451935
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef NJ het volgende:
Mogguh. Gisteren met voetbal een behoorlijke botsing gehad. Werkelijk alles doet pijn.
Ik zeg nog dat sporten is ongezond.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91452006
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:51:35 #57
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_91452062
quote:
8s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik zeg nog dat sporten is ongezond.
What doesn't kill you, makes you stronger.
En morgen of overmorgen is het allemaal weg.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_91452195
quote:
8s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
ik zit op de 10bakken en nu heb ik maagpijn *)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91452349
Ok, overleg. :D. Dat gaat 'm natuurlijk niet worden he! :').
pi_91452362
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, overleg. :D. Dat gaat 'm natuurlijk niet worden he! :').
Sterkte ^O^
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 17 januari 2011 @ 10:09:14 #61
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91452532
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, overleg. :D. Dat gaat 'm natuurlijk niet worden he! :').
Succes!

Ik moet een (statische) website voor een restaurant maken.. Géén idee hoe ik dat moet ontwerpen?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91452583
Wij hebben een zonnecollector op het dak. Afgesproken met die gasten dat wij hem aan de binnenkant los koppelen en zij hem voor ons naar beneden hijsen met de kraan.
Mijn buurman wilde hem hebben maar wij hadden hem aan iemand anders belooft.
Zegt de buurman: Kunnen jullie die van jullie dan niet op mijn dak hijsen dan krijgen jullie diegene die in de schuur staat. Wilde die jongens wel doen geen probleem.
Begon de buurman te zeiken dat die oude van hem dan wel van het dak af kon en dat zij die wel mee konden nemen. En of de jongens hem niet even konden helpen met er op tillen enzo.
Zeggen die jongens: Nou WIJ zijn HIER aan het werk, we willen hem op je dak leggen en dan houdt het op. Die oude moet je dan zelf afvoeren, wel willen we hem nog naar beneden zetten voor je en in je tuin leggen. Geeft de buurman opeens een grote bek aan die jongens: Ja ik ga ook niet zeiken dat jullie om 7 uur al zijn begonnen enzo.. Bla bla bla.. Die gasten komen uit Amsterdam. En praten plat Amsterdams. Dus die hebben gelijk gezegd dat hij de pest kon krijgen en dat ze gewoon onze zonnecollector beneden neer zetten zoals als gesproken en dat hij het maar bekijkt. :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91452958
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Tally het volgende:
Wij hebben een zonnecollector op het dak. Afgesproken met die gasten dat wij hem aan de binnenkant los koppelen en zij hem voor ons naar beneden hijsen met de kraan.
Mijn buurman wilde hem hebben maar wij hadden hem aan iemand anders belooft.
Zegt de buurman: Kunnen jullie die van jullie dan niet op mijn dak hijsen dan krijgen jullie diegene die in de schuur staat. Wilde die jongens wel doen geen probleem.
Begon de buurman te zeiken dat die oude van hem dan wel van het dak af kon en dat zij die wel mee konden nemen. En of de jongens hem niet even konden helpen met er op tillen enzo.
Zeggen die jongens: Nou WIJ zijn HIER aan het werk, we willen hem op je dak leggen en dan houdt het op. Die oude moet je dan zelf afvoeren, wel willen we hem nog naar beneden zetten voor je en in je tuin leggen. Geeft de buurman opeens een grote bek aan die jongens: Ja ik ga ook niet zeiken dat jullie om 7 uur al zijn begonnen enzo.. Bla bla bla.. Die gasten komen uit Amsterdam. En praten plat Amsterdams. Dus die hebben gelijk gezegd dat hij de pest kon krijgen en dat ze gewoon onze zonnecollector beneden neer zetten zoals als gesproken en dat hij het maar bekijkt. :')
Whehehehe :D :D :D :D :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91453114
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Succes!

Ik moet een (statische) website voor een restaurant maken.. Géén idee hoe ik dat moet ontwerpen?
Download Dreamweaver. Als je nog nooit een site hebt ontworpen of gemaakt kan je hier makkelijk mee uit te voeten zonder echte kennis ;)
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:23 schreef Joene het volgende:

[..]

Whehehehe :D :D :D :D :D
De buurman is nu gespreksonderwerp. :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91453178
Gek :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 17 januari 2011 @ 10:34:19 #66
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91453202
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:30 schreef Tally het volgende:

Download Dreamweaver. Als je nog nooit een site hebt ontworpen of gemaakt kan je hier makkelijk mee uit te voeten zonder echte kennis ;)

:') Ik weet wel hoe ik een website moet maken en ontwerpen ik heb alleen geen inspiratie om een ontwerp te maken voor een restaurant. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91453235
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

:') Ik weet wel hoe ik een website moet maken en ontwerpen ik heb alleen geen inspiratie om een ontwerp te maken voor een restaurant. :')
Gewoon logootje , menukaartje , mooi bord eten als background :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91453245
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

:') Ik weet wel hoe ik een website moet maken en ontwerpen ik heb alleen geen inspiratie om een ontwerp te maken voor een restaurant. :')
Owh :') ZEG DAT DAN :( :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 17 januari 2011 @ 10:41:06 #69
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91453379
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Owh :') ZEG DAT DAN :( :(
:D
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91453978
Mooi halve dag om
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91454585
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, overleg. :D. Dat gaat 'm natuurlijk niet worden he! :').
Je hou het anders best aardig vol ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 17 januari 2011 @ 11:32:51 #72
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91455008
http://rommeldetom.com/music/presentatiegoed.mp3

Mijn introductie van mijn presentatie morgen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91455014
Zo alle klusspullen in huis. Verfje hier, kwastje daar.
En bij stom toeval allemaal baby kleerhangetjes in de aanbieding O+ :D _O-
Kon ik niet laten hangen natuurlijk!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91455410
45 minuutjes nog en dan eten :9 ik ben er aan toe.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91457809
Hallo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')